• Hellooo!
    Ik heb een nieuwe serie. Volgens mij een heel originele serie. Ik heb er nog nooit zo een tegengekomen. Misschien vinden sommigen het wat raar om hierover een serie te maken? Ik weet het niet. Alleszinds, het is origineel, het is iets uit het dagelijks leven waar iedereen wel mee geconfronteerd word en het is de moeite waard om te lezen. Zeker proberen dus (;

    Allison was een 18-jarig Duits meisje. Sinds één jaar was ze goed bevriend met de Kaulitz-twins en hun vrienden en familie. Alle kennissen van hun mochten haar ook. Wie ook niet? Allison was een vrolijk meisje, die opkwam voor haarzelf, zelfzeker was en niemand tot vijand had. Maar wat slechts enkele mensen wisten, is dat Allison voor hetzelfde geslacht valt. En als het aan haar lag, bleef dat ook zo. Wat hadden de mensen eraan om dat te weten? Door haar grote zelfvertrouwen dacht Allison dat ze alles aan kon. Maar, zoals haar beste vriend Tom haar al zovaak had gezegd, zelfvertrouwen is niet genoeg. Daarom zei hij er ook nooit iets over dat ze niet op mannen viel. Niet om de reden van Allison, die dat helemaal niet belangrijk vond wat de mensen van haar dachten. Toch drukte Tom het haar zo vaak als hij kon op het hart: Confidence isn't enough.
    De link vind je hier.
    Wat denken jullie ervan?
    ________
    x


    Has no one told you she's not breathing?