• Om een nieuwe RPG te starten of iets. Ik verveel me de laatste tijd echt heel erg en ik doe nog maar aan weinig mee omdat ik de laatste tijd met wat oude gestopt ben, maar nu heb ik dus niets meer te doen. Ik heb me dan wel voor een aantal ingeschreven, maar die lijken maar niet van de grond te komen en het rollentopic gaat al dood, of ik zie al (iets wat ik persoonlijk echt heel vervelend vind) dat mensen van te voren allerlei dingen zitten te plannen en dan heb ik er ook nog maar weinig zin in omdat het dan al minder is. Of sommige RPG's waar altijd dezelfde mensen aan meedoen en je ook al weet waar het op uitdraait.
    Duuuus, ik vroeg me af of er iemand was die misschien zin had om een leuke RPG te beginnen, ik wil het wel samen opstarten of misschien anderen die ideetjes hebben om uit te voeren vind ik ook best. :3


    Your make-up is terrible

    ZiamStorason schreef:
    Ik heb ook echt zin om een nieuwe rpg te beginnen, ik heb op zich nog wel een ideetje...


    Ooh, vertel!


    Your make-up is terrible

    Laten we eerst maar kijken wat we in ieder geval niet willen. Bij mij is dat:
    - 1D/Justin Bieber
    - Hunger games/Harry Potter
    - Een school voor mensen met een speciale gave of een ander uitgekauwd idee..


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hij is niet echt goed, maar het gaat dus over een of andere bende en die nemen een paar meiden gevangen, waarvan hun vriend bij de bende hoort en niet echt meer gehoorzaamd. Dan moeten die jongens dus allemaal opdrachten doen en de meiden ook want die zijn vrij maar denken dat hun vriendjes gevangen zitten maar de meiden zitten in Hong Kon ofzo en de jongens niet.

    Hij is echt slecht, maar ach...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik snap er geen fuck van.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik had net een goed idee, ben ik het kwijt. D:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naomy kwam met het idee voor een soort maffia-gangster RPG. Een tweeling staat aan hoofd en regelt van alles, maar moet uitgewerkt worden haha.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het volgens mij heel eg onduidelijk uitgeled :$

    We zouden dat maffiagedoetjs en mijn idee (wat jullie ervan snapten de rest weglaten) samen kunnen voegen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Michonne schreef:
    Naomy kwam met het idee voor een soort maffia-gangster RPG. Een tweeling staat aan hoofd en regelt van alles, maar moet uitgewerkt worden haha.


    Ja ik zal het zo wel een beetje uitwerken op Skype.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ja ik zal het zo wel een beetje uitwerken op Skype.


    Ja, doe dat. 8D Willen jullie liever moderne maffia of uit de jaren '50?


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ja, doe dat. 8D Willen jullie liever moderne maffia of uit de jaren '50?


    50's of 20's lijkt mij leuker dan modern, dat stelt niets meer voor.
    In de 20's konden de mafioso overal nog in clubs zitten met die showgirls ook en zo.
    En in de 50's speelde dat af wat ik heb uitgewerkt, in Oost-London.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 18:36 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat klinkt wel cool ^-^

    je zou ook iets met twee bendes kunnen doen (verschillende maffia) die tegenover elkaar staan, maar misschien is dat wel te cliche x3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nou dit is mijn idee dan:
    The Firm is opgericht door de 2 grootste Engelse mafiabazen, de broers Reggie en Ronnie Kray (Kan ook iets anders worden), zij werken samen met allerlei grote mafioso om een heel netwerk van georganiseerde misdaad te ontwikkelen en zo uiteindelijk de wereld te overheersen, aangezien tegen de tijd dat het klaar is de politie niets meer kan beginnen. Dat is tenminste de bedoeling. The Krays doen er alles aan om The Firm te laten slagen, onder andere verraders laten vermoorden. Ronnie Kray is heel opvliegend en er wordt gespeculeerd dat hij paranoïde schizofreen is. Reggie daarentegen is kalm, berekenend maar even gevaarlijk. Je zou mafioso over de hele wereld vandaan kunnen laten komen en in The Firm werken als hoge pieten, en dat dat dan de karakters zijn die je kunt verzinnen?
    Het gebeurde in de 50's in Oost-Londen, in de wijk Whitechapel waar decennia eerder Jack the Ripper zijn slachtoffers maakte.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 18:55 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Sounds awsome to me
    maar heb je dan ook bepaalde rollen in de maffia.. ik bedoel standen enzo :3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    BloodyFace schreef:
    Sounds awsome to me
    maar heb je dan ook bepaalde rollen in de maffia.. ik bedoel standen enzo :3


    Natuurlijk, maar de rangordes hebben geen naam of zo. Het is natuurlijk wel overduidelijk dat de Krays de baas zijn, hahaha!
    Maar veel merk je er verder niet van, niet dat iemand met een lage rang vuil moeten opruimen of zo.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Haha je zou zeggen dat dat juist wel zo is, helemaal bij zoiets
    kom je er pas bij, dan sta je nog onderaan en moet je het onderspit delven etc x3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.