• Zoals jullie weten schrijf ik er veel story's.
    Hierbij wil ik dan ook een van mijn nieuwe story's aan jullie laten zien.
    Hij is nog in de maak en ik schrijf er momenteel al een paar hoofdstukken voor.
    In het begin is het verhaal een beetje saai maar er zal al snel een kleine wijziging worden plaatst gevonden in het verhaal.
    Verschillende aspecten komen daar dan ook bij in voor zoals: Pesten/ Gepest worden/ Onzekerheid, en al die andere kleine kenmerken.
    Zijn jullie al benieuwd naar het verhaal?
    Misschien dat ik vandaag nog wel een paar nieuwe hoofdstukken bij voeg.
    Hier is de Link van het verhaal.
    Uiteraard komt er ook een plaatje en een korte samenvatting bij.


    Het leven van Veer °†Twilight-FanFic†°

    [url=http://www.quizlet.nl/stories/114441/het-leven-van-veer--degtwilightfanficdeg/
    ]Het leven van Veer °†Twilight-FanFic†°[/url]

    Korte Samenvatting:

    Veer is een jong meisje met lang blond haar en heeft wit zilveren ogen.
    Ze is erg klein voor haar leeftijd, het is een onzeker meisje, wat geen hoge dunk van zichzelf heeft. Veer heeft veel meegemaakt in haar leven en probeert een nieuwe start te maken in een nieuwe plaats in een nieuwe omgeving waar ze niemand kent en niemand haar kent. Ze is veertien jaar oud en heeft een vader die alcohol list is. Haar vader heeft losse handen, wanneer hij gedronken heeft. Veer kon het niet meer langer uithouden dus is vertrokken. Met een paar kleine bezittingen wat ze nog heeft. Haar moeder is een kleine twee jaar geleden gestorven door een auto ongeval. Nadat ze was overgebracht in het ziekenhuis overleed ze ter plekken. Hulp kon niet meer geboden worden aan de moeder van Veer. Veer is geboren op 4 mei 2000. Wanneer zij dus verhuist is wordt zij vijftien en begint ze haar leven opnieuw in een nieuw dorp het plaatsje genaamd Forks. In de staan van Washington, een erg regenachtig gebied, terwijl Veer ook wel erg genieten kon van de zon. Haar vader woont in Phoenix en heeft geen weet waar zijn dochter naar toe is. Veel moeite doet hij ook niet om haar te zoeken. Zelfs de autoriteiten zoeken haar niet omdat haar vader haar niet als vermist heeft opgegeven. Niemand weet dus dat Veer een nieuw leven begonnen is in Forks.


    Het meisje op de foto is Veer.


    Het verhaal is geheel op eigen risico.
    Er kan 12 + en 16+ in voor komen.
    Hiervoor waarschuw ik niet.
    De personage's blijven gekoppeld aan Stephanie Meyer.
    Kudo's, Comment's, Abbo's zijn allemaal welkom.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 16:34 ]


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Dus als ik het goed begrijp, is dit een soort opnieuw geschreven Twilight? Nee, bedankt. Ik heb liever de echte boeken.








    Het is trouwens Stephenie Meyer.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 12:00 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase ze heeft dyslexie dussss!


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    JacobXMy schreef:
    Luminoase ze heeft dyslexie dussss!


    Dus ze kan toch op zoeken bij google of als ze de boeken van Twilight heeft even op de voorkant van de boeken kijken? Ik snap dat ze blijkbaar dyslexie heeft maar in dit geval vind ik dat geen excuus, sorry.


    Physics is awesome

    Of ze heeft het per ongeluk verkeerd getypt? Een beetje overdreven om daarom een discussie te gaan beginnen. :')
    Ik ga wel even kijken, maar ik garandeer niks.


    Reading a good book is like taking a journey.

    JacobXMy schreef:
    Luminoase ze heeft dyslexie dussss!


    Ik verbeterde het even, omdat ze het waarschijnlijk verkeerd gezien had. Dyslexie heeft er niks mee te maken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sorry voor de typfout. Je kan op merdere manieren stephany schrijven. Ik vind het niet erg om verbeterd te worden, alleen maar makkelijk. Zal straks op de computer veranderen. Alvast bedankt dat jullie een kijkje willen gaan nemen.

    Gr Girl89


    Enjoy the little things in life, because one day you wi