• In het zuiden van Seattle ligt Downtown.. Een klein uitgaansgebied waar mensen veranderen, dat weet iedereen. Die rijke jongen van de privéschool veranderd daar in een drugsdealer en het nette meisje veranderd in een dronken feestbeest. Ach ja, hier in Downtown kennen ze geen regels. Drugs, Alcohol en vechten... Niemand kijkt er van op. Ook is het geen groot nieuws meer als er iemand is ontvoerd. Waarom gaan mensen er nog heen? Vraag je je misschien af.. Nou ja, als je de mooie verhaaltjes hoort wil je natuurlijk wel een kijkje nemen. Wie lijkt het nou niet leuk voor een avondje, uitgaan terwijl je alles kan doen wat je wil. Geen politie die er naar om kijkt, ouders die er niks vanaf weten. Want zeg nou zelf, je zou toch niet je kind hierheen sturen? Maar ja, als je eenmaal bent geweest wil je elk weekend. Bij elk weekend komt de woensdag erbij en die vier dagen veranderen in elke nacht. Maar wie ben jij hier, en wie ben jij overdag? Misschien ben jij wel de loverboy in het steegje, wachtend op nieuwe slachtoffers.. Het meisje dat over heel de plaats bekend is, maar niet om de goede redenen.. Of misschien wel de drugsdealer bij de hoek die er alles aan doet om geld te verdienen... Één ding staat vast, vanaf de eerste keer dat je hier bent geweest kom je steeds vaker terug...


    Meisjes: vol!
    - Bella Rose George. - Malino
    - Lily Devon - Patholoog
    - Rosemarie Alyssa Jones "Diamond" - Puritatum
    - Julia Delhi Greenwood - Lohengrin
    - Beau Auvre Bordeaux - Magicals
    - Amelie 'Mia' Jocelyn Blake - Phrases

    Jongens: Vol!
    - Tyler Jay Lopez. - Malino
    - Jamie Nolan - Itami
    - Nikolai 'Velvet' White - Escritura
    - Edward Liam Heathrow - Puckett
    - Nate Matthew Johnson - Host
    - Lukanou ‘Luke’ Othello - Infano

    Invullen:
    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk;
    Overdag/S'nachts;
    Extra;

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ is toegestaan
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na een topic niet meer reageren!

    Plattegrond:


    Rechts van Downtown ligt de haven van Seattle
    1. Café.
    2. Bar.
    3. Club "Neon".
    4. Restaurant.
    5. Coffeeshop
    6. Club "The Rainbow Rose"
    7. Stripclub.
    8. Flat.
    9. Club "Star".
    10. Supermarkt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 0:38 ]


    El Diablo.

    Naam; Bella Rose George.
    Leeftijd; 16.
    Uiterlijk;



    Overdag/S'nachts; Overdag staat ze bekend als het stille, afwezige meisje. Hele goede cijfers haalt ze niet. In de nacht is ze heel anders. Een grote mond, geen schaamtegevoel en erg aanwezig. Bella is daar dus zowat een ander persoon. Ook dealt ze.
    Extra; /

    Naam; Tyler Jay Lopez.
    Leeftijd; 19.
    Uiterlijk;


    Overdag/S'nachts; Tyler is echt heel verschillend overdag en s'nachts. Overdag is hij het verwende joch van die privéschool en s'nachts een echt feestbeest. Ook is hij niet vies van de drugs, one night stands of alcohol.
    Extra; /

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 20:37 ]


    El Diablo.

    Hmm, ik wil wel een jongen reserveren. :')


    Take me to wonderland

    OMG, ik doe mee! Het is nu te laat om nog iets in te vullen, maar morgen vul ik je een Lily Devon in. (:
    Btw, Lily is een meisje, dus mag ik een meisje reserveren?

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 23:58 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mhm, geef mij maar een jongen. ^^ Ik vul het morgen in, maar ik moet je waarschuwen, ik kan daarna niet op Q tot Donderdag. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ooehh, ik ga zeker een meisje reserveren. :3

    Trouwens, hoeven we geen 'innerlijk' in te vullen?

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 23:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Doe mij ook maar een meisje!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jullie staan erbij! (:


    El Diablo.

    Ik reserveer een jongen (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Is goed!


    El Diablo.

    Puritatem schreef:
    Ooehh, ik ga zeker een meisje reserveren. :3

    Trouwens, hoeven we geen 'innerlijk' in te vullen?


    Dat zit volgens mij in Overdag/S'nachts, niet? :')

    Ik maak deze namiddag mijn personage aan. ^^


    Take me to wonderland

    I'm working on my character right now. ^^

    Vraagje, prostitutie mag, ja?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Naam: Edward Liam Heathrow
    Leeftijd: Edward is negentien jaar oud en geboren op 23 November 1993 in Londen.
    Uiterlijk:


    - Robert Pattinson
    Overdag / s'Nachts: Overdag is Edward een rechten-student in het derde jaar aan de Seattle University, waar hij, zoals zijn leraren zeggen, een 'voorbeeld is voor allen'. Hij is overdag een vriendelijk iemand die vele etiketten kent. Zijn ouders, die overigens steenrijk zijn, denken dat hij overdag niets anders doet dan leren. Hij heeft vele vrienden.
    s' Nachts is hij een feestbeest en drinkt alcohol alsof het water is. Hij is een paar keer opgenomen in het ziekenhuis, maar omdat zijn ouders in Londen wonen, weten zij er niks van. Zijn bedpartners zijn niet op twee handen te tellen en het maakt hem niets uit of dat jongens of meisjes zijn. Hij is niet vies van drugs of vechtpartijen.
    Extra: Hij is geboren in Londen, maar woont nu in een luxe appartement in hartje Seattle, op kosten van zijn ouders.
    Hijbis verslaafd aan sport. Hij is elke dag in de sportschool te vinden en is aanvoerder an het schoolteam volleyball. Hij tennist, voetbalt, doet aan atletiek, danst hiphop én freerunt daarnaast ook nog.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 8:07 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Escritura schreef:
    I'm working on my character right now. ^^

    Vraagje, prostitutie mag, ja?


    Sure ;p


    El Diablo.

    Naam: Julia Delhi Greenwood.
    Leeftijd: Net negentien geworden, ze is geboren op vier mei.
    Uiterlijk:


    Dit is Julia overdag, ze kleed zich heel gewoontjes. Haar blonde lokken laat ze los hangen.


    Maar in de avond ziet ze er veel gewaagder uit. Ze draagt korte jurkjes waarin haar rondingen mooi uit komen, en doet haar lokken vaak wat wilder.


    Dag en nacht: Overdag is een doodnormale student, ze doet aan ballet en is een keurig, wel opgevoed meisje uit een rijke familie. Niemand zou van haar denken dat ze in de nacht helemaal los gaat. Haar ouders verwachten van haar dat ze geen seks heeft voor haar huwelijk, en netjes haar vriendjes voorstelt aan haar vader. Maar als de avond valt gedraagt ze zich als een enorme slet, ze is allang geen maagd meer. Ze is niet vies van seks, en het maakt haar eigenlijk helemaal niks uit of ze nou iets met een man of vrouw doet. Julia is nieuwsgierig naar dat soort dingen.
    Extra: Julia woont nog bij haar ouders, die christelijk zijn. De leugen die ze heeft verzonnen om het huis uit te gaan in de nacht, is dat ze extra ballet lessen in de avond heeft. Haar ouders gaan vroeg naar bed, dus die merken er vrij weinig van.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 12:13 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.


    Naam: Nikolai 'Velvet' White
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Nikolai is een verwende jongen, die er gewend aan is om zijn zin te krijgen. Hij is flirterig, en heeft een erg actieve seks drive. Hij is erg loyaal aan zijn ouders, maar verder is er niemand in zijn leven waar hij veel om geeft. Hij vertrouwd niemand, want hij groeide op rond backstabbers en roddelaars. Roddels kunnen hem weinig schelen, want zijn ego is zo groot dat hij zichzelf toch al geweldig vind. Hij is erg ijdel over zijn 'geweldige' uiterlijk, vooral zijn haar. Hij is ook best arrogant en erg tempramentvol.
    Uiterlijk; Nikolai heeft zwart, warrig haar dat voor zijn ogen valt. Zijn ogen zijn licht groen van kleur, met gouden spikkels in de iris. Hij heeft een mooie glimlach, maar hij gebruikt deze nauwelijks. Hij heeft een licht-gespierd atletisch lichaam. Hij heeft een moedervlek op zijn rechter schouder in de vorm van een kleine vogel.
    Hij draagt overdag het uniform van de privé school, een donkerblauwe broek, wit shirt en een donkerblauwe blazer met een stropdas. Als hij werkt draagt hij meestal zwarte skinny jeans en verder niets, en als hij uit gaat draagt hij skinny jeans met een t-shirt.
    Overdag/S'nachts; Overdag gaat Nikolai naar school. Hij gaat naar een dure privé school. Zijn ouders betalen de studie, maar Nikolai moet werken om zijn boeken, eten en alcohol te betalen. Daarom, in het begin van deze rolplay, begint hij als een paaldanser en prostituut. Hij kost 50 dollars voor een half uur, en heeft seks met mannen en vrouwen.
    Extra: Nikolai is panseksueel. Hij gedraagt zich vaak als een hoer, zeker als hij weer dronken is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.