• Ik begin maar met het goede en dat is dat ik mijn propedeuse vanavond in ontvangst heb mogen nemen. Picture time! *O*


    En ik kan met alle blijheid vertellen dat ik (mits een aantal studiepunten) volgend jaar een half jaar in Coventry (Engeland, VK) ga studeren. Hier volgt nog een reisblog over, die ik graag met jullie zal delen. ^^

    Dan het slechte nieuws, al weet ik niet of jullie me gaan missen:
    Ik ben namelijk al een tijdje inactief, maar ik heb inmiddels de knoop doorgehakt dat ik stop als moderator te zijn. Ik ben ontzettend dankbaar voor alle mogelijkheden en momenten die ik met crewleden heb gehad en dat ik me voor jullie (Quizlet) kon inzetten. Ik heb dit jaren met plezier gedaan, maar nu gaat er gewoon te veel tijd in mijn school en mijn social life zitten. Ik kan dus nu ook alleen maar verwachten (vanwege nu nul verplichtingen te hebben), dat ik straks een beetje behoorlijk inactief wordt op het forum.
    No worries though: ik ga zeker het meetingforum in de gaten houden, want daar kun je me nog niet wegslaan. En ik wil zeker nog die Eftelingmeeting organiseren van dit jaar. ^^

    Ik hoop alleen, doordat ik mijn verplichting als mod zijnde niet meer hoef uit te voeren, mijn writersblock eindelijk weer weggaat en ik alle verhalen die ik zo graag wil schrijven kan afschrijven.
    Dankjulliewel, users van Quizlet, voor al jullie input en momenten (goed en slecht), waardoor ik met gedeelde trots op mijn moderatorperiode terug kan kijken. Ik heb echt heel veel van geleerd en dat kan zeker niet zonder jullie!

    Lieve, lieve, lieve Quizlet:
    Dankjewel dat jullie mensen zo goed accepteren. Dankjewel dat jullie voor elkaar opkomen. Dankjewel dat jullie je mening geven. Dankjewel dat jullie me complimenten, maar ook kritiek hebben gegeven.

    I wuv you!

    Liefs,
    Sofie.


    Deep inside, I've never felt alive

    Eerst en vooral, proficiat en alvast heel veel succes en geluk in Engeland volgend jaar! En daarnaast, jammer dat je stopt als mod, maar je hebt het echt fantastisch gedaan, Sofie!


    16 - 09 - '17

    Super proficiat! Zowel met je propedeuse als met wat je gedaan hebt als mod. Ik vind het heel jammer dat je gaat stoppen, want ik heb je altijd heel erg gewaardeerd als mod, maar ik wens je alle succes in Engeland volgend jaar! c:

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 11:00 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thanks voor alle awesome dingen die je als mod hebt gedaan Sofie, van harte gefeliciteerd en heeeel fijn dat je blijft voor de meetingkant! (fish)


    The truth is out there.

    Wow, die hakt er wel even in... Heel erg gefeliciteerd met je propedeuse, maar wel jammer dat je stopt als moderator. Je hebt veel gedaan voor Quizlet en daar wil ik je voor bedanken (:

    Heel veel succes met wat je gaat doen en hopelijk komen we elkaar nog eens tegen (;


    26 - 02 - '16

    Awwh (no_chears) haha die kan ik al best lang niet meer gebruiken oke

    Wat vreemd om jouw naam ineens niet meer in het rood te zien! Maar wel begrijpelijk - hopelijk helpt het. En gefeliciteerd met je P! Goed bezig!


    Tijd voor koffie.

    Gefeliciteerd met je propedeuse, Sofie! Ik ben super blij voor je, yay. *O*

    En ik zal nog maar een keer herhalen dat ik je zeker ga missen hier, maar ergens ben ik al wel een beetje opgelucht dat je tenminste van plan bent het meetingforum nog wel in de gaten te houden. Het zou wel echt heel erg schrikken zijn als we vanaf nu alleen nog maar Sofieloze meetings zouden hebben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zag je post net op facebook, gefeliciteerd!

    En oef, ik was even bang dat je helemaal van quizlet af zou gaan, maar gelukkig niet.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    CONGRAAAAAAAAATS!

    En ik hoop ook voor je dat het je gaat helpen (: you are/were a great mod!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Toppie Sofie!!

    Ik ben allang blij dat je hier blijft, zeker nu ik je eens gemeet heb ^.^ Ik hoop voor je dat het helpt (flower)


    ~My Mind Is Free~

    Gefeliciteerd met je P!

    Ontzettend bedankt voor alle tijd en energie die je in Q gestoken hebt. Je was echt een hele goede moderator!
    Ik hoop dat je writersblock gauw doorbreekt door golven van inspiratie. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd!! Fijn om je P te hebben niet? ^^

    Wel bedankt voor je modschap ^^
    En hopelijk gaat nu die inspiratie weer vloeien (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Allereerst enorm gefeliciteerd!! En bedankt voor alles dat je als mod hebt gedaan Soof! ^^

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 9:01 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Proficiat! Wel jammer dat je weggaat hoor.

    Supergaaf dat je naar Engeland kan!! Ben erg benieuwd naar de reisblog.
    Jammer dat je stopt als mod, maar begrijpelijk. Het zal wel wennen worden om je naam in het groen te zien =(


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Wat goed! Van harte (:

    En ontzettend jammer dat je stopt, maar natuurlijk ook gewoon heel erg begrijpelijk. Ik hoop met je mee dat het je gewoon op alle fronten gaat helpen en wens je heel veel succes en geluk met wat je ook gaat doen!