• Niall Horan,Liam Payne,Harry Styles,Louis Tomlinson, Zayn Malik en Logan Lerman zitten allemaal op een kostschool,met 6 andere meiden. De school heeft kleine les lokalen,2 persoons slaapkamers,een keuken,2 badkamers,een woonkamer,een toilet en al die andere kamers die je nodig hebt. Iedereen zit daar omdat hij of zij een probleem heeft. Maar ze willen het niemand vertellen. Worden ze bevriend of niet? Ontstaat er liefde?

    De jongens: [6/6] VOL

    - Niall James Horan: SnowHeart
    - Liam James Payne: Kendizzzzle
    - Harry Edward Styles: Petals
    - Louis William Tomlinson: Sk8terBoy
    - Zayn Javadd Malik: xZiall
    - Logan Wade Lerman: SuperTOMMO


    De meisjes: [5/6]

    - Maxim Louise la Rue SuperTOMMO
    - Danielle Rose Jaspers xZiall
    -
    -Quinn Linette Monroe. Heap
    - Brandy Alicia Martinez. Kayal
    - Jade Abigail Morgan RubinRed


    De bazen enzo!

    - Huisbaas: Alexander Rozenveld
    - Kokkin/Schoonmaakster: Elis McFly
    - Hoofd van de school: Dan van der Berg
    - Onderhoofd van de school: Amber Romero


    Regels:
    - Alleen ik(SuperTOMMO) maak topics aan,en anders vraag ik iemand.
    - Schrijf minstens 5 regels lang. Dat houdt de inspiratie omhoog!
    - Naamsveranderingen door geven graag.
    - Niet iemands anders personage besturen!
    - Naam van je karakter er boven houden.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - OOC(Out Of Character) tussen haakjes; {} - [] - () - Welke je kan bedenken
    - Rollen blijven 4 dagen staan,daarna komt die vrij.
    - Als je een tijd niet kan reageren geef dat dan alsjeblieft door!


    BELANGRIJK!
    Jongens die al op de kostschool zitten:
    - Harry Edward Styles
    - Logan Wade Lerman
    - Zayn Javadd Malik
    Nieuwe jongens:
    - Liam James Payne
    - Niall James Horan
    - Louis William Payne

    Meisjes die al op de kostschool zitten:

    - Jade Abbigail Morgan
    - Brandy Alicia Martinez
    Nieuwe meisjes:
    - Maxim Louise la Rue
    - Danielle Rose Jaspers
    - Quinn Linette Monroe.

    Kamer genoten:
    Harry Styles and Zayn Malik
    Logan Lermand and Louis Tomlinson
    Liam Payne and Niall Horan

    Kamer genoten:

    Jade Morgan en Quinn Monroe
    Danielle Jaspers en Brandy Martinez
    Maxim la Ruel


    De school en het huis vanbinnen: (De stijlen zijn anders maar nou en!)

    De slaapkamers(Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen spullen erin staan):


    De badkamers:


    De eetkamer en keuken:


    De woonkamer:


    De lokalen:



    Het begin:

    De nieuwe kinderen zijn er net 1 dag. Het is nog weekend dus ze hebben nog geluk. De ontmoeting met hun kamergenoot verliep best goed. Toch vinden de nieuwe kinderen het nog wel spannend. Iedereen probeert nog steeds hun probleem voor zich te houden. Wat wel moeilijk kan worden. Word iedereen bevriend? En komt er liefde? Of gaan ze elkaar haten?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 19:29 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    BAM


    Spoiler alert: you will save yourself

    [MT, maar Brandy is niet nieuw :') Er staat ook bij haar karakter dat zie hier al 2 jaar zit.]


    El Diablo.

    (MT :Y))


    Because I love him, do I need another reason?

    Kayal schreef:
    [MT, maar Brandy is niet nieuw :') Er staat ook bij haar karakter dat zie hier al 2 jaar zit.]


    [Owhh even aanpassen!]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    (mon topics)


    Do what you love, love what you do

    Kayal schreef:
    [MT, maar Brandy is niet nieuw :') Er staat ook bij haar karakter dat zie hier al 2 jaar zit.]


    [Aangepast!


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    [MT ^^]


    How far is far

    Danielle Rose Jaspers

    Ik open mijn ogen. Ik moet iedere ochtend bedenken waar ik ben en waarom ik daar ben zodat ik rustig blijf. Ik ben op de school voor mensen met een probleem. Maar ik wil niet dat mensen weten dat ik woedeaanvallen heb. Dan noemen ze me een freak, zoals vroeger. Ik had bijna ruzie met mijn kamergenoot, Brandy. Ik moest een woedeaanval onderdrukken. Ik weet niet hoe ik het vol moet houden met haar. Ik bedoel; als ik op de eerste dag al bijna ruzie heb, hoe gaat het dan over een week of zo? En niemand mag mijn geheim weten, dat is zeker. Ik pak mijn boek erbij en ga rustig lezen. Brandy slaapt nog. Gelukkig maar. Ik ben zo bang dat mensen me gaan behandelen als een gek. Hoewel, iedereen hier heeft een probleem. Maar volgens mij wil niemand het zeggen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [MT]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Brandy Alicia Martinez

    Ik open mijn ogen en zucht diep. Nou, op naar nog een fucking rotdag hier op deze rotkostschool.. Ik zit hier al twee jaar, maar ik haat het hier nog steeds. Ik had een aardige reputatie op deze school, en ik had ook aardig wat te zeggen. Maar ik vind het hier nog steeds niet leuk. En toen kwam er gister ook nog zo'n kreng binnen die denkt dat ze tegen mij op kan. Ik heb haar gewoon keihard de waarheid gezegd, en als ze daar niet tegen kan weet ik al gelijk dat ze hier niet hoort. Sinds ik in mijn eerste maand mijn kamergenoot het ziekenhuis heb ingeslagen heb ik geen kamergenoten meer gehad, maar opeens plaatsen ze dit kind erbij. Verdomme zeg, wat haat ik mijn leven hier..
    Zonder iets tegen haar te zeggen sta ik op en loop naar de badkamer. Snel neem ik een douche en bind dan mijn donkerrode haren in een strakke staart. Met een handdoek om mijn middel gewikkeld loop ik mijn kamer weer in en ik open de kast. Ik vis er een paar dingen tussenuit.en trek dan alles aan. Ik check mijn outfit en grijns goedkeurend naar de spiegel. Vervolgens pak ik mijn mascara en doe een dikke laag op mijn wimpers en een streep oogpotlood onder mijn oog. Ik knipper een paar keer en knik als mijn blauwe ogen goed uitkomen.. Perfect...


    El Diablo.

    Maxim la Rue

    Ik open mijn ogen om dan het witte plafond te zien. Terwijl een gaap mijn mond verlaat ga ik recht op zitten en kijk of Emily nog ligt te slapen. En dat is zo. Ik vind haar wel aardig. Met een zucht duw ik de dekens van me af,en loop naar de meisjes badkamer waar ik me even snel douch. Alsnel ben ik afgedroogd. En mij omkleed . Ook heb ik meteen mijn schoenen aan gedaan en mijn sieraden om heb gedaan. Ik probeer mijn haar te drogen maar dat lukt niet,dus ik vlecht het snel in een schuine rommelige vlecht. Met mijn hakken die zachtjes tikken op de vloer loop ik naar mijn en Emily's kamer. Ik maak even mijn bed op en pak dan mijn laptop,om vervolgens die op te starten en daarna in te loggen op FaceBook. 1 Vriendsschap verzoek. Ik klik erop en mijn mond valt open. Lucy Austin wilt vrienden met je worden. Lucy was mijn beste vriendin. Alleen 2 jaar geleden ging ze naar een studie in Marokko. Een klein glimlachje siert mijn lippen en ik druk op accepteren. Als ze eens wist wat er van me geworden was....Ik ben gewoon zo fout geweest! Ik stroop de mouw van mijn jasje op en bekijk mijn littekens. Littekens die voor altijd blijven. Niet alleen op mijn lichaam,maar ook in me. In mijn hart,in mijn geheugen,in mijn herinneringen. Ik doe mijn laptop weer uit en loop naar mijn spiegel. Waar ik wat mascara aanbreng en wat lipgloss. Na mezelf goedgekeurd te hebben bekeken loop ik naar beneden. Elis staat al in de keuken. Elis is de kokkin en de huisvrouw. En Alexander,de huisbaas, helpt haar. Ondanks dat ik hier niet wil zijn doet dit me vast goed. Als ik er maar met niemand over hoef te praten. 'Goedenmorgen.'Mompel ik waarna ik op de bank ga zitten. Er liggen een paar tijdschriften op de tafel waar ik 1 van pak.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Emily Laura Dornil

    Ik open mijn ogen en zie deze verschrikkelijke kamer weer soms hoop ik dat ik wakker word en in mijn eigen kamer terug lig bij mijn ouders als klein meisje en dat dit allemaal maar een stomme droom. Maar ik besefte zelf maar genoeg dat dit de realiteit is. Sommige mensen waren hier wel lief enzo maar toch wil ik terug naar huis. ik draai me om en blijkbaar is Maxim al naar beneden of de badkamer. Ze was hier niet daar kwam het op neer. Ik stap uit mijn bed en neem wat kleren. Ik loop daarna naar de badkamer en kleed me om na me gedoucht te hebben. Ik doe ook wat make-up op omdat ik anders verschrikkelijke wallen heb. Dan ga ik uit de badkamer en loop naar beneden. Elke dag ben ik nog een beetje bang dat mensen mijn probleem zouden te weten komen. Tot nu toe weet niemand het en ik eigenlijk ook niet van hen en dat wil ik graag zo houden.


    Do what you love, love what you do

    Liam James Payne.

    Waarom moet ik naar deze debiele school, er is helemaal niks mis met me. Oke, je moet me niet kwaad maken dan, maar dat was dan ook het enige. Heel veel mensen hebben dat probleem toch. En kom op, ik ben twintig, ik mag toch zelf wel weten of ik alcohol drink of niet. En roken doet vrijwel iedereen, dus wat doe ik hier? Ik kon wel weggaan, maar dan zouden ze me toch wel weer terug halen want ik heb een "Probleem." Ik ben hier nu al een dag, en mijn kamer genoot heb ik nog niet echt gesproken. Niet dat ik met iemand vrienden wou worden, want dan kunnen ze me ook geen pijn doen. Ik liep naar beneden, en daarna de deur uit om vervolgens op een of ander bankje te gaan zitten. Ik pakte mijn pakje sigaretten uit mijn broekzak, en stak er een op. Iets anders heb ik hier toch niet te doen. Morgen zouden de lessen beginnen, alsof ik daar zin in had. Ik kon geen kant op. Weggaan heeft geen zin. Vrienden met iemand worden heb je toch niets aan, ze doen je alleen maar pijn. Dus, het belooft erg gezellig te worden.


    How far is far

    [Iemand voor Liam?]


    How far is far

    (Emily kan wel naar hem toe gaan?)


    Do what you love, love what you do