• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens:
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ Ziamstorason
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Blog

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    (alleen voor de meisjes) Fan, gen fan, directioner, hater van 1D etc:
    Extra:


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 12:35 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Mijne :)

    Naam: Alice Gabrielle Middleton
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Alice is 1.68 meter lang en heeft lange, licht golvende bruine haren. Ze heeft donkere ogen en een licht huid, maar niet wit. Ze is slank gebouwd en ze draagt kleding die te maken heeft met haar humeur.
    Innerlijk: Er zijn weinig dagen waarop je Alice niet ziet lachen, ze is erg positief en vaak vrolijk. Ze ziet niet snel het slechte van iemand in en merkt het niet als iemand liegt. Je kan dus heel makkelijk een grap met haar uithalen. Ze durft echt niet iemand pijn te doen, ze zal niet snel iemand beledigen. Ze is ook erg behulpzaam, maar ze is niet echt rustig. Ze is soms druk, vooral ze in een hypere bui is. Dan krijgt niemand haar meer rustig, tenzij je haar har gitaar geeft Dan begint ze meteen te spelen.
    (voor de meisjes) Fan, geen fan, directioner, hater van 1D etc: Gewone fan
    Extra: Ze is half-Spaans, haar vader is Engels en haar moeder Spaans en ze speelt gitaar

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 12:15 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Mag ik Louis reserveren? Vul hem zo in.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Mag ik Nialler??????????


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ja hoor, mag allebei


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 21 jaar, geboren op 24 December 1990.
    Uiterlijk:


    Louis heeft zeeblauwe ogen, warrige, bruine haren en een lengte van één meter zesenzeventig. Zijn kledingstijl hangt vaak van zijn humeur af. Als hij een goede bui heeft draagt hij vrolijke printen en kleurtjes, maar als hij wat minder lekker in zijn vel zit neigt hij snel naar de standaard kleren zoals zijn streppjes shirtje en rode broek. Zijn wenkbrauwen zijn vrij strak van zichzelf en zijn spierwitte tanden kleuren mooi bij zijn schattige glimlach. Zijn uiterlijk houdt hij goed bij en flipt hem soms als hij een bad hairday heeft. Dan is hij veel in de badkamer bezig en dan kan het uren duren voor hij de 'perfect' look heeft gevonden en ook écht tevreden is over alles.
    Innerlijk: Louis is echt een hele lieve jongen,, hij leeft met iedereen mee. Hij staat altijd open voor problemen, geen een probleem vind hij niet boeiend. Je zult hem eigelijk nooit ongelukkig zien maar toch heeft ook hij wel eens zijn dag niet en kan hij soms fel uit de hoek komen. Vaak toont hij geen pijn of gekwetstheid, maar vanbinnen kan er soms wel eens iets breken. Louis kan misschien dan een rare jongen lijken, hij is wel goed opgevoed. Hij is heel erg beleefd en helpt mensen wanneer hij ziet dat ze best hulp kunnen gebruiken. Hierdoor lijkt hij nog vreemder, want de combinatie van kinderachtig en beleefdheid lijkt voor sommige mensen nogal vreemd.
    Fan, gen fan, directioner, hater van 1D etc: -
    Extra: Louis is biseksueel, dit weten de jongens wel maar de fans verder niet.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 16:44 ]


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Oke, deze foto moet gewoon even:


    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:




    Innerlijk: Is het erg als ik dit niet doe? Aangezien ik altijd bang ben zijn echte karakter te verpesten?
    (alleen voor de meisjes) Fan, gen fan, directioner, hater van 1D etc: /
    Extra:/


    Spoiler alert: you will save yourself

    ZiamStorason schreef:
    Oke, deze foto moet gewoon even:


    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:




    Innerlijk: Is het erg als ik dit niet doe? Aangezien ik altijd bang ben zijn echte karakter te verpesten?
    (alleen voor de meisjes) Fan, gen fan, directioner, hater van 1D etc: /
    Extra:/


    Haha! Dat eerste plaatje! En is niet erg hoor. Ook wel logisch eigenlijk


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ik zocht op Niall, ik zag dat plaatje en lachte me echt kapot. Toen dacht ik; die zet ik er maar bij xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    Is Louis zo goed?

    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 21 jaar, geboren op 24 December 1990.
    Uiterlijk:


    Louis heeft zeeblauwe ogen, warrige, bruine haren en een lengte van één meter zesenzeventig. Zijn kledingstijl hangt vaak van zijn humeur af. Als hij een goede bui heeft draagt hij vrolijke printen en kleurtjes, maar als hij wat minder lekker in zijn vel zit neigt hij snel naar de standaard kleren zoals zijn streppjes shirtje en rode broek. Zijn wenkbrauwen zijn vrij strak van zichzelf en zijn spierwitte tanden kleuren mooi bij zijn schattige glimlach. Zijn uiterlijk houdt hij goed bij en flipt hem soms als hij een bad hairday heeft. Dan is hij veel in de badkamer bezig en dan kan het uren duren voor hij de 'perfect' look heeft gevonden en ook écht tevreden is over alles.
    Innerlijk: Louis is echt een hele lieve jongen,, hij leeft met iedereen mee. Hij staat altijd open voor problemen, geen een probleem vind hij niet boeiend. Je zult hem eigelijk nooit ongelukkig zien maar toch heeft ook hij wel eens zijn dag niet en kan hij soms fel uit de hoek komen. Vaak toont hij geen pijn of gekwetstheid, maar vanbinnen kan er soms wel eens iets breken. Louis kan misschien dan een rare jongen lijken, hij is wel goed opgevoed. Hij is heel erg beleefd en helpt mensen wanneer hij ziet dat ze best hulp kunnen gebruiken. Hierdoor lijkt hij nog vreemder, want de combinatie van kinderachtig en beleefdheid lijkt voor sommige mensen nogal vreemd.
    Fan, gen fan, directioner, hater van 1D etc: -
    Extra: Louis is biseksueel, dit weten de jongens wel maar de fans verder niet.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Pardoes schreef:
    Is Louis zo goed?

    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 21 jaar, geboren op 24 December 1990.
    Uiterlijk:


    Louis heeft zeeblauwe ogen, warrige, bruine haren en een lengte van één meter zesenzeventig. Zijn kledingstijl hangt vaak van zijn humeur af. Als hij een goede bui heeft draagt hij vrolijke printen en kleurtjes, maar als hij wat minder lekker in zijn vel zit neigt hij snel naar de standaard kleren zoals zijn streppjes shirtje en rode broek. Zijn wenkbrauwen zijn vrij strak van zichzelf en zijn spierwitte tanden kleuren mooi bij zijn schattige glimlach. Zijn uiterlijk houdt hij goed bij en flipt hem soms als hij een bad hairday heeft. Dan is hij veel in de badkamer bezig en dan kan het uren duren voor hij de 'perfect' look heeft gevonden en ook écht tevreden is over alles.
    Innerlijk: Louis is echt een hele lieve jongen,, hij leeft met iedereen mee. Hij staat altijd open voor problemen, geen een probleem vind hij niet boeiend. Je zult hem eigelijk nooit ongelukkig zien maar toch heeft ook hij wel eens zijn dag niet en kan hij soms fel uit de hoek komen. Vaak toont hij geen pijn of gekwetstheid, maar vanbinnen kan er soms wel eens iets breken. Louis kan misschien dan een rare jongen lijken, hij is wel goed opgevoed. Hij is heel erg beleefd en helpt mensen wanneer hij ziet dat ze best hulp kunnen gebruiken. Hierdoor lijkt hij nog vreemder, want de combinatie van kinderachtig en beleefdheid lijkt voor sommige mensen nogal vreemd.
    Fan, gen fan, directioner, hater van 1D etc: -
    Extra: Louis is biseksueel, dit weten de jongens wel maar de fans verder niet.


    Ja hoor :)


    It just takes one negative comment to kill a dream

    amy66 schreef:
    (...)

    Ja hoor :)


    Okey, nu wachten...


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    en we wachten... er komt vast nog wel iemand


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Vast wel..


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Mag ik een meisje reserveren? ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Waarom is Louis altijd als eerste weg. ): Mweeeh. Ik ben altijd te laat..


    stay safe because I like being alive at the same time as you