• Lieve, lieve, quizletters.
    Zouden jullie me even willen helpen? Ik zoek een filmpje dat gaat over eenzaamheid voor een schoolopdracht, maar ik wil geen filmpjes die te voor de hand liggend zijn (zo wil ik dus liever geen filmpjes over iemand uitsluiten of iemand pesten). Ik wil liever een filmpje met een diepere betekenis.
    Help me, aub?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb een heel mooi boek je erover. Over hoe je je alleen voelt met alle mensen om je heen. Van Toon Hermans - Waar ben je? Maar daar heb je helaas niks aan denk ik. Ik denk dat het wel heel goed eenzaamheid beschrijft:P


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow



    Zoiets? Het is wel enkel tekst... Met een stilstaand plaatje. Ik zal eens kijken of ik nog wat (beters) vind!


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:


    Zoiets? Het is wel enkel tekst... Met een stilstaand plaatje. Ik zal eens kijken of ik nog wat (beters) vind!

    Dat vind ik wel al leuk, alleen jammer dat er totaal niets van tekst op komt... Mijn klas kan namelijk echt niet zo goed Engels dusja...

    Oh kom op, help me alsjeblieft ! Ik heb het echt nodig...

    Incredulity schreef:
    Oh kom op, help me alsjeblieft ! Ik heb het echt nodig...


    Het is nogal onduidelijk wat je zoekt


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Het is nogal onduidelijk wat je zoekt

    Gewoon, een filmpje over eenzaamheid. Ik wil enkel geen filmpjes over iemand die gepest wordt of zo en daarom alleen is, maar iets wat een beetje anders is.

    Incredulity schreef:
    (...)
    Gewoon, een filmpje over eenzaamheid. Ik wil enkel geen filmpjes over iemand die gepest wordt of zo en daarom alleen is, maar iets wat een beetje anders is.



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bedoel je zoiets?

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 23:03 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Bedoel je zoiets?


    Die had ik zelf ook al gezien, maar die vond ik niet zo goed eigenlijk.

    Het mogen trouwens ook scènes uit een film zijn...

    Incredulity schreef:
    (...)
    Die had ik zelf ook al gezien, maar die vond ik niet zo goed eigenlijk.

    Het mogen trouwens ook scènes uit een film zijn...


    Dus eenzaamheid moet uitgelegd worden niet uitgebeeld, in het Nederland.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Dus eenzaamheid moet uitgelegd worden niet uitgebeeld, in het Nederland.

    Neen, het mogen filmfragmentjes ook zijn die iets tonen over eenzaamheid. Daarna moet ik er verder uitleg bij geven.

    Incredulity schreef:
    (...)
    Neen, het mogen filmfragmentjes ook zijn die iets tonen over eenzaamheid. Daarna moet ik er verder uitleg bij geven.


    En de animatie is niet geschikt?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Als je zegt wat goed of fout is kan ik je verder helpen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'