• Oké, een of andere man heeft gedreigd om te gaan schieten op een middelbare school in Leiden. Hierdoor zijn ze allemaal dicht vandaag.
    klikje?

    Opzich ben ik blij dat we vrij zijn, maar de reden vind ik iets minder. Trouwens, wat nou als ie dreigt voor vandaag/begin deze week en hij gewoon later een bezoekje komt brengen met zn pistool?
    Ik weet niet, persoonlijk vind ik het nogal eng. Maar aan de andere kant wilde hij misschien wel gewoon paniek veroorzaken.

    Jullie? Hebben jullie ook weleens zoiets meegemaakt?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 11:25 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Alle uni's zijn gewoon nog open, wat ik niet helemaal begrijp. Ik woon in katwijk (ligt naast leiden) en ik ben ook niet helemaal gerustgesteld hier.. Misschien slaat hij door en bezoekt 'ie een andere school, weetjijveel.
    Maarja, dan moet je natuurlijk écht alle scholen dichtdoen. En dat is gekkenwerk denk ik..


    Opgeven is geen optie.

    Brr, creepy. Goed op je hoede zijn, ik denk trouwens ook dat er áls jullie weer naar school gaan, er sowieso veel politie is. Succes ermee!


    Tijd voor koffie.

    130413 schreef:
    Alle uni's zijn gewoon nog open, wat ik niet helemaal begrijp. Ik woon in katwijk (ligt naast leiden) en ik ben ook niet helemaal gerustgesteld hier.. Misschien slaat hij door en bezoekt 'ie een andere school, weetjijveel.
    Maarja, dan moet je natuurlijk écht alle scholen dichtdoen. En dat is gekkenwerk denk ik..


    Snap ik!
    & inderdaad.
    ik ben benieuwd hoe het zal aflopen..


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Kwijt schreef:
    Brr, creepy. Goed op je hoede zijn, ik denk trouwens ook dat er áls jullie weer naar school gaan, er sowieso veel politie is. Succes ermee!


    Wie weet..
    & Dankjewel! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Bah, dat is niet leuk. Hopelijk is die gast het niet serieus van plan.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben vrij, ik woon namelijk in Leiden. En ben eigenlijk best wel bang, want zodra we weer school hebben.. kan diegene het ook doen.


    Danmarks Dynamite.

    Dat was vorig jaar bij ons ook. Toen werden we ook naar huis gestuurd. Meestal blijft het bij dreiging.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb zo'n vermoeden dat het gewoon een dreiging was, maar je weet nooit natuurlijk. :') Veel succes trouwens.


    Take me to wonderland

    Rajah schreef:
    Dat was vorig jaar bij ons ook. Toen werden we ook naar huis gestuurd. Meestal blijft het bij dreiging.


    Beter blijft het bij een dreiging, hahah


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Dat is echt eng, je weet maar nooit wat die man van plan is O_O


    16 - 09 - '17

    Blaffende honden bijten niet.


    ars moriendi

    Bayern schreef:
    Blaffende honden bijten niet.


    Net wat ik dacht.
    Door dat gedoe in Amerika is er overal paniek en mensen maken er gebruik van. Er zijn ook al zoveel loze bommeldingen overal geweest.


    Your make-up is terrible

    Hm, ook al is het maar een dreiging, ik begrijp best dat je er behoorlijk van kan schrikken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ja, er is natuurlijk een grote kans dat er niks is. Maar als je hier in Leiden woont en zo iets krijg te horen schrik je toch wel even hoor !


    Danmarks Dynamite.

    .... Ze geloven iets wat op 4chan staat? Dat is 4chan toch of vergis ik me nou? 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro