• Ik weet niet zeker of dit bij muziek of meetings hoort.

    Op dinsdag 4 juni staat de band Muse in de Amsterdam ArenA, er zijn nog kaartjes beschikbaar en ik wil er als grote Muse fan natuurlijk dolgraag heen. Het probleem is alleen dat ik niemand krijg gevonden die met me mee wil. ;C Ik ken sowieso al best weinig mensen die van Muse houden en degenen die dat wel doen hebben óf geen geld óf kunnen niet óf willen niet omdat ze 17 december al in het Ziggo Dome zijn geweest.
    Dus nu ben ik eigenlijk op zoek naar iemand (of meerdere iemanden ;p) die zin heeft/hebben om met mij mee te gaan.
    De prijs van een kaartje is afhankelijk van je plek, maar het varieert van 49,50 (zitplaats met het slechtste zicht) tot 71,50 (staanplaats).
    Laat even een berichtje achter als je wil! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zou er dolgraag heen willen, maar alleen naar Amsterdam gaan a la 30 euro + minimaal 50 euro voor een kaartje gaat hem niet worden.
    Sorry


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Ik zou er dolgraag heen willen, maar alleen naar Amsterdam gaan a la 30 euro + minimaal 50 euro voor een kaartje gaat hem niet worden.
    Sorry


    I know, het is zo duur.. ;( Toch bedankt voor je reactie!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik weet niet goed of het toegestaan is om dit te bumpen. Sorry als dat niet het geval is.

    Ik ben nog steeds op zoek naar iemand, zijn er toevallig toch nog ergens geïnteresseerden? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sorry meid. Ik zou wel willen, maar dat is aan het eind van mijn schooljaar, het is op mijn zus d'r verjaardag en het is gala op school, van mijn vrienden, wat maar één keer is, en Muse zal vast nog vaker naar NL komen ;P
    Ik wilde wel, maar ik denk dat ik dat over twee jaar doe (wrs komen ze dan weer, dat is meestal).
    Nogmaals, sorry en ik hoop dat je wel iemand vindt.


    Deep inside, I've never felt alive

    *komt topic binnen*
    *ziet datum*
    *vijfde concert waar ik naartoe wil maar niet kan*
    Normaal zou ik wel gaan hoor, maar de Belgen kan je al allemaal afschrijven, want oftewel is het in de examens oftewel een week ervoor.
    Je weet, anders had je me, hé ;D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    @Sofie, maakt niet uit. Ik snap het wel ;p.
    @Nele Yeah, I know. Die rotexamens ook T.T D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zou heeeel graag gaan (ook omdat Bastille het voorprogramma is), maar ik ben de vorige keer al geweest, en vind het iets te duur om nog een keer te gaan.
    (je had hier niet veel aan, maar zie dit maar als een bump dan hahah)


    As travars