• Zo als al aan de titel te lezen is ben ik op zoek naar een Leuke manga (:
    Manga die ik heel leuk vind:
    Kimi ni Todoke
    Fruit basket
    Ouran high school host club
    Koko ni Iru yo!
    Special A
    Durarara!!
    Nana
    Tokyo Mew Mew

    Misschien hebben jullie nog een leuk manga aanrader voor me (:


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik heb net Doubt van Yoshiki Tonogai gekocht. Ik heb hem nog niet gelezen, dus ik weet niet of hij goed is en als ik je andere manga zo zie, weet ik niet of je deze graag gaat lezen. :')


    Take me to wonderland

    Skip Beat!
    Kaichou wa Maid-sama
    Dengeki Daisy
    Beast Master (op dit moment mijn favoriet ;D)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    De enige manga die ik ooit gelezen heb, is Marmalade boy. Hij is een beetje ouderwets, maar echt geweldig ^^.


    i put the fun in funeral

    Hana to Akuma is echt fantastisch!
    Ik raad je aan om die eens te lezen^^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Pandora Hearts is een fan-tas-ti-sche manga. Nog beter dan de anime. Echt een aanrader.
    Daarnaast raad ik je Karneval aan, daar ben ik zelf ook net aan begonnen en dit seizoen is de anime er van ook airing. (:
    En Beast Master is ook leuk voor tussendoor; kort maar wel echt leuk.

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 20:35 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Itami schreef:
    Ik heb net Doubt van Yoshiki Tonogai gekocht. Ik heb hem nog niet gelezen, dus ik weet niet of hij goed is en als ik je andere manga zo zie, weet ik niet of je deze graag gaat lezen. :')

    Ik heb Doubt gelezen en vond het een geweldige manga! Maar hij past inderdaad niet zo in het lijstje...
    Zoals Parachutes al heeft gezegd, zijn Pandora Hearts, Karneval en Beast Master ook heel goede manga. Persoonlijk vind ik Karneval de leukste van de drie, daar is enkele weken geleden ook een anime van begonnen en die zit nu aan de vierde aflevering.
    Verder vind ik Dengeki Daisy ook geweldig goed. Het is een van de beste shoujo-manga die ik ooit gelezen heb, ook al is het door een man geschreven.
    Hakuji vond ik ook heel mooi. Het heeft maar acht hoofdstukken, maar is echt de moeite waard.
    Dat zijn zowat de eerste manga's waar ik aan moet denken als ik jouw lijstje zie.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Parachutes schreef:
    Pandora Hearts is een fan-tas-ti-sche manga. Nog beter dan de anime. Echt een aanrader.
    Daarnaast raad ik je Karneval aan, daar ben ik zelf ook net aan begonnen en dit seizoen is de anime er van ook airing. (:
    En Beast Master is ook leuk voor tussendoor; kort maar wel echt leuk.
    Dit, en verder lees ik eigenlijk geen mangaboeken of hoe je die noemt :')


    Some people are art and do art at the same time

    Dengeki Daisy
    Orange -Ja, Orange.. al ben ik nog niet achter waarom het Orange heet-
    Sukitte Ii na yo -Is trouwens ook een anime van-
    Horimiya
    Shindere Shoujo to Kodoku na Shinigami
    No. 6
    Loveless

    Die lees ik allemaal en zijn nog bezig, volgens mij passen ze allemaal wel in het lijstje van je ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bedankt voor alle reacties (:


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ahh, ik ben zo'n groot fan van Kimi ni Todoke (heb er al te veel manga caps en gifs van gemaakt omfg), uhm, ik kan je wel andere shoujo series aanraden die ik erg goed vind! Ik zet er ook wel even bij welke afgerond en nog bezig zijn:
    - Ao Haru Ride [bezig] (deze komt, als het goed is, elke maand ergens rond de dertiende uit)
    - Lovely Complex [afgerond] (grappig en echt heel schattig en zorgeloos)
    - Natsume Yuujinchou [bezig] (hier zit geen romantiek in, wel vriendschap en het gaat over youkai en het is echt heel erg mooi)
    - Tonari no Kaibutsu-kun [bezig] (deze zal over twee maanden afgerond zijn, maar de engelse vertalingen lopen nog een beetje achter) (een high school coming-of-age romance, zoiets, het gaat ook over vriendschap en familie)
    - Strobe Edge [afgerond] (van dezelfde mangaka als Ao Haru Ride, gaat over een meisje dat verliefd is geworden op een jongen die al een vriendin heeft)
    - Nineteen, Twenty-One [afgerond] (gaat eigenlijk meer over katten en opgroeien dan romantiek, hehe, maar hij is erg mooi getekend, en katten zijn leuk)
    - Torikagosou no Kyou mo Nemutai Juunintachi [afgerond] (deze heeft aparte karakters en een aparte verhaallijn)
    - Hibi Chouchou [bezig] (echt heel, heel, heel onschuldig en schattig)


    wth.

    Airashii schreef:
    (...)
    Ik heb Doubt gelezen en vond het een geweldige manga! Maar hij past inderdaad niet zo in het lijstje...
    Zoals Parachutes al heeft gezegd, zijn Pandora Hearts, Karneval en Beast Master ook heel goede manga. Persoonlijk vind ik Karneval de leukste van de drie, daar is enkele weken geleden ook een anime van begonnen en die zit nu aan de vierde aflevering.
    Verder vind ik Dengeki Daisy ook geweldig goed. Het is een van de beste shoujo-manga die ik ooit gelezen heb, ook al is het door een man geschreven.
    Hakuji vond ik ook heel mooi. Het heeft maar acht hoofdstukken, maar is echt de moeite waard.
    Dat zijn zowat de eerste manga's waar ik aan moet denken als ik jouw lijstje zie.


    De mangaka van Dengeki Daisy doet zich voor als een man, maar ze is eigenlijk een vrouw, haha (dat is wat haar zo leuk maakt ;u; ), maar ik ben het met je eens dat DD echt een hele goede shoujo is!

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 21:08 ]


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    De mangaka van Dengeki Daisy doet zich voor als een man, maar ze is eigenlijk een vrouw, haha (dat is wat haar zo leuk maakt ;u; ), maar ik ben het met je eens dat DD echt een hele goede shoujo is!

    Echt waar? Ik dacht serieus dat het een man was xD
    Maakt niet uit, zolang de manga maar goed is :)


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Maakt de genre uit? Anders weet ik er nog wel wat.
    - Fairy Tail [ongoing]
    - Pandora Hearts [ongoing]
    - Mirai Nikki
    - Magi
    - Deadman Wonderland (aanrader! Wel nogal gore though.) [ongoing]
    - Assassination Classroom (zeker aanrader!) [ongoing]
    - Soul Eater [ongoing]

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 19:28 ]

    Dragneel schreef:
    Maakt de genre uit? Anders weet ik er nog wel wat.
    - Fairy Tail [ongoing]
    - Pandora Hearts [ongoing]
    - Mirai Nikki
    - Magi
    - Deadman Wonderland (aanrader! Wel nogal gore though.) [ongoing]
    - Assassination Classroom (zeker aanrader!) [ongoing]
    - Soul Eater [ongoing]


    Wait, is Soul Eater ongoing?

    Ot:
    Soul Eater
    Angel Beats!


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Wait, is Soul Eater ongoing?

    Ot:
    Soul Eater
    Angel Beats!

    Slowly but steadily, yes. :Y)
    Ja, maar de arc is best wel vaag. Je zou het kunnen gaan lezen, maar dan moet je echt bij chapter 20 of zo beginnen, want daarna gaat het een hele andere richting op. Asura leeft nog en ze zijn er op het moment mee in battle op de maan. (ik geloof dat dat geen spoiler nodig heeft omdat het niets drastisch is behalve dat de Kishin nog leeft) Also er is een schokkende maar naar mijn mening leuke twist in chapter 107 of 108 or so.
    Asura en Kid zijn broers. c:
    Also Asura heeft kort haar raaaah me gusta. sorry ik vind de villains in anime meestal de beste.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 19:42 ]