• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Er staat een foto online waar het duidelijk is dat je naar me kijkt. Je ogen glinsteren daar zo schattig.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Michonne schreef:
    Damn ik kan er echt niet tegen als mensen constant amen blijven zeggen.
    -plat omdat ik net amen heb gezegd-


    Some people are art and do art at the same time

    Iron man 3 is echt een goede film. Ik verwachtte een totaal andere verhaallijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cathedra schreef:
    (...)-plat omdat ik net amen heb gezegd-


    Waarom ga je daar 'plat' om? Leer een eigen mening te hebben en volg niet iedereen als een schaap.


    Your make-up is terrible

    Stop met lachen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ugh, chemie lijkt zoveel. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Memoria schreef:
    Stop met lachen.

    Nee (;


    •*• Lululu •*•

    Michonne schreef:
    (...)

    Waarom ga je daar 'plat' om? Leer een eigen mening te hebben en volg niet iedereen als een schaap.
    Ik weet niet of je het doorhad, maar met 'plat' bedoelde ik dat ik lachte - en volgens mij mag ik lachen wanneer ik wil? :')


    Some people are art and do art at the same time

    Oké ik ben best blij nu. Mijn fotoshoot is morgen en ik ben om nog wat meer redenen blij.


    26 - 02 - '16

    Cathedra schreef:
    (...)Ik weet niet of je het doorhad, maar met 'plat' bedoelde ik dat ik lachte - en volgens mij mag ik lachen wanneer ik wil? :')


    Ja, dat had ik door. Ik vind het alleen vreemd dat je moet lachen omdat je nogal dom bezig bent, maar als je dat leuk vind moet je dat lekker doen.


    Your make-up is terrible

    Sommige smileys zijn echt irritant.


    26 - 02 - '16

    Michonne schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik door. Ik vind het alleen vreemd dat je moet lachen omdat je nogal dom bezig bent, maar als je dat leuk vind moet je dat lekker doen.
    Hmm ja, oké. :') En waarom is dat dom dan, volgens jou?


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    (...)Hmm ja, oké. :') En waarom is dat dom dan, volgens jou?


    Omdat het net lijkt alsof je zelf geen mening kan vormen over dingen. Het kan nooit zo zijn dat je elke keer exact dezelfde mening als een ander heb. Daarbij is het in het desbetreffende topic een beetje ass-kissing.


    Your make-up is terrible

    Jij. Ik. Vanavond. In mijn bed?
    Ugh, die foto gaat toch niet antwoorden.


    Take me to wonderland

    Michonne schreef:
    (...)

    Omdat het net lijkt alsof je zelf geen mening kan vormen over dingen. Het kan nooit zo zijn dat je elke keer exact dezelfde mening als een ander heb. Daarbij is het in het desbetreffende topic een beetje ass-kissing.
    Eh. Ik lachte alleen om die post, betekent dat meteen dat ik geen eigen mening heb? Dat lijkt me onlogisch, aangezien je me nog niet eens kent, dus ik zou niet meteen zoiets zeggen als ik iemand nog niet ken. Tenzij ik me chagrijnig voel, maar op het internet houd ik me in :')


    Some people are art and do art at the same time