• [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 15:42 ]


    •*• Lululu •*•

    Meid, wat ontzettend vervelend ):

    Hug <3


    26 - 02 - '16

    Och arme, dat is echt rot. *cyberhug*


    Bad decisions make good stories.


    Do what people say you can't.

    Echte vrienden zouden je begrijpen en je niet laten vallen.
    Een jongen die jou echt leuk vind of van jou houdt trekt zich niks aan van opmerkingen om zich heen, en zou voor je gaan.


    Wat ik bedoel te zeggen is, laat je niet zomaar makkelijk kwetsen. Je moet weten dat er ooit mensen in je leven komen waarvan je echt zeker kan weten dat het echte vrienden zijn, of een echte liefde. Hou je niet zo hard vast aan deze mensen die dat nu niet doen.
    Geloof me, het komt wel. Maar ga niet zo hard je best lopen doen als zij dat niet voor jou doen. Dan verspil je je tijd ;')

    Anyway, *hug* (:

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 20:31 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ahw, arme jij.



    Misschien een paar dagen even wachten? Het is niet jouw schuld, want ik snap waarom je zo reageerde tegen je vrienden. Ze zouden het eens moeten bekijken vanuit jouw schoenen.

    Het komt wel goed. :3


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Ahw, arme jij.



    Misschien een paar dagen even wachten? Het is niet jouw schuld, want ik snap waarom je zo reageerde tegen je vrienden. Ze zouden het eens moeten bekijken vanuit jouw schoenen.

    Het komt wel goed. :3



    AWH <3


    Ze zijn echt heel onredelijk, echt niet. *Hug*
    And..
    Kitty haz sleep!


    Tijd voor koffie.

    Romarin schreef:



    Heel veel sterkte. Ik hoop dat alles goed komt!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Awh, je weet dat mijn GB altijd voor je open staat, hè! <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    xREDEMPTION schreef:
    Echte vrienden zouden je begrijpen en je niet laten vallen.
    Een jongen die jou echt leuk vind of van jou houdt trekt zich niks aan van opmerkingen om zich heen, en zou voor je gaan.


    Wat ik bedoel te zeggen is, laat je niet zomaar makkelijk kwetsen. Je moet weten dat er ooit mensen in je leven komen waarvan je echt zeker kan weten dat het echte vrienden zijn, of een echte liefde. Hou je niet zo hard vast aan deze mensen die dat nu niet doen.
    Geloof me, het komt wel. Maar ga niet zo hard je best lopen doen als zij dat niet voor jou doen. Dan verspil je je tijd ;')

    Anyway, *hug* (:

    Dat weet ik en daarom heb ik hem ook laten gaan. Dankjewel, dit helpt me echt.<3


    •*• Lululu •*•

    Heel erg bedankt iedereen, voor jullie lieve reacties.<3


    •*• Lululu •*•

    ik ken het gevoel een beetje geloof me when shit happens it wants to happen all at the same time


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IanOshea schreef:
    ik ken het gevoel een beetje geloof me when shit happens it wants to happen all at the same time

    Jammer genoeg wel ja. ;c


    •*• Lululu •*•