• Hier kun je ,je eigen gedacht op zetten ,vragen stellen en nog ander off topic dingen ;3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Celebration schreef:
    hij doet t^^


    Yup, nu doet hij het wel.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oh nice, een poll.

    Celebration schreef:
    hmm blauw... ik zit nu echt bijna alle posts door te lezen om te kijken of er blauw in voor komt xD


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Winterwolves >> Wolfheart


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oeww, een poll, awesome.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charitable - Thorn


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het begint nu langzaamaan donker te worden en de moordenaar is dit helemaal nog niet moe en zit weer op pad. Nadat Hij/zij de lieve en onschuldige Alicia heeft vermoord zit hij/zij al weer een nieuw slachtoffer te vinden. ¨Parijs zal vanavond niet goed kunnen slapen ,met een onstopbare moordenaar die hier rond sluipt.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 13:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Let op , Iedereen zou nu best ,zijn personage naar huis sturen ,zodat ik de nieuwe dag kan laten beginnen. Ook zal ik vandaag een lootje voor de volgende dode trekken. *dramatisch geluidje* Morgen avond is er een club open ,dus dan kunnen jullie eventueel ,je personage daar heen sturen ,voor met mensen te praten enzovoort ,maar denk goed na wat je zult doen ,de moordenaar kan overal zitten. Ook zal ik misschien vanavond nog een HINT onthullen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is er al een andere dode?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ben vanaf morgen tot en met vrijdag op kamp en heb geen internet(tenzij ik wifi heb, maar ik denk het niet.). Zaterdag moet ik werken, dus dan ben ik niet online. Ik denk dat ik zondag morgen weer reageer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!