• .. ergens op vakantie zijn en zo'n beetje iedere 3 uur (!) een nieuwe foto moeten posten over "hoe geweldig" en "hashtag#deleven" het wel niet is.
    Newsflash: Nobody cares, vooral niet na 30 x. Ga gewoon van Facebook af en houd je bezig met je vakantie, jfc.

    Zo, dat moest ik even kwijt. (cat) Waar irriteren jullie je aan bij mensen op Facebook?


    ars moriendi

    Haha, mensen die dat ook in hun alledaagse leven doen vind ik nog net iets erger, op vakantie heb je nog half een reden.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mensen die doen alsof hun leven zo interessant is. -.-


    wat was dit ookalweer

    Cresseyde schreef:
    Haha, mensen die dat ook in hun alledaagse leven doen vind ik nog net iets erger, op vakantie heb je nog half een reden.


    Yup. Ik ben zo'n persoon die ontzettend veel post. Maar ja, ik doe 't meestal uit verveling en dan zijn het vaak foto's van m'n huisdieren.


    26 - 02 - '16

    Daarom heb ik dus geen Facebook ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind facebook in het algemeen irritant :')


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mensen die van die overdreven zoete dingen posten over hoe #cutieee #lieff #geweldig enz. enz... de mensen waarmee ze een dagje doorbrengen wel niet zijn...

    Oh ja, ik erger me aan mensen die al hun ergernissen met de rest van de wereld moeten delen. Van die domme, sarcastische vragen neerzetten zoals 'wie is Kurt Cobain' terwijl ze er zelf fan van zijn. Van die mensen die overal hashtags bij zetten op Facebook. (Kom op mensen, dit is niet fucking twitter).


    26 - 02 - '16

    Haha ik kan me echt mateloos irriteren aan mensen op fb.
    Mensen die denken dat ik het interessant vind om te weten wat ze die avond gaan eten, om er dan een half uur later ook nog een foto van tezien te krijgen.
    Of mensen van mijn leeftijd (19) die dingen posten als 'niemand geeft om me' 'Weer eens gaan werken, ben doodop en toe aan vakantie' (Hallo, iedereen heeft een hekel aan werken, dat moet je ons niet iedere dag onder de neus drukken alsof jou job zo vreselijk is. Zeker als je dan weet dat ze nog maar pas vakantie hebben gehad terwijl dat in mijn geval bijna een jaar geleden is.)
    Of mensen die zulke ongepaste foto's op fb zetten (denk aan tongzoenend, halfnaakt. Alsof hun ouders, familie en collega's/baas niet op fb zitten)

    En nog zoveel meer...


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik kan daar ook niet tegen en dan heb je ooj van die mensen die ieder schraak moment van hub leven er op zetten. Of dit. 'Ik haat, door jou blabla en bibi en boeboe' en dan 'wat is er?' 'Pb' als je het dan toch niet met de wereld wilt delen zet het dan niet op fb.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb geen fb.
    Geen zin om te zien hoe interessant mensen hun leven vinden.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mensen die facebook en twitter blijkbaar door elkaar halen of te lui zijn om ook in te loggen op twitter. Mensen die mierzoete dingen zeggen als reactie op een selfie. Mensen die hun profielfoto alleen veranderen om complimentjes te krijgen.


    Physics is awesome

    Geloof het of niet, maar ik heb eigenlijk vrij weinig met dierenposts. Tuulk, zo af en toe een konijntje of kat met een leuke caption erbij vind ik wel leuk, maar echt continue? Nee... doet me dan weinig meer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen die elke 3 seconde een foto van hun liefde plaatsen (ik heb zo'n iemand in mijn lijst)

    Dit is nou een van de redenen waarom ik geen Facebook meer heb haha, vreselijk.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Dat is waarom ik amper op Facebook zit :')


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.