• .. Ribéry. :Y)
    (of nou ja, Ribery aangezien je geen extra tekentjes op je je letters mag zetten)[

    Ik vond dat Bayern teveel leek op FCBayern, vandaar dat ik ben gegaan voor de naam van het Franse beest van mijn clubje. _O_ Dan weten jullie dat ook weer.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 7:49 ]


    ars moriendi

    Nice, coole naam:Y)


    Tijd voor koffie.

    Ik vind dat echt een geweldige voetballer (: Alhoewel ik een lichte obsessie heb voor Schweinsteiger:Y)


    Miep

    I like it! :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leuk, leuk, leuk!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik wen er vast wel weer aan. 8D Hij is wel leuk ja.


    Your make-up is terrible

    Nice Claire (:

    Leuk! (:


    Bad decisions make good stories.

    Like ittttt :Y)!

    Ribéry is echt een van mijn favoriete voetballertjes! ^^


    We need a bigger boat.

    Hahahah die gif :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Macavity schreef:
    Ik vind dat echt een geweldige voetballer (: Alhoewel ik een lichte obsessie heb voor Schweinsteiger:Y)

    Highfive, girlfriend! Het is dat die naam teveel letters heeft, anders had ik die maanden geleden al genomen, haha!


    ars moriendi

    Zolang je zijn persoonlijkheid maar niet gaat overnemen :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Zolang je zijn persoonlijkheid maar niet gaat overnemen :X


    Ik mag 'em wel. :Y) Haha, nee maar, hij is inderdaad echt een beest op het voetbalveld. Gaat soms net een tikje te ver. Maar het hoort bij hem, vind ik. :Y)


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)


    Ik mag 'em wel. :Y) Haha, nee maar, hij is inderdaad echt een beest op het voetbalveld. Gaat soms net een tikje te ver. Maar het hoort bij hem, vind ik. :Y)


    Nah ja, ik volg die hele voetbalwereld en ik weet dus wat hij allemaal op het veld en erbuiten flikt :X
    Ik weet ook dat zijn relatie ook niet echt op liefde gebaseerd is, maar ja, das voor ieder anders.
    Ik ben geen fan van hem, hoewel ik zijn kop wel grappig vond toen hij kampioen werd met Van Gaal en dat hij egt stond te kijken van wat is dit voor een gek? xD
    Ribery is een beetje matennaaiertje op het veld, maar hij kan ook ongelofelijk goed voetballen en heeft natuurlijk ook veel goede acties. Het is niet mijn favoriete speler alleen om die domme dingen die hij doet, dan vind ik Thomas Müller van Bayern een stuk beschaafder.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Leuk! n_n


    Caution first, always.

    Destined schreef:
    (...)

    Nah ja, ik volg die hele voetbalwereld en ik weet dus wat hij allemaal op het veld en erbuiten flikt :X
    Ik weet ook dat zijn relatie ook niet echt op liefde gebaseerd is, maar ja, das voor ieder anders.
    Ik ben geen fan van hem, hoewel ik zijn kop wel grappig vond toen hij kampioen werd met Van Gaal en dat hij egt stond te kijken van wat is dit voor een gek? xD
    Ribery is een beetje matennaaiertje op het veld, maar hij kan ook ongelofelijk goed voetballen en heeft natuurlijk ook veel goede acties. Het is niet mijn favoriete speler alleen om die domme dingen die hij doet, dan vind ik Thomas Müller van Bayern een stuk beschaafder.

    Hij is zeker niet het "uithangbord" voor Bayern inderdaad, haha. Dan neig je toch eerder naar Thomas, Manuel Neuer en Bastian Schweinsteiger idd.
    En ja, van al die vieze schandaaltjes buiten het voetbalveld van hem ben ik op de hoogte. :'D En toch vind ik dat dat er bij die kerel gewoon bijhoort, for some reason. Aaaach, ik ben blij met mijn nieuwe username! :Y)
    Volg je Bayern trouwens, omdat je er toch vrij bekend mee lijkt? (:


    ars moriendi