• Twilght of 1D?


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Dat zijn toch twee totaal verschillende dingen? :')


    Take me to wonderland

    Is het een idee om het op één topic te houden?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het is al duidelijk dat jij fan bent van Twilight en niet van 1D, maar houd het alsjeblieft op één topic. Het zijn twee totaal verschillende dingen, dus hoe kan je daar nu tussen kiezen?

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 11:00 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Je gaat hier alleen maar ruzie uit mee lokken : p

    Het is duidelijk dat jij niet van 1D houd. Who cares. Ik zelf hou wel van 1D.
    En niet meer van twilight. Maar ik ga er toch ook geen topic over maken als ik iets haat.
    Ik respecteer wat de mensen leuk vinden.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Melieke schreef:
    Het is al duidelijk dat jij fan ben van Twilight en niet van 1D, maar houd het alsjeblieft op één topic. Het zijn twee totaal verschillende dingen, dus hoe kan je daar nu tussen kiezen?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    I wish I could care more!


    You are beautiful, you are love.

    Melieke schreef:
    Het is al duidelijk dat jij fan bent van Twilight en niet van 1D, maar houd het alsjeblieft op één topic. Het zijn twee totaal verschillende dingen, dus hoe kan je daar nu tussen kiezen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sinds wanneer is Twilight een boyband en zijn de leden van One Direction sprankelende vampiers?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Sinds wanneer is Twilight een boyband en zijn de leden van One Direction sprankelende vampiers?


    Haha ja da zou ik ook wel eens willen weten? Not : p

    Twilght en One Direction lijken niet op elkaar. Das true. De 1 is een film en de andere een boyband.
    Ik snap echt niet hoe ze Twilight en 1D kan vergelijken met elkaar. Jezus.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik ga het heel makkelijk maken, zodat dit voor iedereen te volgen is.
    Dit is de vraag: Twilight of 1D? Dat betekent dat je je voorkeur kunt uiten tussen twee opties, namelijk Twilight (een serie films) of One Direction (een band).


    No growth of the heart is ever a waste

    Dan laat ik ze allebei vallen, en ga toch echt voor Shakespeare.

    Hoe kun je hier in hemels naam uit kiezen? Het zijn films/boeken, en liedjes. Dat kan je niet eens vergelijken.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:00 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hier kan ik geen keuze tussen maken. One Direction en Twilight zijn twee verschillende opties en ik kan ze ook niet in mijn hoofd met elkaar te vergelijken. Echt waar, je hoeft niet meerdere topics aan te maken om te vragen waarom zoveel mensen van One Direction houden. Het is een rage en het is nu eenmaal een boyband. Je hebt nu al duidelijk gemaakt dat jij een grote Twilight fan bent, maar dat betekent niet dat iedereen dit hoeft te zijn? (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Je kan toch gewoon kiezen?


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Nee, aangezien ik beide leuk vind. Twilight als boeken en films, One Direction als band. Dat zijn gewoon verschillede dingen.
    Ik kan toch niet zeggen "Ik vind Twilight een leukere film dan One Direction"?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Geen van beide. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.