• Hé jij! Jij daar!
    Wat je gaat doen is simpel, je gaat nu je geluid aan zetten eventueel oortjes in. Als er nu al een nummer opstaan zet je die op pauze.
    Ja? Oké, nu zet je de kwaliteit van het filmpje hieronder op 720 of 1080 . Zover gaat het wel toch? Hierna zet het flimpje op volledig scherm en kijk je 3 minuten lang naar je beeldscherm. Succes!



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik krijg wat van dat nummer.
    Daarbij kan ik toch niet kijken want een filmpje van 3 minuten laden duurt hier 30 minuten.


    Your make-up is terrible

    Avatar Legend of Korra :D Yeeey!
    Ik wacht op boek 2, maar die komt maar niet uit.
    Releasedatum is weer verzet tot onbepaalde tijd xD
    Ze hebben het al wel af :P
    maar ze zitten ons gwn nog ff te treiteren, omdat ze nog ff aan boek 3 willen werken van legend of Korra.
    Echt flauw.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik kijk liever naar Itachi boven me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tamino schreef:



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Tamino schreef:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hashirama schreef:
    Ik kijk liever naar Itachi boven me.


    Jaaah! :P
    Itachi-fan hierzo :P

    Maar ben ook Avatar-fan.
    Ik vindt ze allebei hele sterke verhaallijnen hebben.
    Zowel Avater als Naruto, ik kan genieten van allebei.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Avatar Legend of Korra :D Yeeey!
    Ik wacht op boek 2, maar die komt maar niet uit.
    Releasedatum is weer verzet tot onbepaalde tijd xD
    Ze hebben het al wel af :P
    maar ze zitten ons gwn nog ff te treiteren, omdat ze nog ff aan boek 3 willen werken van legend of Korra.
    Echt flauw.


    Daar klopt geen zak van. De releasedatum is nooit verzet, fans hadden bepaalde redenen om te denken dat Lok in April uit zou komen. Maar helaas is dit niet gebeurt, ze zijn nu nogsteeds bezig met de animatie. Nickelodeon heeft ook nog een maand of 3 nodig om de serie te promoten, dus waarschijnlijk zal de releasedatum rond September, Oktober, November zijn. Mike en Bryan hebben zelf weinig met de releasedatum te maken, die zal via Nickelodeon gaan. Ook zit Comic Con er nog tussen in Juli, dus waarschijnlijk zullen we tijdens Comic Con 2013 de tailer krijgen. We weten wel dat het opnemen van Book 3 al voltooid is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Maybe later (:


    Pretty is just a pretty word.

    Licet schreef:
    (...)

    Daar klopt geen zak van. De releasedatum is nooit verzet, fans hadden bepaalde redenen om te denken dat Lok in April uit zou komen. Maar helaas is dit niet gebeurt, ze zijn nu nogsteeds bezig met de animatie. Nickelodeon heeft ook nog een maand of 3 nodig om de serie te promoten, dus waarschijnlijk zal de releasedatum rond September, Oktober, November zijn. Mike en Bryan hebben zelf weinig met de releasedatum te maken, die zal via Nickelodeon gaan. Ook zit Comic Con er nog tussen in Juli, dus waarschijnlijk zullen we tijdens Comic Con 2013 de tailer krijgen. We weten wel dat het opnemen van Book 3 al voltooid is.


    Het is aangekondigd en ik weet niet precies door wie dat het in April zou komen, maar schrijvers zeiden dat dat hem niet ging worden, tenminste zo ver weet ik het. Kan best zijn dat het de fans waren die dat deden en dan geef ik je ook gelijk als dat zo is. :P Punt blijft dat het is aangekondigd (en door wie heb ik niet gezegd) dat boek 2 in April zou verschijnen en dat deed die niet. Dus in mijn optiek is ie dan verzet. Maar joh, laten we er niet zo'n punt van maken.

    Ah, is opnemen van Boekje 3 al voltooid? :P das chill, wist ik nog niet. Laatste keer dat ik checkte (wat wel een tijdje geleden was) waren ze nog bezig. Maar ja :P ik zal erop wachten dan, ben wel benieuwd.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik kijk straks als ik thuis ben.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Destined schreef:
    (...)

    Het is aangekondigd en ik weet niet precies door wie dat het in April zou komen, maar schrijvers zeiden dat dat hem niet ging worden, tenminste zo ver weet ik het. Kan best zijn dat het de fans waren die dat deden en dan geef ik je ook gelijk als dat zo is. :P Punt blijft dat het is aangekondigd (en door wie heb ik niet gezegd) dat boek 2 in April zou verschijnen en dat deed die niet. Dus in mijn optiek is ie dan verzet. Maar joh, laten we er niet zo'n punt van maken.

    Ah, is opnemen van Boekje 3 al voltooid? :P das chill, wist ik nog niet. Laatste keer dat ik checkte (wat wel een tijdje geleden was) waren ze nog bezig. Maar ja :P ik zal erop wachten dan, ben wel benieuwd.


    Kun je alsjeblieft ophouden met die smileys, die maken je tekst echt onleesbaar. Een paar voice-actors hebben een maar maanden geleden getweet dat ze hun mond moesten houden tot April. En omdat Book 1 ook in April is uitgekomen was dit voor veel fans een bevestiging dat Book 2 ook in April uit zou komen. I'm serious about my shit :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Kun je alsjeblieft ophouden met die smileys, die maken je tekst echt onleesbaar. Een paar voice-actors hebben een maar maanden geleden getweet dat ze hun mond moesten houden tot April. En omdat Book 1 ook in April is uitgekomen was dit voor veel fans een bevestiging dat Book 2 ook in April uit zou komen. I'm serious about my shit :Y)


    Hehe, je zult het nooit geloven, maar er zijn best veel mensen die klagen over mijn smileys.
    Blijkbaar is er zoiets als interpunctie dat op de plaats van smileys hoort te staan, maar dat is niet echt mijn stijl.
    Ik ben meer van de smileys :P

    Ahhh okeey, dat zou best goed kunnen en daarin wil ik je best gelijk geven, want het zou heel goed kunnen kloppen.
    Er zijn veel mensen die overhaaste conclusies trekken, terwijl sommige dingen geen eens waarheid zijn.

    Maar er klopt wel iets van mijn verhaaltje en niet dat er helemaal niets van klopt.
    Het waren alleen de fans die het hadden aangekondigd dat in April zou komen.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 19:11 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Hehe, je zult het nooit geloven, maar er zijn best veel mensen die klagen over mijn smileys.
    Blijkbaar is er zoiets als interpunctie dat op de plaats van smileys hoort te staan, maar dat is niet echt mijn stijl.
    Ik ben meer van de smileys :P

    Ahhh okeey, dat zou best goed kunnen en daarin wil ik je best gelijk geven, want het zou heel goed kunnen kloppen.
    Er zijn veel mensen die overhaaste conclusies trekken, terwijl sommige dingen geen eens waarheid zijn.

    Maar er klopt wel iets van mijn verhaaltje en niet dat er helemaal niets van klopt.
    Het waren alleen de fans die het hadden aangekondigd dat in April zou komen.


    Een releasedatum is dag-maand-jaar net als Book 1 op 24-April-2012 uitkwam. April is geen releasedatum maar een vermoedde periode.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Een releasedatum is dag-maand-jaar net als Book 1 op 24-April-2012 uitkwam. April is geen releasedatum maar een vermoedde periode.


    Weet je, ik heb niet zo'n zin om in discussie te gaan, omdat uiteindelijk jij wel gelijk hebt en dat gee fik ook wel toe.
    Ik vind alleen dat het een beetje kinderachtig is dat je egt gaat letten op de kleinste details en denk ik, joh, wat maakt het uit.
    Blijkbaar ben je heel precies erin en is het heiligschennis als de context wel klopt en de meesten (hoop ik) wel begrijpen wat ik ermee bedoel, maar dat het in de verwoording beter had gekund. Nah, ik geef je gelijk in dit punt.

    Maar ik blijf zeggen, jij hebt gezegd dat er geen zak van klopte wat ik zei en dat doet het wel.
    Het klopt alleen niet helemaal en dat geef ik toe, want ik ben ook niet meer zo in de huidige details.
    Ik heb alleen gezegd wat ik heb vernomen en als dat niet klopt, geef ik dat toe zoals nu, maar je moet niet zeggen dat alles onzin is.
    Want jij weet ook wel dat er wel iets tussen zit, dat waarheid gerelateerd is.

    Een hele fijne avond nog
    (Y)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.