• Hey, als mijn verhaal is afgelopen wil ik graag weer een andere schrijven en ik heb een paar ideeën, alleen ik weet niet welke ik moet kiezen. Kunnen jullie please ff hieronder laten weten welke jullie het leukste vinden.

    Love Drunk - Eleanor Calder & Louis Tomlinson.: Een lovestory.

    Army Of Two - Little Mix & One Direction.: Een ruzie tussen Little Mix & One Direction... een soort oorlog maar dan zonder wapens en grote legers enz.

    Why - Lerrie Pinwards.: Leigh-Anne en Perrie hebben verkering, maar Perrie gaat vreemd met Zayn en Leigh-Anne neemt wraak.

    X-Factor - Little Mix & One Direction.: Een strijd tussen Little Mix en One Direction dat zich afspeelt tijdens X-Factor. Zayn en Perrie daten stiekem terwijl de anderen elkaars kans om te winnen steeds kleiner te maken door bijvoorbeeld vuile grappen uit te halen.

    ( Let op ! Dit zijn ideeën, ik weet nog niet zeker of ik er iets mee ga doen. (: )


    Don't worry, you won't be lonely

    Ik vind ze geen van allen leuk, omdat in elk idee 1D zit en het stikt hier van de 1D fanfics.


    26 - 02 - '16

    Nou, dan vind ik Love Drunk het leukste van de vier.


    Physics is awesome

    Ik vind ze niet origineel, eerlijk gezegd.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oke, thanks.


    Don't worry, you won't be lonely

    Van de vier vind ik Love Drunk dan wel het leukste. De anderen zijn niet echt realistisch en daar hou ik niet van.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Love Drunk - Eleanor Calder & Louis Tomlinson.: Een lovestory.
    Gaat dit enkel over de liefde tussen die twee? Nee sorry, dan zou ik deze zeker niet schrijven, want daar stikt het al van en er moet wat meer inkomen dan alleen liefde.

    Army Of Two - Little Mix & One Direction.: Een ruzie tussen Little Mix & One Direction... een soort oorlog maar dan zonder wapens en grote legers enz.
    Zijn er al ontelbare stories van. :')

    Why - Lerrie Pinwards.: Leigh-Anne en Perrie hebben verkering, maar Perrie gaat vreemd met Zayn en Leigh-Anne neemt wraak.
    Vreemdgaan is ook al zo cliché. :') Je kan het in een verhaal stoppen, maar ik zou dat niet als hoofdthema nemen.

    X-Factor - Little Mix & One Direction.: Een strijd tussen Little Mix en One Direction dat zich afspeelt tijdens X-Factor. Zayn en Perrie daten stiekem terwijl de anderen elkaars kans om te winnen steeds kleiner te maken door bijvoorbeeld vuile grappen uit te halen.
    Heel stories en films over. Het wordt een beetje afgezaagd.


    Je kan ze alsnog schrijven als je wilt, maar ik vind ze alle vier eigenlijk niet origineel. Je komt ze gewoon te vaak tegen. ^^

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 18:14 ]


    Take me to wonderland

    Oke, thanks. (:
    Ik ben nog maar net begonnen met verhalen schrijven, en ben nog maar 12 dus ik weet niet echt wat een goed verhaal is, haha.


    Don't worry, you won't be lonely

    Ik vind eigenlijk een OP altijd een goed verhaal, want daar verzin je alles in. Misschien is dat iets voor jou?
    Ik ben niet zo fan van alle One Direction verhalen, omdat elk idee wat je vezint al bestaat. (:
    Als me toch een idee wilt uitwerken zou ik Love Drunk schrijven.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 18:23 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik vind eigenlijk een OP altijd een goed verhaal, want daar verzin je alles in. Misschien is dat iets voor jou?
    Ik ben niet zo fan van alle One Direction verhalen, omdat elk idee wat je vezint al bestaat. (:
    Als me toch een idee wilt uitwerken zou ik Love Drunk schrijven.


    This.


    Tell me about it, stud.

    Gehenna schreef:
    Ik vind ze geen van allen leuk, omdat in elk idee 1D zit en het stikt hier van de 1D fanfics.


    Chaos is a ladder.

    Gehenna schreef:
    Ik vind ze geen van allen leuk, omdat in elk idee 1D zit en het stikt hier van de 1D fanfics.


    +12828289494

    Ik wou precies hetzelfde zeggen, alleen anders verwoord misschien tot dat ik deze reactie zag staan.
    Ze zouden de site wel kunnen veranderen in quizdirection of iets dergelijks, de kracht van boybands is hier tegenwoordig in te verzuipen en er lijk niet eens een uitweg te zijn, echter word het zoeken naar creativiteit en orginaliteit daardoor ook steeds moeilijker.

    Memoria schreef:
    Ik vind eigenlijk een OP altijd een goed verhaal, want daar verzin je alles in. Misschien is dat iets voor jou?
    Ik ben niet zo fan van alle One Direction verhalen, omdat elk idee wat je vezint al bestaat. (:
    Als me toch een idee wilt uitwerken zou ik Love Drunk schrijven.


    + @Moonrise; Quizlet is gewoon gevoelig voor hypes, dat heeft niks met One Direction te maken. Over een jaar is het weer wat anders. Ik zeg niet dat ik het leuk vind, want dat vind ik absoluut niet, maar je kunt er gewoon niets aan doen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)