• Ik stond in de beenhouwer aan te schuiven naast Bart Peeters, haha. :'D Zondag was ik aan het joggen, hij ook en ik kwam hem tegen, en toen zei hij hallo tegen mij. Heel boeiend, ik weet het. (krul)

    Ik fiets ook elke schooldag voorbij het huisje van Samson en Gert (00:04) en een vriendin van vroeger van op de muziekschool is de dochter van Jan Leyers. :3

    Op een zomerdag stond ik eens buiten toen dat autotje van Samson en Gert voorbij reed met Gert en het pak van Samson in. In het park van mijn gemeente is Het Huis Anubis en Mega Mindy al eens gefilmd,...

    Wonen er in jouw buurt beroemde mensen? (nerd)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 17:43 ]


    Only losers can act the way you do

    haha hier woont helemaal niemand die bekend is :3
    alhoewel, hier woonde wel iemand van sesamstraat ooit :3


    We can only learn to love by loving.

    Nee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oh my lord, Bart Peeters is zo cool ;3
    En in mijn buurt woont Ianka Fleerackers -kaka wijf- en die ene van het weer op één. Echt, die van het weer is een kutwijf, ze loopt je echt voorbij en gaat niet van haar weg, jij moet maar opzij gaan. En die ene van de politiek -ik vergeet even zijn naam- komt hier ook ergens wonen. Oh en Karel Van Eetvelt -politicus- woont schuin over mijn oma ;3
    En in onze kinderboerderij is een aflevering van Het Huis Anubis gefilmd ;3

    Eh. Neen? :Y)
    Al heb ik ooit eens naast een bekende voetballer gestaan toen ik kleiner was in de bakker. :Y)


    I'll keep you a daydream away.

    Ik heb vroeger in dezelfde straat als van Edwin van der Sar gewoond. :'D En daarna woonde ik in dezelfde straat als Jody Bernal. En dat was het wel, geloof ik. 8D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Uhm nee :'D


    -

    die Gert is buite het 'toneel' heel onvriendelijk.


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik heb niemand beroemd wonen in mijn buurt :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    nee (huil)


    DUDE! Get a life!!!

    Wie is Bart Peeters? En, nee. Ik geloof het niet, misschien van die totaal niet bekende kleine zangertjes of zo. Maar dan heb ik daar nog nooit van gehoord.


    Als je maar een ananas hebt..

    Idiotique schreef:
    die Gert is buite het 'toneel' heel onvriendelijk.

    Hij is miljonair, dan word je vanzelf wel arrogant. (tenminste, dat komt vaak voor ;-))


    Als je maar een ananas hebt..

    Nope xp
    Ik heb wel ooit Gene Thomas aan de telefoon gehad xp


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik woon er dat is al genoeg(cat)
    En Koen Wouters heeft bij ons in de buurt gewoont...


    The soul needs autumn.

    Waar is dat huisje? :9~:9~


    - hoi ;D

    VoodooDoll schreef:
    (...)
    Hij is miljonair, dan word je vanzelf wel arrogant. (tenminste, dat komt vaak voor ;-))


    en vriendin van mij ging ooit is een handtekening vragen voor haar broertje en hij zei 'nee, kheb vakantie! bol et af'.
    als je nu beroemd of rijk bent of niet zo hoef je niet te doen (:


    Cowards die many times before their deaths.