• He mede Q'ers,

    Ik stal vroeger vaak de gameboy van mijn broer, een ding waar je uren meer kon spelen. En nu heb ik iets géweldigs gevonden, op de site Playr staan de bekendste gameboy games; Legend of Zelda, Kurby, Pokemon, Mario. Een briljante site, als je een account aan maakt kun je gewoon save games opslaan. Zeker een aanrader ook als je nooit op een gameboy hebt gespeeld.

    Gr,

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Die site had ik 'ns gekregen van iemand op Omegle. =')


    The odds are néver in our favor.

    Die site had ik allang gevonden. n.n
    Maar het is inderdaad een geweldige site om die oude spelletjes te spelen. n.n

    Mijn vriendin heeft mij die site laten zien. Was alleen de naam vergeten c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh dear, als ik daarop ga, krijg ik weer een nieuwe verslaving erbij..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Oh dear, als ik daarop ga, krijg ik weer een nieuwe verslaving erbij..


    And it never stops, als je klaar bent met de ene game kun je weer verder met een van de honderd andere.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    And it never stops, als je klaar bent met de ene game kun je weer verder met een van de honderd andere.


    Dat is juist het punt..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nu krijg ik zin om mijn GameBoy uit de kast te halen. Geen goed idee als ik nog iets gedaan wil krijgen dit weekend. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik snap niet echt wat de titel met het onderwerp te maken heeft. :p (Al heb ik wel een vermoeden)
    Lijkt me wel een interessante site, maar ik ben niet zo'n gamer. :')


    Take me to wonderland

    Ik was vroeger een echte gamer. Je kon me nooit bij de GBA of NDS wegslaan en ik bleef maar spelen totdat ik een spelletje uitgespeeld had, zelfs al duurde het maanden. Nu game ik nog amper.
    Ik ga toch eens eentje proberen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Toevallig vond ik laatst mijn oude gameboy advance weer, inclusief alle spellen, ook die voor de gameboy color. Zo heb ik gisteren Jazz Jackrabbit uitgespeeld :3. Helaas doen de spellen waar ik het meest aan verslaafd was het niet meer, waaronder een 99 in één achtig spel, die was echt geweldig T-T.


    i put the fun in funeral

    Dit vind ik best grappig eigenlijk :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Omg, die site is echt zalig! <3


    Let the Night embrace you

    Oh god :3


    Caution first, always.