• Hier kunnen jullie alles bespreken over het Mystic Falls RPG en natuurlijk andere OCC (:
    xx

    TOPIC'S


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 11:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    (bat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (nerd)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn Topicsss d:

    Hehe, ik typte bij mijn laatste post inplaats van Vampiers Vampooirs.. xD
    En ik ben verslaafd aan een liedje.. :')

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 13:01 ]


    Little do you know

    Ben weer terug van training. Ik dacht dat het selectie training was dus ik heel erg me best doen, blijkt dat de selectie training pas na de vakantie is. Ik moet echt beter leren opletten.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Waarom heeft de familie mikaelson elkaar eigenlijk zolang niet meer gezien?


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Geen idee, ik weet alleen dat Maia 'm gesmeerd is en verder vluchtte. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb nergens een idee van :')

    En ik wacht op Lizooooooorrrr :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben er weeeeeer ^^ ik ga nu reageren


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik maak een samenvatting voor het volgende topic zodat iedereen weer een beetje bij is... kunnen jullie me helpen? Ik heb tot nu toe dit:
    Mystic Falls Topic 1
    Brady Salvatore{vampier} is na een lange tijd terug gekeerd naar Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil.
    Alexis Forbs{mens}gaat binnenkort een feest organiseren samen met Emma Gilbert{mens}.
    Volgende week Halloween feest georganiseerd door Alexis Forbs, Emma Gilbert en
    Lucas Booth{Weerwolf} Eerste dag op nieuwe school, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag komen.
    Maia die is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.

    Als jullie even in een paar regels willen zeggen wat jullie personage gedaan heeft zou dat fijn zijn (: xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Fucking Kill me..
    I'm stupid -.-
    Ik had een reactie gemaakt, en toen ging Q rot doen, dus ik pagina terug klikken.
    Reactie kopiëren, en toen ging ik Q proberen terug te krijgen..
    Nu ging ik met me domme kop iets anders kopiëren, en mijn reactie is dus weg -.-
    I'm Sorry I'm a Fuck up -.-'

    Iemand voor Rose btw? x'd


    Little do you know

    Voor de samenvatting:
    Cayden Ziegler (om het even kort te houden) woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.

    Zoiets?


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    Voor de samenvatting:
    Cayden Ziegler (om het even kort te houden) woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.

    Zoiets?

    Ja zo dank je (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [weet iemand hoe lang Mitovi nog wegblijft?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [weet iemand hoe lang Mitovi nog wegblijft?]

    Iets van 5 of 6 mei. Ik heb ook nog altijd niet gereageerd zodat ze niet moet zoeken tussen al die andere reacties, maar ik reageer als het nieuw topic open is. Misschien kun je het dan best nog is quote?(;
    Trouwens dit is men samenvatting; Lillith is naar Mystic Falls al een paar dagen gevlucht nadat ze haar weer bijna gevonden hadden. Ze ging uit -nadat ze zich gevoed had met een mensenjongen- naar de Mystic Grill. Daar ontmoette ze Brian en geraakte ze aan de praat. Samen gingen ze dan uit naar een Fun Fairachtig ding (geen idee of het klopt ik ben de naam momenteel kwijt) in Mystic Falls, waar ze tot nu toe nog steeds zijn.
    Goed?:3

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 10:27 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Eh, Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampierthingy en nu drinkt hij haar bloed in die steeg weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.