• Ik heb dus een beste vriendin, ik ken haar al bijna zes jaar.We deden eerst alles samen, ondanks dat ze 25 minuten van me af woont.
    Elke weekend was ik bij haar of andersom, maar sinds we diploma hebben gehaald op het vmbo, zijn we ieder een eigen kant opgegaan.
    We hielden contact maar we deden steeds minder. maar de laatste tijd spreken we vaak af maar ze zegt ieder keer alles af en dan heeft ze echt de domste redenen en ze is ook heel erg verandert, in een negatieve zin.
    We zouden afgelopen vrijdag vroeg naar Amsterdam gaan in verband met One Direction. Dat hadden we al bijna een week afgesproken.
    Nou had ze vrijdag ochtend afgezegd, ik vroeg wat de reden daarvoor was en ze had gezegd dat ze haar OV- kaart niet kon vinden en het voor haar veel te duur was om een trein kaartje te kopen. Ik snap dat het dan duur is voor haar, want het is ongeveer 40 euro, maar wat ik niet snap is dat ze elke dag naar school moet de trein en dan heeft ze haar OV kaart wel en ze kan volgende week ook met een andere vriendin naar Den Haag met de trein. Voor mijn gevoel liegt ze heel veel en ik weet ook niet of ik nog wel beste vriendinnen met haar wil zijn als ze toch alles maar afzegt. We zouden samen ook nog een keer naar Londen gaan op vakantie voor een week, maar iedere keer als ik het met haar wil bespreken negeert ze me of dan heeft ze geen geld of een andere smoesje. Het is echt verschrikkelijk, want ik probeer nu al bijna 4 jaar wat te regelen met haar, maar ik mag er niks van zeggen want dan wordt ze boos. Ze vind dat ik haar moet geloven en als ik haar niet geloof ben ik blijkbaar ook geen goede vriendin, maar volgens mij heb ik de recht om boos te worden of niet? of zit ik fout? Ik weet het echt niet meer.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 1:22 ]


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Well... I know one thing: ik zou er echt geen vier jaar over doen om een afspraak met iemand te maken. Pleur dan maar op als je niet wil :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Zoals Hashirama het zeg; ze kan oppleuren. Ze lijkt me niet echt een vriendin meer.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik begrijp je heel goed. Het is ongeveer anders,
    Maar het komt op hetzelfde neer.

    Het is heel moeilijk om je beste vtiendin los te laten die je zo lang heb gehad. Maar juist als je iemand loslaat, dan wordt je niet meer teleurgesteld en soms komen ze dan juist naar je terug. Komt ze niet naar je terug, dan weet je waar je staat en is het tijd om vetder te gaan.
    It's life.

    Ik vergelijk leven daarom altijd met de trein of de snelweg. Je stapt in je eigen trein en bij elke halte stappen mensen in en stappen mensen uit. Zo is het nou eenmaal.

    En ik weet dat het heel moeilijk is, maar als je die vrienin laat gaan, vpel jij je ook stukken beter! Ecjt waar, I promise you!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb zo'n gevoel dat ze nu andere vriendinnen heeft waarmee ze liever optrekt. Het is erg, ik weet het, maar dat gebeurt nu eenmaal soms. Misschien een idee om zelf ook nieuwe vriendinnen te gaan zoeken?


    Take me to wonderland

    Of je vraagt haar voor een laatste keer recht in d'r gezicht wat er is, of je zoekt nieuwe vriendinnen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    Of je vraagt haar voor een laatste keer recht in d'r gezicht wat er is, of je zoekt nieuwe vriendinnen.


    Dit ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Stop trying, she isnt worth after such a long time.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Misschien zijn jullie toch te ver uit elkaar gegroeid. Bij jullie komt de vriendschap blijkbaar alleen van jou kant. Ik zou nu gewoon meer aandacht besteden aan andere vriendinnen.


    I still think of the guitar bible.

    Waarschijnlijk durft ze niet toe te geven dat ze liever wat minder met je afspreekt. Gewoon lekker doorgaan met je leven en andere vriendinnen zoeken. Je merkt het vanzelf wel als ze terug komt kruipen, en dan kun je altijd nog beslissen wat je ermee doet.


    ars moriendi

    Melieke schreef:
    Of je vraagt haar voor een laatste keer recht in d'r gezicht wat er is, of je zoekt nieuwe vriendinnen.


    Tijd voor koffie.

    Melieke schreef:
    Of je vraagt haar voor een laatste keer recht in d'r gezicht wat er is, of je zoekt nieuwe vriendinnen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Melieke schreef:
    Of je vraagt haar voor een laatste keer recht in d'r gezicht wat er is, of je zoekt nieuwe vriendinnen.


    Do what people say you can't.