• 'Once you've been chosen, you belong to them'
    Rond 2100, Hawaii is verlaten. Sommige zijn nog bewoonbaar, waaronder het eiland Kauai. Alleen wonen hier niet de mensen die je zou verwachten.. Een soort 'mythe' is hier naartoe gestuurd, de vampieren. Hun geheim was in gevaar, de mensen waren in gevaar. Sommige konden niet in geheim leven, sommige konden hun dorst niet tegenhouden. Om er voor te zorgen dat de mensheid niet uitstierf zijn ze apart gezet. Aangezien de vampieren hun natuurlijk gedrag is om humanblood te drinken, krijgt iedere vampier een mens op zich. Dit is hun 'voorraad', dus om te kunnen overleven moeten ze de mensen in leven houden.

    Uitleg
    Je speelt een vampier of een mens.

    Taak vampier:
    Hou je mens in leven, dit is je enige levensvoorraad of je moet je koppigheid, je natuurlijk gedrag overwinnen door dierenbloed te drinken. (Bijzondere alternatief, hou het liefst bij humanblood om het verhaal levende te houden!)

    Taak mens: Je bent als mens bekend met de mythe, volgens de regering ben je 'uitverkorene' om de mensheid in leven te houden. Door middel om gekoppeld te worden aan een vampier, vastzittend op een verlaten eiland samen met deze wezens om mensen in andere werelddelen hun te leven behouden. Het weigeren om bloedvoorraad te zijn is jouw beslissing, meestal valt dit niet bepaald goed bij de vampieren.

    Wordt het een puur spel om te blijven leven, of val je stiekem in het gat der liefde en komt er meer ten sprake?


    Uiterlijk e.d. vampier:
    De vampieren zijn vooral gebasseerd op de vampieren van The Vampire Diares.

    •Ze kunnen zelf gewoon bloeden enzo maar kunnen er niet dood door gaan. (Enkel door een houten iets door hun hart, alléén hun hart! Elke andere plek is niet dodelijk!)
    •Wonden kunnen worden geheeld en gedicht door het afgeven van bloed. (Vampier aan mens)
    •Mensen worden vampier door eerst het bloed van de vampier in te nemen en binnen 24uur dood te gaan.
    •Krachten: Standaard krachten zijn snelheid en sterkte. Een kracht die kan gebruiken als je wilt is hypnose, het beheersen van andermans emoties.
    Overige krachten graag overleggen!


    Overige informatie:

    •De locatie (als gegeven in de inleiding) is op het Hawaiiaanse eiland Kauai. Een tropisch eiland omgeven door strand, bossen en bergen met een warme temperatuur en de zon die ongeveer 99% van de tijd schijnt.
    •Geef een zo groot mogelijke beschrijving van de personage zodat andere weten waar ze mee te maken hebben.
    •Vampieren kunnen overdag niet in de zon, alleen in de schaduw. Mens en vampier die gekoppeld zijn kunnen elkaar bereiken via telefoon en 's avonds zodra de zon is gevallen komen de wezens naar buiten.
    •De mensen leven een normaal leven, ook al is er geen school en winkels. Benodigdheden zoals kleding, voedsel e.d. worden periodiek 'afgeleverd' door de regering.
    •Vampieren leven of in een eigen huis, of bij hun gekoppeld mens in huis. Overleg dit met elkaar.
    •Hou graag het aantal vampieren & mensen gelijk. Zodra er meer mensen als vampieren zijn krijgen sommige vampieren (als ze willen) een extra iemand erbij. Zijn er meer vampier dan mensen, dan worden er 2 (of meer) vampieren gekoppeld aan 1 persoon. Hoe dit zal lopen ligt aan jullie.
    •Ik koppel een mens aan vampier, heb je zelf een voorkeur geef dit dan even door! Ruilen kan na enige tijd ook wel, dit dan ook a.u.b. ook even melden.

    Regels:
    Zoals elke rpg; de algemene regels om het een beetje gezellig te houden.

    •Praat ABN, dyslexie graag melden dan kunnen we er rekening mee houden.
    •Maximaal 2 of 3 personages p.p. Komen we te kort en wil je dat oplossen maar heb je al maximaal aantal personages dan kan dit overlegd worden!
    •Leeftijd mens ongeveer tussen 16 - 25
    •Houdt het aantal zoveel mogelijk gelijk
    •Typ middelmatige lange stukken, minimaal zo'n 5 regels. Zorg ervoor dat je tegenspeler(s) ook inspiratie kunnen krijgen.
    •Hou het taalgebruik netjes. Dit betekend schelden met ziektes, intieme scenes (niet teveel details..) e.d.
    •Ruzie mag, maar hou het gezellig.
    •Communiceer met je tegenspeler als je ideeën, opmerkingen e.d. hebt.
    •Heb niet alléén contact met je partner, praat met andere vampieren/mensen over hun 'ervaring' e.d.

    Koppels
    Vampier - Mens
    Komen later.

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam + Achternaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Voorkeur koppel*: M - V / V - V / M - M
    Extra*:

    * = niet verplicht!
    Als je vampier bent, bij Leeftijd je 'normale' leeftijd (bijv. 20) en dan ' totale leeftijd' (bijv. 345)


    Vampire girls
    -
    -
    -

    Vampire boy
    - Niccolai Drosnov - Escritura
    -
    -

    Human girl
    - Hazel Shades - SkinnyGirl
    - Celestia Alyssandra Dubois - BloodyFace
    - Resevering - Phrases


    Human boy
    -
    -
    -


    Have Fun :$


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 19:32 ]

    Reserveer een Vampire male for me, please.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ~Human girlif that's not a problem (:

    later wil ik eventueel nog wel een persoon maken

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 19:00 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Escritura schreef:
    Reserveer een Vampire male for me, please.


    En daarbij wil ik vragen of je een bepaalde voorkeur mag hebben voor mensen. Male, female, bloodtype, etc? wordt daar rekening mee gehouden of word er gewoon iemand toegewezen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rol: Human girl
    Naam + Achternaam: Hazel Shades
    Leeftijd: Hazel is 17 jaar geworden op 6 mei 1995.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Hazel is een slim meisje. Ze weet wanneer ze haar mond moet houden, maar dat zegt niet dat ze niet koppig is. Want dat ís ze zeker. Daarom kan ze soms ook wat te brutaal zijn. Ze is dan wel niet sterk, of intimiderend lang, ze kan voor zichzelf opkomen. Op zich is ze wel een lieve meid, glimlacht vaak, geeft veel om mensen, dieren en andere wezens. Als ze maar normaal tegen haar doen, en ze geen verkeerde indruk krijgt. Ze zal niet snel vluchten voor iets, maar als dat het beste besluit is zal ze alles eraan doen om weg te komen van wat het probleem kan zijn.
    Uiterlijk:


    Voorkeur koppel*: M - V
    Extra*: Ze draagt een soort nerdbril die ze eigelijk helemaal niet nodig heeft. Zo vindt ze zichzelf volwasse lijken ookal is ze dat helemaal niet.

    Escritura schreef:
    (...)

    En daarbij wil ik vragen of je een bepaalde voorkeur mag hebben voor mensen. Male, female, bloodtype, etc? wordt daar rekening mee gehouden of word er gewoon iemand toegewezen?


    Je kunt altijd een voorkeur achterlaten maar eigelijk ga ik gewoon een soort van lootjes trekken.
    Maar als je graag bij iemand wilt, hou ik dat gewoon apart.

    Rol: Human girl
    Naam + achternaam: Celestia Alyssandra Dubois
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Celestia is een persoon met een harde buitenlaag en een zachte binnenkant. Het meisje wil zich altijd sterk houden voor anderen zodat ze - ze een veilig gevoel kan geven. Ze heeft een wijze kijk op de zaak en weet dondersgoed waar ze mee bezig is, mits ze achter iets aan gaat. Als er iets is wat ze niet kan verdragen dan is het leugens. Daarom zal je van haar nooit een leugen te horen krijgen. Celestia is een neutraal persoon. Mocht er ruzie uitbreken dan zou ze zeker geen partij kiezen, ze zou eerder proberen van beide partijen het verhaal te horen te krijgen zodat ze zelf een oordeel kan fellen. Als er iets is wat ze probeert, dan is het - het positieve inzien van alles. Ze kan er niet goed tegen als mensen bij de pakken neer gaan zitten zodra er iets fout gaan. Wat je ook doet, kijk eerst wat je opties zijn, daarna mag je pas oordelen.
    Celestia lijkt over het algemeen een heel serieus persoon, maar eigenlijk is ze heel erg ontspannen en relaxt. Ze heeft een goed gevoel voor humor waar andere mensen haar goed voor kunnen waarderen. Ze heeft ook wel goed vertrouwen in de mens maar als iemand het bij haar verpest, dan is het ook helemaal over.
    Uiterlijk:
    klik
    Celestia heeft lang, bruin haar wat over het algemeen krullend langs haar gezicht naar beneden valt. Ze heeft van zichzelf al een getinte huid omdat ze oorspronkelijk uit Frankrijk komt. Haar ogen zijn felblauw waardoor het soms lijkt alsof ze dwars door je heen kijkt. Omdat ze Frans is heeft ze ook een nogal slank postuur, een smal gezicht, kleine handen en voeten en dunne wenkbrauwen. Ze heeft mooie hoge jukbeenderen die men goed kan zien, helemaal als ze haar haren in een staart draagt.
    Voorkeur koppel*: M - V
    Extra*: Celestia heeft twee tatoeages, een op haar voet en een op haar pols.

    opzetje, de rest vul ik zo in!

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 19:48 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    SkinnyGirl schreef:
    (...)

    Je kunt altijd een voorkeur achterlaten maar eigelijk ga ik gewoon een soort van lootjes trekken.
    Maar als je graag bij iemand wilt, hou ik dat gewoon apart.


    Okay. ^^ het is niet zo ver dat ik 'iemand' wil, more like, mijn Male Vampire heeft een voorkeur voor the males. :'D

    Add- Je hebt me bij Human boys gezet, maar ik vroeg om een Vampier. ^^

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 19:10 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Okay. ^^ het is niet zo ver dat ik 'iemand' wil, more like, mijn Male Vampire heeft een voorkeur voor the males. :'D

    Add- Je hebt me bij Human boys gezet, maar ik vroeg om een Vampier. ^^


    omg dat vind ik super schattig x3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Alles staat erbij.



    Rol: Vampire - Boy
    Naam: Niccolai Drosnov
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Voorkeur koppel*: M - M
    Extra*:

    [De rest komt binnenkort.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zou ik een human girl mogen reserveren? :Y)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Phrases schreef:
    Zou ik een human girl mogen reserveren? :Y)


    Natuurlijk mag dat.