• Nai searches for someone important to him, with only an abandoned bracelet as a clue. Gareki steals and pick-pockets to get by from day to day. The two meet in a strange mansion where they are set-up, and soon become wanted criminals by military security operatives. When Nai and Gareki find themselves desperate in a hopeless predicament, they encounter none other than the country's most powerful defense organization, "Circus". The Circus is a Defense organization that works for the government. They perform raids to capture criminals and solve crimes that the Security force otherwise cannot handle. After their raids, they put on shows as an apology for scaring the citizens. Their group consists of the strongest, most capable fighters that use a special type of bracelet, known as Circus I.D., to fight.


    Kennen jullie de nieuwe anime Karneval al? Hij is dit seizoen airing, met nu vijf episodes die uit zijn. Ik ben er echt al helemaal weg van en ben dan ook meteen begonnen met de manga lezen, puur omdat ik zo nieuwsgierig was naar het verhaal. :Y)
    Op het eerste gezicht lijkt Karneval een shoujo anime vanwege de tekenstijl en dergelijke, maar het verhaal/plot is ontzettend diep en ik vind het een beetje dezelfde sfeer hebben als bijvoorbeeld Pandora Hearts.
    Ik raad deze echt aan iedereen aan! (:
    Ik fangirl nu al over Gareki, hehe. ^^
    Wie kijkt/leest er ook Karneval? _O_


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh, ik zoek een lopende anime. c:
    Ik heb er nooit van gehoord though, ik zal even kijken.

    EDIT:
    Het heeft inderdaad wat weg van Pandora Hearts, de ogen zijn wel een beetje groot. :')
    Nai lijkt trouwens echt op Shiro van K.

    Ik ga morgen beginnen met de manga als ik het onthoud wat ik waarschijnlijk niet doe

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 22:50 ]

    Dragneel schreef:
    Oh, ik zoek een lopende anime. c:
    Ik heb er nooit van gehoord though, ik zal even kijken.


    ZEKER DOEN! Hij is echt awesome. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zelfde sfeer als Pandora Hearts? Misschien moet ik die dan nog een poging geven.. Heb al 3 keer geprobeerd om het te kijken, maar mijn aandacht ging telkens weg..

    Maar ik kijk Karneval ;D Ik vind Nai heel schattig.
    Moet nog beginnen aan de manga..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Zelfde sfeer als Pandora Hearts? Misschien moet ik die dan nog een poging geven.. Heb al 3 keer geprobeerd om het te kijken, maar mijn aandacht ging telkens weg..

    Maar ik kijk Karneval ;D Ik vind Nai heel schattig.
    Moet nog beginnen aan de manga..


    Vind ik dan hè, misschien dat jij het anders ervaart. ;p En je moet ook echt even door een paar episodes heen komen. De nieuwe van vandaag, episode 5, vond ik echt heel goed, de beste tot nu toe.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Vind ik dan hè, misschien dat jij het anders ervaart. ;p En je moet ook echt even door een paar episodes heen komen. De nieuwe van vandaag, episode 5, vond ik echt heel goed, de beste tot nu toe.


    Hmm denk dat dat het probleem is dan.. Met Kuroshitsuji had ik dat probleem ook eventjes...
    Ik weet niet zo welke ik het beste vind, dan moet ik al de 5 nog een keer zien, maar dan achter elkaar, aangezien ik op dit moment 9 verschillende volg en ondertussen paar andere anime's heb gekeken + een reeds met manga;s gelezen XD

    Maar er is er in ieder geval nog geen één die mij tegenviel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind Karneval geweldig!
    Ik was echt super gelukkig toen ik ontdekte dat er een anime van kwam, want ik volgde de manga al een tijdje en was er helemaal weg van :)


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Shion schreef:
    (...)

    Hmm denk dat dat het probleem is dan.. Met Kuroshitsuji had ik dat probleem ook eventjes...
    Ik weet niet zo welke ik het beste vind, dan moet ik al de 5 nog een keer zien, maar dan achter elkaar, aangezien ik op dit moment 9 verschillende volg en ondertussen paar andere anime's heb gekeken + een reeds met manga;s gelezen XD

    Maar er is er in ieder geval nog geen één die mij tegenviel.


    Kuroshitsuji... Daar kom ik dan weer echt niet doorheen. Ik heb nu alleen de eerste epi gezien, maar ik vond het gewoon niet echt interessant. (': Al schijnt hij wel heel leuk te zijn, want er zijn best veel fans.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Kuroshitsuji... Daar kom ik dan weer echt niet doorheen. Ik heb nu alleen de eerste epi gezien, maar ik vond het gewoon niet echt interessant. (': Al schijnt hij wel heel leuk te zijn, want er zijn best veel fans.


    Nou, dan snap ik nu waarom mensen Kuroshitsuji en Pandora Hearts op elkaar vinden lijken XD Duurt lang voordat je er dus blijkbaar in zit en je bent gewoon verplicht om een paar saaies te zien voordat het leuk word.

    Trouwens, ik weet allang niet meer wat er in die eerste gebeurd...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kijk de serie ik vond het zo grappig toen ze er achter kwamen dat Nai een dier was xD En we kregen in 4 en 5 meer over het verleden van Gareki te zien (: ! Ik vind het een hele leuke serie. ik heb de ova die in de herst van 2012 uit kwam ook gekeken en keek toen dus al uit naar de Tv serie. tot nu toe staat de serie bij mij op een 8/10.



    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik vraag me af waarom er word verteld dat hij eigenlijk een dier is...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Ik vraag me af waarom er word verteld dat hij eigenlijk een dier is...

    Because Japan.

    Aahh dat klinkt logisch.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Aahh dat klinkt logisch.

    Ikr?
    Also, LOOK AT THE RESEBLANCE.


    Shion schreef:
    Ik vraag me af waarom er word verteld dat hij eigenlijk een dier is...

    In de eerste aflevering kan je zien dat Nai een heel goed gehoor heeft, dat is juist omdat hij een dier/niji is.
    Eigenlijk is hij slechts gedeeltelijk niji, Karoku heeft hem zo gemaakt.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Shion schreef:
    Ik vraag me af waarom er word verteld dat hij eigenlijk een dier is...


    Well, I think that would be the big secret in Karneval which is going to be unravelled throughout the series. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)