• Hé jij! Jij daar!
    Wat je gaat doen is simpel, je gaat nu je geluid aan zetten eventueel oortjes in. Als er nu al een nummer opstaan zet je die op pauze.
    Ja? Oké, nu zet je de kwaliteit van het filmpje hieronder op 720 of 1080 . Zover gaat het wel toch? Hierna zet het flimpje op volledig scherm en kijk je 3 minuten lang naar je beeldscherm. Succes!



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik weiger al bij het zien van de titel van het filmpje.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Ik weiger al bij het zien van de titel van het filmpje.


    Why :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Legend of Korra :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Tamino schreef:


    Ex astris, sciencia

    Ik vond de vorige avatar leuker. (cat)


    Take me to wonderland

    Destined schreef:
    (...)

    Jaaah! :P
    Itachi-fan hierzo :P

    Maar ben ook Avatar-fan.
    Ik vindt ze allebei hele sterke verhaallijnen hebben.
    Zowel Avater als Naruto, ik kan genieten van allebei.

    IKR. I like Itachi. Doing awesome shit with his eyes and stuff. Ik heb Avatar niet zo lang geleden uitgekeken XD. Nu mag ik met Korra beginnen. So I'm not gonna click that vid and spoil shit for myself :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    IKR. I like Itachi. Doing awesome shit with his eyes and stuff. Ik heb Avatar niet zo lang geleden uitgekeken XD. Nu mag ik met Korra beginnen. So I'm not gonna click that vid and spoil shit for myself :Y).


    Er zitten geen spoilers in hoor ;), het zijn voornamelijk korte actie shots


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ah, Avatar. Ik probeer mijn crazy-Avatar-fangirl-leven juist áchter me te laten. ik ben bang dat het me weer overneemt als ik er video's van ga kijken, aangezien ik me met dat soort dingen altijd op een slippery slope bevind. :Y)

    Maybe some other time.

    Wat? Ze hebben dit bij Anime geplaatst, avatar is Amerikaans niet Japans.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Wat? Ze hebben dit bij Anime geplaatst, avatar is Amerikaans niet Japans.

    Ohright, had ik niet eens gezien. En ik ben altijd degene die iedereen verbetert als ze zeggen dat Avatar een anime is.
    Het is een cartoon, mensen.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ohright, had ik niet eens gezien. En ik ben altijd degene die iedereen verbetert als ze zeggen dat Avatar een anime is.
    Het is een cartoon, mensen.


    Het maakt mij niks uit, ik bedoel, ik dacht vroeger ook dat het orgineel uit Japan kwam. Maargoed - de makers heten Mike en Bryan :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Leuk liedje. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Licet schreef:
    (...)

    Het maakt mij niks uit, ik bedoel, ik dacht vroeger ook dat het orgineel uit Japan kwam. Maargoed - de makers heten Mike en Bryan :Y)

    Jup. En een van hen heeft een hele moeilijke achternaam. :Y)
    Als je hun namen in het Japans zou uitspreken, zou het klinken als "Maiku to Buraian." Lol.