• Het heeft 't niet eens gered tot 30 april!

    (Bron: 3Voor12)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 23:50 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik geloof er eerlijk gezegd vrij weinig van, maar ik hoop dat het waar is :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb het lied nog niet eens gehoord, heb wel meegekregen dat veel BNNr's/mensen er flauw over hebben gedaan. :')

    Edit Wat bedoeld hij 'in het overleden drents' ?

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 23:55 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Beter dat hij terug getrokken is. Wat een vreselijk lied was dat zeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het lied niet gehoord, dus ik heb geen idee of het goed is dat hij het terugtrekt. ^^


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Ik heb het lied niet gehoord, dus ik heb geen idee of het goed is dat hij het terugtrekt. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dit is het, blijkbaar, maar ik had het ook nog niet gehoord. Q of YT wil me geen video laten plaatsen hier, dus een linkje.

    Persoonlijk vind ik het niet heel veel slechter dan de gemiddelde Nederlandstalige muziek, maar dat is dan ook sowieso niet echt een genre waar ik dol op ben. De plotselinge sprong naar dat "W van Willem" rap-gedoe gedeelte stoorde me nog wel het meest.
    Ik denk dat ik verder wel kan zien wat mensen hier zo vreselijk aan vinden, maar dat betekent natuurlijk nog lang niet dat het oké is om de schrijver van dit nummer doodsverwensingen te sturen. Het is enigszins ironisch dat mensen hem hebben verteld dat hij het land voor schut zet, terwijl ze zelf o zo voorbeeldig Nederlanderschap tonen met hun fantastische ideeën over stenigen en brandstapels.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 1:25 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik las het, en twee minuten later, hoorde ik het op de radio in het nieuws. Her is dus blijkbaar waar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik was een van de mensen die het niks vond, maarja dat was mijn mening.
    Die van RTL en van de 3J's vond ik nog het beste, sorry


    'Darling, just hold on'

    Ik vind het afgrijselijk (no_chears)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vond het geen goed lied, maar ik vind het ook abnormaal dat hij doodwensen krijgt. Hallo, je schrijft een lied en niet iedereen kan je daar gelukkig meemaken. Mensen, wordt eens volwassen. Als je het niet leuk vind, luister er dan ook gewoon niet naar want ook hier us hard aan gewerkt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vond het nog wel gaan hoe afgrijselijk het was, totdat het deel met de 'W van Willem' kwam. Afgezien van het feit dat de rest verschrikkelijk zeurderig was en meer leek op een lied voor een begrafenis af en toe, was dat deel gewoon...
    Laten we zeggen dat ik blij ben dat het lied wordt teruggetrokken (cat)


    From these ashes, I will rise

    Ik vond het een belachelijk lied, maar ergens vind ik het wel wat triest dat er zo over gezeken is, aangezien er wel veel mensen hun best voor hebben gedaan. Maar laten we eerlijk zijn, bij een Koningslied verwacht je toch iets beters.. En waarom moet er zo nodig een Koningslied zijn?

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 9:50 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik las het ja. Nou was ik absoluut niet enthousiast over het Koningslied en vond ik die van die twee studenten een stuk beter, maar dit is wel erg sneu. Het nummer ansich was niet eens zo heel slecht, het was alleen totaal niet geschikt als Koningslied.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:07 ]


    Bad decisions make good stories.

    DarkSavior schreef:
    Beter dat hij terug getrokken is. Wat een vreselijk lied was dat zeg.

    Hoe vreselijk het lied ook is. Doodsbedreigingen omdat iemand een slecht lied schrijft? Kom op, zeg.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 12:27 ]


    Tijd voor koffie.