• Jullie kennen me waarschijnlijk niet, maar dat is omdat niet iedereen hier mijn liefdeproblemen hoeft te weten en dit dus een ander account is.
    Het gaat over twee jongens die ik nu even X en Y ga noemen.

    Ik vond X dus al een hele lange tijd leuk, maar in de vakantie besloot ik dat ik nu wel over hem heen was, na die maanden fantaseren. Toen kwam ik weer op school, en Y was altijd al heel aardig enzo, en toen bedacht ik dat hij eigenlijk best leuk was. Maar toen ik naar X keek merkte ik dat ik ook nog wel kleine gevoelens voor hem had. Een paar maanden geleden heb ik Y afgewezen omdat hij iets voor mij voelde maar het niet wederzeids is. Nu voel ik me dus echt dom, aangezien ik nu denk dat ik gevoelens voor hem begin te krijgen.

    Wat moet ik doen?

    Eerst afwachten, en anders gewoon eerlijk zijn. Meer tips kan ik je niet geven, maar succes verder(flower)


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Ik heb zelf zootje gemaakt van mijn liefdesleven dus heb niet echt tips maar veel geluk (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Appelbeestje schreef:
    Eerst afwachten, en anders gewoon eerlijk zijn.

    Verder was het bij mijn vriend en ik zo dat we elkaar leuk vonden en toen werd het een relatie. En daar heb ik geen spijt van.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Je zou eens subtiel aan Y kunnen vragen of hij nog steeds gevoelens voor je heeft?

    Liefdes problemen?Kun je beter aan iemand anders vragen :Y)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 22:37 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik zou gewoon wachten tot je zeker weet op wie je verliefd bent en ga met hen om als vrienden om daar achter te komen... Zegt diegene die zelf geen liefdesleven op poten kan zetten. :')

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 22:41 ]


    Take me to wonderland

    Afwachten. Kom eerst achter je gevoelens voordat je een beslissing neemt. Je moet wel echt zeker weten of je verliefd bent, zou je een relatie aan willen gaan. Als je Y nog steeds heel erg leuk vind en ook echt verliefd op hem bent, kun je het misschien een keertje er rustig met hem over hebben. ;) Ik denk dat hij er wel open voor staat, als hij jou ook nog steeds leuk vind.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik denk dat je altijd meer hebt aan iemand die jou ook echt leuk vind. Als iemand jou graag ziet zoals je het zou verdienen in een relatie, dan denk ik dat de kans groter is dat jij die persoon in kwestie ook sneller leuker kunt gaan vinden, omdat die persoon meer moeite doet.
    Daarom zou ik zeggen, trek wat meer met Y op, zorg dat je closer met hem wordt. Dat is ook de beste manier om erachter te komen of hij jou nog ziet zitten, en tegelijkertijd ook de manier om voor jezelf te ontdekken of je al dan niet genoeg gevoelens voor hem hebt voor een relatie.

    Ik ga er hier vanuit dat je eerder zeker weet dat X waarschijnlijk geen relatie met jou wilt, omdat je zegt dat je hem toch wel al een hele periode zag zitten.


    effort never betrays you

    Ik weet dus niet zeker of X iets met mij wil, maar volgens mij is hij erg onzeker in de liefde en met meisjes, en af en toe zie ik wel tekens waar uit blijkt dat hij me leuk zou kunnen vinden. Maar zelf ben ik ook erg verlegen, dus ik ben niet iemand die zomaar zegt van: "He, vind je me nog leuk?" of "Hey, ik vind je leuk"

    Je zou eens kunnen vragen of hij nu verliefd is?

    Heb je misschien vrienden die het voor je uit kunnen zoeken, die ook bevriend zijn met X of met Y? Dan zou je het via hen te weten kunnen komen :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mijn huidige vriend vond mij al een jaar lang leuk voordat wij iets kregen, ik heb hem meerdere malen afgewezen en nu zijn we inmiddels alweer anderhalf jaar samen. Als Y jou echt heel leuk vind zullen die gevoelens er waarschijnlijk nog wel zijn want als je verliefd bent duurt dat wel even voordat je over iemand heen bent...


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Skull schreef:
    Heb je misschien vrienden die het voor je uit kunnen zoeken, die ook bevriend zijn met X of met Y? Dan zou je het via hen te weten kunnen komen :Y)


    :)

    Al het goede komt langzaam. Ik heb hetzelfde gehad. (:


    Beautiful Dangerous.

    Wees eerlijk.
    Tegenover hun, maar vooral tegenover jezelf.


    I'll lick the poison from right off your kiss