• Cover komt nog.

    Honderden jaren geleden legde een oude heksenmeesteres een vloek op een groep jonge Stervelingen die de spot met haar dreven. Ze verbond hen met de maan en twee nieuwe groepen ontstonden. De Witte weerwolven werden bij elke volle maan gedwongen te veranderden en op dat punt waren hun krachten het sterkst. Hun vacht had de kleur van sneeuw en hun ogen een gouden gloed. Ze noemden zichzelf de Alposclan. De Zwarte weerwolven werden opgeëist door de nieuwe maan en ook bij hen waren toen hun krachten onoverwinnelijk. Hun vacht droeg de kleur van een maanloze nacht, terwijl hun ogen even zwart waren als inkt. Zij droegen de naam Nigravosclan.
    De clans verbrandden de heksenmeesteres, Ebnar, uit wraak maar sindsdien hield de strijd tussen beide clans nooit op. De Witte wolven streden tegen de Zwarte, om de enige twee zaken die zij het meeste nodig hebben: mensenbloed en de maan.
    Zonder het bloed van een Sterveling kon geen enkel kind van de maan overleven. Maar mensen werden een uitstervend ras, mede wijtend aan de Vampieren, kinderen van de zon genoemd, die een lange tijd de weerwolven te snel af waren en het sterfelijk volk leegzogen. Maar zij waren uitgeroeid en vormden geen bedreiging meer.
    De maan was het belangrijkste hemellichaam voor de weerwolven, en zonder konden zij niet leven. Ook al was het de vloek van de maan, beide clans aanbaden het hemellichaam alsof het hun eigen god was. Ze wilden meer macht, meer kracht en probeerden zo de andere clan uit de roeien, zodat ook zij de volle of nieuwe maan bezaten.
    Beide clans werden verdeeld in roedels over de hele wereld, maar de grootste roedels bevonden zich in Frankrijk in Europa. Terwijl de Witte wolven zich vestigden in de Pyreneeën, ver weg van grote steden, doolden de Zwarte wolven door de bossen van Frankrijk en vielen elk dorp die hun pad kruiste aan.
    Daarmee was ook het grote onderscheid tussen de twee clans aangegeven, maar desondanks ze andere gebruiken en voorwaarden hadden, hadden de clans iets gemeen: ze waren beide vervloekt tot de eeuwen der eeuwen.

    Verhaal:
    Na eeuwen van oorlog tussen de beide clans, stuurt Ebnar, de heksenmeesteres, hen een Vuurbericht maar daarin enkel één Oudgrieks woord: Erchomai. Wat zoveel betekend als: Ik kom.
    De clans hebben geen andere keuze dan samen te werken tegen de wederkeer van Ebnar, maar ondertussen gaat de strijd om de maan nog steeds verder.
    Ook een kleine groep mensen, die zichzelf het Verzet noemt, probeert zichzelf in leven te houden en dood de clanleden zonder genade.
    Zal Ebnar overwinnen? Of wint één van de clans toch de eeuwige oorlog? En wat gebeurt er met de kleine groep mensen?


    Clans:
    De clans bestaan uit een leider, diens partner en een Raad. De Raad zorgt ervoor dat de leden van de clan de regels van de wolven niet overtreden en zijn voornamelijk wolven van de Oorspronkelijke Wolven. De Oorspronkelijke Wolven, ook wel de Originelen genoemd, waren de eerste Stervelingen die in weerwolven veranderden. Zijn werden rechtstreeks door Ebnar vervloekt. Door een beet van één van de Originelen konden nieuwe wolven gecreëerd worden. Een tegengif bestaat er niet en enkel de Originelen kunnen mensen veranderen. Zij zijn ook het sterkst en hebben het meeste macht.
    De leider, of Alphacum, is ook één van de Originelen.


    Mensen:
    De mensen of het Verzet zijn één van de weinige groep mensen die overblijven. De enige manier om de weerwolven te vermoorden is door zilveren wapens te gebruiken en die recht in hun hart te steken. Maar de wolven vernietigen zilveren voorwerpen telkens ze er één tegenkomen, dus moeten de mensen zuinig zijn. Ze verstoppen zich vooral in de ruïnes van vervallen steden, maar trekken eerder rond. Doordat de Zwarte wolven een ronddolende roedel zijn, moeten de mensen opletten.


    Rollen: M/V graag in evenwicht.
    Alposclan / Witte wolven:
    - Heath Alec Ravenwood - Clanlid - Dyer. 1;5
    - David Hayden Reesan - Raadslid - Ewijn. 1;7
    - Emanuelle Louise Penderghast - Raadslid - Raziel. 1;1
    - Cassia "Cass" Pandora Hawthorne - Clanlid- Alyssum. 1;4
    - Lypha Neandroa d'Vien - Originele - JeanneDArc. 1;5
    Nigravosclan / Zwarte wolven:
    - Shawn Eugene King - Clanlid - Dyer. 1;1
    - Timothy Robert Labhraidh - Clanlid - PlagueRat. 1;1
    - Gereserveerd - WillNotLearn.
    - Catherina Maria Labhraidh - Leider - PlagueRat. 1;1
    - Isabel 'Isa' Wood - Raadslid - Sempra. 1;6
    - Roselynn ‘Lynn’ Forrester - Merrow. 1;8
    Het Verzet / Mensen:
    - Henry Augustus Skidmore. - Leider - Raziel. 1;2
    - Gereserveerd - WillNotLearn.
    - Arlendria Siv Fydorov - Partner van de leider - Sixer. 1;1
    - Sophia Echo - Lid - Michonne. 1;8

    Invullijstje:
    Rol: Witte wolf; clanlid, Raadslid, leider, partner van de leider.
    Zwarte wolf; clanlid, Raadslid, leider, partner van de leider.
    Mens; lid van het Verzet, leider, partner van de leider.
    Volledige naam:
    Uiterlijke leeftijd: Enkel voor de clans.
    Werkelijke leeftijd:
    Karakter: Vergeet niet dat iedereen ook slechte karaktertrekken heeft.
    Uiterlijk: Foto + beschrijving.
    Bovennatuurlijk uiterlijk: Enkel voor de clans.
    Extra: Familie, achtergrondinfo, ...

    Regels:
    - Houd je ten alle tijde aan het huisreglement van Quizlet.
    - Ik zou graag een minimum aantal van 8 regels hebben. Ik ben er niet streng in, maar let er alsjeblieft op.
    - Wees geduldig. Mensen hebben ook nog een sociaal leven naast Q.
    - OCC tussen haakjes. Niet spammen! Ik open ook een praattopic.
    - 16+ is toegestaan.
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Niet de personages van anderen besturen, dat is namelijk kei vervelend.
    - Alleen ik, Dyer, open nieuwe topics. Tenzij ik niet online ben, dan mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.
    - Blijf realistisch. Je mens kan niet zomaar enkele wolven gaan afslachten op zijn eentje.
    - Ebnar mag door iedereen gespeeld worden, zolang dat maar realistisch is.
    - Vragen mogen altijd gesteld worden.

    © Dyer


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 21:55 ]


    kindness is never a burden.

    @Dyer: Ik zou heel erg blij zijn als je een leider zou doen, maar dat is natuurlijk jouw keuze. (jouw rpg enzo) Veel plezier!


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Er moeten naast leiders ook nog wel andere clanleden zijn :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @alyssum: nou, geef het goede voorbeeld en maak een normaal clanlid


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Dat was ik ook van plan te maken.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 1:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Witte wolf; Clanlid
    Volledige naam: Cassia "Cass" Pandora Hawthorne
    Uiterlijke leeftijd: 20
    Werkelijke leeftijd: 240
    Karakter: Cassia is pittig en avontuurlijk. Ze houdt van mysteries en is ook behoorlijk romantisch. Ze zal nooit tevreden zijn met minder dan het beste. Over haar meningen en ideeën is ze vrij koppig, en ze zal niet snel toegeven dat ze ongelijk heeft of van mening over iets veranderen. Doordat ze uit een goed milieu komt is ze gewend aan de fijnere/mooiere dingen in het leven en ze is iets kieskeurig. Van oppervlakkig personen is ze geen fan, ook al kijkt ze zelf vaak ook eerst naar het uiterlijk. Een ander iets waar ze niet tegen kan zijn mensen die denken dat ze beter zijn, vooral wanneer het aankomt op mannen. Als die haar een seksisitsche of neerbuigende opmerking geven kunnen ze een scherp of sarcastisch antwoord terug verwachten. Ze kan echter ook speels en flirterig tegen over mannen zijn.
    Er zijn slechts enkele personen wie ze echt mag en wie ze met haar leven zal beschermen.
    Uiterlijk:



    Cassia heeft een lengte van 172 centimeter en bezit een lang paar benen, die ze showt wanneer ze er de gelegenheid voor heeft. Haar figuur zit tussen tenger en slank in. Ze heeft een smal bovenlichaam, maar juist weer iets vollere benen. Ze heeft mooie vormen, waar mannen in een normale wereld hun hoofd voor zouden draaien om haar na te kijken. Goudblonde lokken tot net boven haar borsten en zitten vaak wat warrig. Ze heeft een fijn gezichtje, met nachtblauwe ogen, volle lippen en een wipneusje. Omdat ze gevechten meestal ontwijkt heeft ze niet heel veel littekens op haar armen zitten. Wel zit er boven haar linkerheup een litteken. Die heeft ze doordat ze toen ze nog mens was een keer struikelde en op een uitstekende tak viel.
    Bovennatuurlijk uiterlijk:


    Extra: Cassia doodt zo min mogelijk mensen en doet het alleen wanneer ze honger heeft. De reden daarvoor is dat ze dierbaren van haar heeft vermoord toen ze net een wolf was en zich niet in kon houden toen ze hun heerlijke, menselijke geur rook. Ze blijft meestal uit de buurt van mensen, omdat ze bang is dat ze hen door hun geur ook zal aanvallen wanneer ze geen honger heeft.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 19:11 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sixer schreef:
    Rol: Mens; vrouw van de leider.
    Volledige naam: Arlendria Siv Fydorov. De meeste mensen noemen haar gewoon Siv. Ze stelt zich ook eerder voor als Siv dan als Arlendria. Alleen mensen waar ze een goede band mee heeft mogen haar zo noemen. Dat komt vooral omdat haar ouders haar altijd zo noemden en ze na hun dood liever had dat de naam Siv, de naam van haar vader, gebruikt wordt als men haar aanspreekt.
    Werkelijke leeftijd: 26
    Karakter: Siv is een persoon die het erg leuk vindt om mensen te plagen. Ze weet heel erg goed wanneer ze te ver gaat en probeert dan ook nooit mensen te kwetsen. Mensen die ze niet graag heeft, daarentegen, zou ze niet plagen.
    Ze is een heel beheerst persoon die weet wat ze doet, weet wanneer er tijd is om te lachen, maar vooral weet wanneer het tijd is om serieus te zijn. Dat laatste is ze de laatste tijd super vaak. Ze neemt dit wolvengedoe dan ook erg serieus. Af en toe maakt ze wel nog eens een grapje, zodat iedereen weet dat de echte zij er ook nog is.
    Siv is iemand die weet wat ze wil en als ze haar zin niet krijgt, kan ze een tijdje heel kribbig doen, of doen alsof de wereld gaat vergaan. Maar dat is meestal na een kwartiertje weer over en herpakt ze zich. Soms - als ze in een goed humeur is - kan er nog wel een sorry vanaf om haar reactie.
    Net zoals bij haar zin niet krijgen, kan ze ook niet erg goed tegen haar verlies. Waardoor ze dus ook een erg gedreven persoon is bij het jagen en als ze een wolf niet gepakt heeft, is dat dan ook nog een tijdje aan haar te merken.
    Toch is Siv meestal redelijk goed gehumeurd en probeert ze zich sterk te houden als alles even tegenzit. Je zou haar nooit in het openbaar kunnen zien huilen, dat doet ze nooit als er iemand bij haar is. Zelfs niet met Henry.
    Uiterlijk:



    Siv heeft nogal wat tattoos op haar lichaam staan. Zoals een pistool die eigenlijk een soort van symbool staat voor het jagen op de wolven en op haar heup heeft ze het tekstje: Je ne regrette rien. Haar hele arm tot borstkas staan vol met vanalles en nog wat wat betekenis heeft en geen betekenis heeft. Ze is van mening dat niet alles betekenis moet hebben.
    Ze heeft lange zwarte, golvende haren die tot onder haar borsten komen. Meestal draagt ze ze los, tenzij ze van plan is te jagen. Dan doet ze het in een snelle dot of in een staart. Zo lang het maar niet in de weg hangt of haar irriteert.
    Door het vele trainen in haar vrije tijd, het vechten en het zowat overal en altijd rondtrekken, is Siv atheletisch gebouwd, gespierd en slank. Van nature was ze altijd al een mager meisje en je hoort haar natuurlijk niet klagen. Haar boezem staat perfect in verhouding met haar lichaam, al vind ze 'm zelf nogal klein.
    Zoals haar voornaam niet meteen verklapt, maar haar achternaam wel, heeft Siv Oost-Europeese roots. Roemenië om precies te zijn. Het enige wat er nog van te zien is aan haar uiterlijk is haar donkere haarkleur. Ze heeft geen accent, ze spreek geen Roemeens of wat dan ook.
    Ze heeft lichtblauwe ogen, die zo staan dat het lijkt alsof ze je verleidelijk probeert aan te kijken. Echter kan ze er niets aan doen en is het gewoon de vorm van haar ogen. Haar lippen zijn van nature nogal rozig en vol.
    Extra: Siv is opgegroeid in een redelijk strenge familie. Haar ouders kenden goed het gevaar wat er zich buiten bevond, en lieten haar dan ook niet zomaar doen wat ze wilde. Haar moeder was een zeer tengere vrouw met een sterk karakter. Zij was ook meestal de eerste die klaar stond om Siv te straffen. Haar vader daarentegen was iets losser, waardoor ze hem ook liever had dan haar moeder. Van beiden had ze geleerd geen emoties als verdriet en pijn te tonen in het bijzijn van anderen, omdat dat zwakte aanduidde.
    Siv en haar ouders verhuisden naar Frankrijk toen ze een jaar of zes was, dat was nadat haar moeder overleden was. Zij en haar vader doolden velen jaren rond voordat ze zich bij het Verzet voegden. Toen Siv 18 was, kreeg ze het pistool van haar vader. Vlak daarna stierf hij in een gevecht met vampieren. Siv gebruik het pistool nu nog steeds, al is het steeds moeilijker om aan zilvere kogels te raken.

    Siv is af :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik wil wel graag mee doen, maar ik weet niet of ik de 5 regels vol kan schrijven, laat staan 8... Ik kan het natuurlijk proberen, maar ja....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Raziel schreef:
    (...)

    No problemo, Leno.


    Ha ha ha.


    kindness is never a burden.

    @PlagueRat: Ik overwoog sowieso al om een leider aan te maken.

    @JeanneDArc: 8 regels is niet zo veel hoor. Voeg zaken als de omgeving, beschrijvingen van handelingen of van degene met wie je praat toe en dan kom je er wel. Ik ben ook niet zo streng daarop, dus op 1 of een halve regel minder zal het niet meteen komen. (:
    Ik stel het minimum op omdat het nogal vervelend is wanneer iemand bijvoorbeeld 10 regels schrijft en degene met wie die praat maar 3.


    kindness is never a burden.

    Ik zal zo veel mogenlijk schrijven, mag ik dan mee doen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    JeanneDArc schreef:
    Ik zal zo veel mogenlijk schrijven, mag ik dan mee doen?


    Tuurlijk (:

    Welke rol wil je?


    kindness is never a burden.

    JeanneDArc schreef:
    Ik zal zo veel mogenlijk schrijven, mag ik dan mee doen?



    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dyer schreef:
    (...)

    Tuurlijk (:

    Welke rol wil je?


    Een meisje van de Witten wolven

    De Originelen, die hoeven toch niet persé in de raad te zitten?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Sixer schreef:
    (...)



    Haha


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    JeanneDArc schreef:
    (...)

    Een meisje van de Witten wolven

    De Originelen, die hoeven toch niet persé in de raad te zitten?


    Okay. (:
    Neen, maar ze zijn de oudste weerwolven en de wijste dus lijkt het me wel logisch. Maar dat hoeft inderdaad niet.


    kindness is never a burden.