• Ik heb toestemming van Tamino om deze RPG over te nemen.


    The Secret Circle


    Chance Harbor, Washington - Amerika. Een kleine vissersstad aan de rand van het district, niet veel bijzonders op het eerste gezicht. Dat was het althans tot de laatste tiener van de zogenoemde 'Cirkel', zich in het stadje settelde. Zes jongeren, samenhangend in de oude stad vol geheimen, zoeken elkaar op en binden zich zonder geheel te weten waaraan - aan de Cirkel die hun krachten tot ongekende hoogten brengt.
    Deze ''krachten'' zijn verkregen door de natuur, overgegeven op ouders tot kinderen. Voor enkele jaren leek de magie te zijn vertrokken uit de stad waarin de laatste heksen en tovenaars leefden - tot de jongere generatie hun krachten ontdekten en daarmee een oude vloek het leven inbliezen.
    Niet iedereen is gelukkig met de terugkeer van de magie, vooral de ouderen die zich nog herinneren hoe de kinderen uit hun eigen tijd de magie misbruikten.
    Zij doen er dan ook alles aan om de magie, de krachten of hoe men het ook wil noemen - uit deze wereld te bannen. Voor altijd. En zij staan niet alleen: met hen duiken heksenjagers op. Niet zomaar jagers, deze lijken bizar krachtig voor de plagerige dreigementen waarmee de Cirkel eerder werd bedreigd.
    Nee: deze nieuwe generatie heksenjagers lijkt evenveel krachten te bezitten als de Cirkel zelf, al zij het dat zij hun magie niet van de natuur gekregen hebben, wat betekend dat hun magie altijd donker is. Dat kun je vergelijken met bijvoorbeeld iemand uit de Cirkel: hun magie is iets zwakker, minder schadelijk maar 'schoon', terwijl de magie van de jagers donker, ongecontroleerd en gevaarlijk is. Dat is de voornaamste reden waaronder de Cirkel is gebonden: hun krachten versterken door samen te werken. Jagers kunnen dat niet, omdat hun magie op zich al een vrij eigen leven lijdt. Ze brengen schade aan, waar de magie van de Cirkel juist hersteld.

    ‘‘The rules say: a life for a life, a death for a death and a kill for a kill.’’

    Regels
    - Minimaal 8 - 10 regels à 250 woorden.
    Iets van tien woorden minder is niet erg, maar echt niet minder.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet speedposten.
    - Niet de personages van anderen besturen.
    - Wees realistisch, mensen worden niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen nutteloze berichten in het speeltopic, daarvoor kan eventueel een praattopic geopend worden.
    - Gebruik ABN.
    -Ga niet van te voren al dingen plannen die gaan gebeuren, dan ga je maar een verhaal schrijven.

    Rollen
    Leden van de Cirkel
    - Arya Selene Ravensdale, Bran
    - Caelan Thalia Fairley, Bran
    -

    - Noah Ryot Rosewood Infano
    -Ian Tanner, Merrow
    -


    Heksenjagers
    - Shane Noel Fulton, Cas
    - Felix Leonardo Thorne, Bran
    -
    -

    -
    -


    Mensen
    Oneindig
    - Roxanne "Roxy" Grace van DykeCas
    - Sal Levine Shion

    Meedoen
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (17 - 30)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 17:00 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou wel een mannelijke rol voor de Cirkel willen reserveren.


    Aah, dat zou fijn zijn :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyssum schreef:
    Aah, dat zou fijn zijn :Y)


    Ik vul hem nu direct in.
    Maar ik heb een kort vraagje ; wat zijn precies de krachten die de jongeren hebben?


    Phrases schreef:
    Ik heb Rhozelle afgemaakt. Ik hoor het wel als er iets veranderd moet worden. :Y)


    Het uiterlijk is naar mijn idee ietsjes te perfect.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Infano schreef:
    (...)

    Ik vul hem nu direct in.
    Maar ik heb een kort vraagje ; wat zijn precies de krachten die de jongeren hebben?


    Eeh, ik weet niet echt hoe ik het goed uit kan leggen.
    Kort gezegd: Je zou het haast kunnen vergelijken met de Harry Potter spreuken, alleen hebben ze geen toverstokken nodig en hoeft er ook niet áltijd een spreuk uitgesproken te worden.
    Edit: Hun krachten zijn ook minder sterk als ze alleen zijn, wanneer de Cirkel eenmaal gebonden is, maar wanneer ze dan met meerdere zijn is hun kracht juist sterker.

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 22:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyssum schreef:
    (...)

    Het uiterlijk is naar mijn idee ietsjes te perfect.


    Vind ik ook, vooral omdat het zich in de US afspeelt en 1,60 daar heel normaal is als lengte. Het is raar om dan zoveel om haar lengte te laten draaien.


    Your make-up is terrible

    Alright, ik switch even van laptop naar pc, dus ik zal dat zo even aanpassen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb haar lengte iets aangepast, en de omschrijving veranderd. Ik bedoelde namelijk niet dat ze een ongewone lengte heeft tegenover iedereen, maar voor het 'werk' dat ze uitvoert. :3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Aangepast.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 12:00 ]


    Noah is schattig :3
    Ik wil je alleen vragen nog een negatieve karaktertrek toe te voegen aan zijn innerlijk, aangezien er nu alleen nog positieve dingen staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Door het feit dat Noah een persoon nooit zal veroordelen straalt hij een en al positieve energie uit, die onbekende mensen naar hem toe trekken en ze een goed gevoel over hem geven.
    Samen met
    Noah’s uiterlijk is hetgeen wat zijn karakter dwars zit – door de typische bad boy look nemen mensen wel eens de keuze hem te ontwijken of hem in een hokje te plaatsen.
    Klopt ook niet helemaal.


    Your make-up is terrible

    Oh, je geboortedatum klopt trouwens ook niet. Als je op 3 augustus 1992 bent geboren, ben je nu 20. Daarbij ziet hij eruit alsof hij 30 is maar dat laat ik maar aan jou over.


    Your make-up is terrible

    Zou ik toch nog een vrouwlijk lid van de cirkel mogen reserveren, aangezien daar de mannen en vrouwen nu wel gelijk opgaan en er nog een roze streepje open is?
    *kijkt met hele lieve puppy oogjes*
    Als je dat toch liever niet heb, dan doe ik wel een man, maar de kans is dan groot dat hij ontzettend gaat falen en dat vind ik ook weer zonde.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 0:01 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    That's true, maar aangezien MBAV4ever al een rol had ingestuurd, lijkt het me eerlijker als zij die rol krijgt. Mits ze het innerlijk nog verder uitbreidt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zal Noah een negatieve karaktertrek geven.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 0:19 ]