• Ik ga deze vakantie met mijn moeder shoppen in Antwerpen. Ik ben er nog nooit geweest en we hebben geen zin om rond te lopen in het verkeerde deel van de stad met weinig(leuke) winkels. Dus weet iemand leuke winkels en of winkelstraten in Antwerpen? Of misschien een leuke restaurantje waar we kunnen eten?


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Ik heb bijna heel mijn leven in Antwerpen gewoont, en ik ken er alles van. Als je naar Antwerpen gaat, moet je sowieso de Meir bezocht hebben, dat is een enorm lange winkelsraat waar je heel makkelijk met de metro kunt geraken, op de groenplaats zijn ook een tal van leuke restaurantjes en in de zijwinkeltjes ervan, vind je allemaal merk-winkels zoals Vans-winkel, Allstar-winkel, Adidas-winkel enz.. Als je in de zomer gaat kan je ook naar de grote kermis de sinksefoor gaan,al had ik gehoord dat die verplaatst werd naar ergens anders.

    Owh, en als leuk resturantje moet je gewoon naar 'Da giovanni' geweest zijn, je herkent het meteen, de obers lokken altijd volk door ernaar te roepen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 12:23 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Ik heb bijna heel mijn leven in Antwerpen gewoont, en ik ken er alles van. Als je naar Antwerpen gaat, moet je sowieso de Meir bezocht hebben, dat is een enorm lange winkelsraat waar je heel makkelijk met de metro kunt geraken, op de groenplaats zijn ook een tal van leuke restaurantjes en in de zijwinkeltjes ervan, vind je allemaal merk-winkels zoals Vans-winkel, Allstar-winkel, Adidas-winkel enz.. Als je in de zomer gaat kan je ook naar de grote kermis de sinksefoor gaan,al had ik gehoord dat die verplaatst werd naar ergens anders.


    Dankje! Ik denk dat we wel naar de Meir gaan.


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Ik weet alleen dat er een fantastische bioscoop zit :3


    Caution first, always.

    Thranduilion schreef:
    Ik weet alleen dat er een fantastische bioscoop zit :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Antwerpen is echt een perfecte stad om te shoppen, maar ook voor de sight seeing hoor ;)
    Je kunt er zoals hierboven gezegd wordt, ook naar de bios, maar ook lekker uit eten. Ik vind het echt een geweldige stad!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je kan ook altijd rond de Groenplaats in een van de kleinere, gezellige straatjes rondwandelen. Dat vind ik persoonlijk altijd leuk, plus om er een terrasje te doen, of je hebt er leuke vintagewinkeltjes...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ken de naam, en ik weet dat het in België ligt. Daar stopt het voor mij. :')

    Ik ben er een keertje geweest, maar dat is gewoon te lang geleden. Al was het wel leuk. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als je naar Antwerpen gaat is de Pull&Bear, Urban Outfitters en Forever21 gaan! Die zijn echt ge-wel-dig! Daarvoor ga ik ook altijd naar Antwerpen! En dat is in de Meir!


    live the life you love

    Dragneel schreef:
    Ik ken de naam, en ik weet dat het in België ligt. Daar stopt het voor mij. :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zat er trouwens ook geen Hollister of Abercrombie in Antwerpen?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Op de Meir kun je fantastisch winkelen. Als je op google even een routebeschrijving zoekt, sta je er zo. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dragneel schreef:
    Ik ken de naam, en ik weet dat het in België ligt. Daar stopt het voor mij. :')


    Oh, en ik ben er een keertje geweest, maar daar weet ik niets meer van.
    Behalve dat er zo'n voetgangerstunnel onder een over andere rivier door gaat, toch?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oh, en ik ben er een keertje geweest, maar daar weet ik niets meer van.
    Behalve dat er zo'n voetgangerstunnel onder een over andere rivier door gaat, toch?


    Jep, de voetgangerstunnel gaat onder de Schelde door ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.