• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik heb geen zin in een stom feest, jij komt toch niet.:c

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Wow, wat? Hoe hard ben jij wel niet veranderd? ;o

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ugh, mijn hele humeur weer verpest in een paar tellen. Hoe krijg je dat toch elke keer weer voor elkaar?

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Ik en jij samen studeren? Ik denk dat er niet veel gaat komen van dat studere dan. :'D

Take me to wonderland

Spierpijn. Maar het voelt goed gesport te hebben!

You are beautiful, you are love.

Aaaaaaah. Ik word echt GEK. Vind je me nu leuk of niet? :C Ik baal echt zo dat ik een jaloers groen monster ben.

"Well, well. Look who we've got here!"

Houd gewoon je bek eens.
    Je bent echt freaking irritant.

[ bericht aangepast op 30 april 2013 - 23:39 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Haha, stressvogel. :'D

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Serieus. Ik zeg, ik wil het rustig aan doen en wat doe je...je gaat gewoon verder /frustratie

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Stom kind.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ironisch hoe ik anderen allemaal adviezen naar het hoofd slinger, maar als het om mezelf gaat ben ik verre van rationeel denken.

You are beautiful, you are love.

Ik verveel me, maar heb zo wat nergens zin in -.-

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ik ben benieuwd of je wel 's aan me denkt..

Don't walk. Run, you sheep, run.

Puritatem schreef:
    Ik ben benieuwd of je wel 's aan me denkt..

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Oké, dit is gewoon niet normaal meer. Waarom voel ik me zo?

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.