• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel

    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden
    Sasuke Uchiha Evilcupcake anbu agent
    Crystal Arianna Súrion Candira lerares/Shapeshifter
    Gian Floorens Aimeka Dragon

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 8:53 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Ben weg, zusje wil derop, ik spreek je hopelijk mog voor ik weg ga, en anders.. Tot vrijdag avond???xxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Veel plezier xxxx Ik merk het wel :3

    yue:
    'Ons kleine knappe mannetje' glimlach ik
    aprillyne:
    ' ik wil der nog niet verliezen' zeg ik zachtjes fluisterend
    michiko:
    'Ze zullen er vast wel begrip voor hebben love. en ze doen je vast niets. want dan hebben ze een kans dat ik hun levend vil' zeg ik zachtjes.
    glimlachend leg ik hillary weer goed waardoor ze beter kan drinken.
    genietend kijk ik naar haar gezichtje


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    - voor notificatie -


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selienna;
    Ik slaak een kreuntje en kijk hem aan. 'Je bent me aan het uitdagen knapperd' zeg ik grinnikend en kus zijn neus.
    hmmm, hij vraagt er echt om... ik wil hem een tik tegen zijn achterhoofd geven, maar jammer genoeg merkt hij het en duikt weg.
    De volgende seconde zitten mijn polsen in zijn handen en zit ik tegen hem aan geplakt.
    'Hmmm, je laat mij smachten hoor' zeg ik speels en glimlach onschuldig.
    Zijn lippen smaken zoet, als hij ze op de mijne plant. Vast van het ontbijt...

    Amaury;
    Ik lach en hou mijn handen zacht bij hem, mocht hij omvallen, of iets raars doen als naar de rand kruipen, dan kan ik hem nog pakken en terug zetten.
    Kagura;
    Ik kraai vrolijk door en brabbel in mijn taal.
    Moeizaam kruip ik over het bed naar de rand, de bedrand waar een mooi versiersel aan zit.
    Brabbelend pak ik het vast en beweeg er lachend en wild mee.

    Miko;
    Zijn hand streelt mijn zij zacht, en zijn zoete, warme, zachte lippen liggen weer op de mijne. Ik sluit genietend mijn ogen en voel, zoals de hele avond al, mijn ademhaling versnellen. ‘Ik ben niet de enige met dit.. Probleem volgens mij’ fluistert hij zacht in mijn oor en geeft een lik over mijn oorschelp. Ik bijt op mijn lip en hap zacht naar adem. Mijn lichaam begint licht te shaken daardoor en ik laat me zacht tegen hem aan leunen. ‘Maar als je wil, kan ik proberen uhm.. Jou te helpen? Ik weet niet precies hoe, maar ik denk dat ik er wel uit kom… Ooit’ zegt hij en mijn ogen worden groot. 'Je... Wil me... Helpen..........?' breng ik verbaast en knalrood uit. Mijn diepste verlangens worden naar voren geroepen, en het idee alleen al dat hij aan me zal zitten op een plek waar ik nauwelijks kom, laat het me Spaansbenauwd krijgen en mijn lichaam rillen. 'Ehm.... Vind je het niet vervelend dan...?' vraag ik zacht.
    Ik draai me met een ruk en verbaasde blik om als ik Hashirama hoor. Het gesprek gaat over de tongzoen van vanmiddag, en ik wend mijn blik af. Ik krijg ITachi nog wel....
    Na de preek vraagt Hashirama wat Izuna wil doen, als verontschuldiging voor de scène vanmorgen. ‘Goed dan. Om blijk te geven dat ik serieus ben in het goedmaken mag je me een wens voorleggen. Wat het ook is, ik zal het je geven’ zegt Hashirama. Na een verwarde blik van Izuna en wat na denken, komt hij tot een besluit, die toch wel raar overkomt. ‘Goh ik zou eigenlijk wel eens willen weten hoe het is om hokage te zijn,’ zegt hij en ik hoor de ironie in zijn stem. Hashirama integendeel, is er serieus over. ‘Goed. Dat kan geregeld worden. Vanaf morgen ben jij de hokage voor een hele dag! Wat dacht je daarvan?’ zegt hij redelijk vrolijk. Ik slaak een kreun als Izuna het water uitspuugt en slof naar de keuken. Ach, doe ik tenminste iets. Ik pak de dweil en loop terug, om het water op te dweilen. ‘M-meen je dat?’ zegt Izuna stom verbaast.0 ‘Natuurlijk! Nou, goedenacht nog en tot morgen. De werkdag begint om acht uur.’ zegt Hashirama en hup. weg is hij. Het eerste wat ik doe, is met een geïrriteerde zucht het raam vergrendelen. 'Niemand komt er meer in!' grom ik kort. Wat hij nog stamelt hoor ik niet, omdat ik de dweil weer weg zet.
    Als ik terug kom, voel ik zijn armen om mijn middel en word ik zacht tegen hem aan getrokken. ‘Goed.. waar waren we gebleven voor we zo ruw onderbroken werden?’ vraagt hij zacht en ik begin weer te blozen. 'Ehm.. Je... Wilde helpen.... Met mijn.. Probleem?' zeg ik en sla mijn blik neer. Zijn vinger onderbreekt mijn momentje verlegen weg kijken en ik voel zijn lippen weer op die van mij. Ik sluit mijn ogen, leg mijn handen op zijn nek/schouder en kus zacht terug. Soepeltjes tilt hij me weer op en loopt terug naar de slaapkamer, waar de "onheil" voor hem begon toen ik hem wilde helpen. Zacht hijgend laat ik zijn lippen los en voel het bed in mijn rug. 'Weet je echt honderd procent zeker dat je dit wilt doen?' vraag ik nog voor de zekerheid na.



    Hihi, ik mag aan de pc (A) Voor even dan, mag, als ik er op mag, nooit zo heel lang, dusssssssss als ik weer weg ben, weten jullie waarom ^^

    ik ben zo Hotter then my Daughter kijken, ben dus wegxx wss tot morgenx toch nix te doen (A)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 20:33 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Ik ga, zo ook slapen, tot morgexx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hue;
    Ik grijns breed tegen haar lippen en kus haar liefdevol. Ik trek zachtjes terug en kijk haar lief aan.
    'Oh maar ik weet precies wat ik aan het doen ben hoor liefje! Maar ik lijd er zelf ook onder,' zeg ik met een zacht zuchtje.
    Ik streel een lok haar uit haar gezicht en til haar rustig op.
    'Oh en als je nog es wil slaan dan moet ik je straf geven lekkerding,' zeg ik met een grijns.
    Ik loop rustig naar boven, ga de badkamer in en zet haar neer. 'En nu lekker douchen' zeg ik lief.

    Haru;
    Ik schud peinzend mijn hoofd en kijk naar mijn handen.
    'Kunnen we het niet eerst aan mijn zusje en jou broer vertellen? Ik wil mijn ouders er nog biet bij betrekken,' mompel ik zacht.

    yue:
    voorzichtig neem ik kagura op.
    'Wil mama's kleine jongen alvast drinken' kir ik lief en kus zijn neusje
    aprillyne:
    'Love? wat als we haar ineens dood vinden. ik kan het niet aan. nu al niet' zeg ik zachtjes terwijl er een traan over mijn wang rolt
    michiko:
    'Dat is ook goed hoor love. ik snap het wel eigenlijk. maar ze hebben er even veel recht op' zeg ik zachtjes
    glimlachend haal ik hillary van mijn borst en klop zacht op haar ruggetje zodat ze een boertje laat


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Miko;
    Ik sluit mijn ogen als zijn tong weer over mijn nek glijd. Mijn adem stokt weer in mijn keel en ik slaak een genietende zucht. Dit is gewoon zo... Onbeschrijflijk.. Het is echt heerlijk, een beetje beschamend, maar op de manier waarop het gebeurt, laat mijn blozen voorlopig verdwijnen. Ik bijt op mijn lip als hij naar mijn sleutelbeen gaat, en hap zacht naar adem. 'Je maakt me gek....' fluister ik zonder stem, bijna niet dan, en begin zacht te hijgen. Veel te zacht glijden zijn vingers over mijn schouder en als het bandje verdwijnt, begin ik me toch wat kaler te voelen. Ik kauw zacht op de binnenkant van mijn wang, en voel een prettig gevoel door me heen stromen. De weg die zijn handen gaan, laten felle tintelingen achter, die het prettige gevoel nog sneller en heftiger verspreiden. Dat geeft het gevoel, alsof zijn handen echt overal zijn... Mijn ademhaling word nog sneller, het hijgen word duidelijker, en ik klap blozend mijn kaken op elkaar. Zijn lippen vinden opnieuw de mijne, op de een of andere manier, is dit een andere Izuna dan de jongeman van vanmorgen. Ik kus hem hongerig terug, en krul mijn armen onder zijn kimono om zijn middel.
    Zijn hand, linker? Rechter? Geen idee, maar zijn hand glijd over mijn schouder, verschuift het andere bandje, waardoor mijn jurkje een stuk losser zit, en dus door alle aanrakingen van hem wat naar beneden schuift. Zijn lippen glijden weer over mijn schouder en ik voel een heel zacht geluidje uit mijn keel ontsnappen. Het klonk raar, een beetje... ik weet niet waarnaar het klonk, maar het was wel van genot. ‘Je bent prachtig’ fluistert hij zacht, voor hij me weer anders kust dan enkele tellen, misschien wel minuten terug. Het is... Sensueel? Liefdevol? Passioneel? In elk geval, het laat mijn hart op hol slaan. Mijn armen liggen nog steeds om zijn middel, en ik trek hem zacht tegen me aan, terwijl ik hem terug kus.
    ‘Wat wil je dat ik doe? Waar.. verlang je naar?’ vraagt hij zachtjes en ik open mijn ogen. 'Je kan het me zeggen' vervolgt hij en ik slik zacht. Wat ik wil? Ik wil hem, maakt me niet uit wat hij doet, het enige wat ik wil, is Izuna. Ook al gaat het niet op een manier die ik dolgraag zou willen, het maakt me niet uit, hij mag alles doen wat hij wil. 'Ik... Ik zou jou willen... Op een manier die voorlopig niet aan bod zal komen, dat is duidelijk... Maar... Het maakt me niet uit.. Echt niet.... Zolang jij het bent, mag je doen wat je wilt, ik hou je niet tegen' fluister ik hees, nog zacht na hijgend van wat er net gebeurt is.

    Selienna;
    Ik kijk hem onschuldig aan en kus hem zacht terug. 'Nouuu.....' mompel ik zielig en leg mijn hoofd op zijn borst.
    Als hij me optilt, bijna uit het niets, slaak ik een klein kreetje en hou hem goed vast.
    'Sorry sorry sorry' zeg ik meteen met grote ogen, hoewel ik smacht naar straf, ik wil me dit keer niet laten kennen.
    'Van ondeugend naar lief, je wisselt snel van emoties' mompel ik droog en kruip uit zijn armen.
    Ik zeg de douche aan en kleed me rustig uit. 'Kom je?' vraag ik glimlachend als ik onder de warme stralen ga staan.
    Goed, ik geef toe, ik wissel ook wel snel van emoties...

    AMaury;
    Ik grinnik om haar stem. 'Je kirt als een baby liefje' zeg ik glimlachend.
    Kagura;
    Ik schud wild mijn hoofd en begin in mijn taal te brabbelen om los te komen.
    Ik wil kruipen!
    Cecile;
    Ik leg mijn armen stevig om haar heen en veeg haar traan weg.
    'Rustig love, denk daar niet aan! geniet van de tijd met ons gezin, dat is beter dan denken aan de dood' zeg ik zacht en kus haar wang lief.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kijk grijnzend toe hoe ze zich uit kleed en ik weet dat ik mezelf heb belooft niets te doen, maar het is toch verschrikkelijk moeilijk.
    Ik kleed me rustig uit en kijk haar met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Ik verander snel van emotie? En wat doe jij dan lekkerding?' vraag ik met een grijns.
    Ik stap bij haar onder de douche en leg mijn armen om haar middel heen. Ik kan niet wachten tot vanmiddag, dat gaat ze geweldig vinden, dat weet ik zeker.
    Terwijl ik nadenk over wat ik van plan ben, stralen mijn ogen al helemaal van geluk en druk ik mijn lippen op de hare. Zacht en vol liefde.

    Haru;
    Ik knik zacht en afwezig. Ik denk na over hoe ik het mijn ouders ga vertellen en hoe ze misschien zullen reageren.
    Ik weet dat mijn moeder er op tegen is dat ik met iets heb 'dat' soort zoals zij het noemt. En als ik dan vertel dat ik daarmee een kind krijg dan ben ik bang dat ik straks geen dak meer boven mijn hoofd heb.

    yue;
    licht beledigd kijk ik hem aan.
    'Nouw en' lach ik en steek me tong naar hem uit.
    rustig ga ik liggen en leg kagura tussen ons in
    'hier mag je kruipen jochie'
    aprillyne:
    'Ik weet het. maar ik wil haar gewoon niet kwijt' prevel ik zachtjes
    michiko:
    'Je bent bang dat je moeder je het huis uit zet?' mompel ik zachtjes als ik zijn gezicht zie


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selienna;
    Ik nlijf hem onderzoekend aankijken, wat is hij nou van plaannnnn!?!?
    Als zijn lippen de mijne weer raken, glimlach ik en kus ik zacht terug.
    Ik leg mijn armen om zijn nek en druk me stevig tegen hem aan, ik eil hem bij me houden en nooit, maar dan ook echt nooit meer los laten..!

    Amaury;
    'Hij is echt een schatje' zeg ik grinnikend als Kagura weer begint te kruipen.
    Kavura;
    Ik kraai vrolijk als ik weer op bed zit en kruip met heftige bewegingen, als een dlak voort.
    Cecile;
    Ik zucht zacht en woe zacht met haar in mijn armen.
    'Kijk es hoe je nu reageerd, zo beschermend, vol liefde... En dat tereijl je nog geen half uur niets mer gaar te maken wilde hebben...' zeg ik zacht.

    Miko;
    Ik heb werkelijk geen idee wat me overkomt! Mijn lichaam lijkt wel in vuur en vlam te stAn! 'Miko..' zegt hij zacht, maar mijn lihaam werkt voor zich self. Het touw om zijn middel trekken mijn handen van zijn middel af en het beland ergens in de kamer. 'Izuna..!' zeg ik met een onregelmatige ademhaling als hij over mijn hals, tussrn mijn borsten naar mijn navel kust. Volgens mij ben ik echt nog noot zo opgewonden en eigenlijk verlegen geweest tegelijkertijd. Zijn tong gljjd over mijn huid, ik kn alleen niet zeggen waar, wamt het gevoel is in heel mijn lichaam te voelen.
    Ik trek hem steviger tegen me aan, bijna smekend om meer van hem. Als ik daardoor wat tegen mijn been voel groeien en shuren, kijk ik hem hijgend aan. 'Moet ik... Stoppen?' vraagt hij zacht en ik schud bijna eild mijn hoofd. 'N-Nee!' zeg ik en slik even om weer een bestje mezelf te worden. 'Je hoeft niet te stoppen... Dit is het... Het lekkerste wat me ooit is overkomen...' zdg ik zacht terwijl ik in zijn ogen kijk. 'Ik voel me alleen rot, omdat je mij wel helpt, maar ik jou niet kan helpen met jou probleem...' zeg ik aarzelend. Mijn hand glijd van zijn birst naar de tand van mijn boxer en dan weer omhoog. 'Ik wil je zo wel nog een keer helpen... Gewoon verder waar het mis ging net... Als je het aandurft...? Ik wil echt nietd liever dan jou helpen... Maakt niet uit op wa voor manier...' begin ik met zeggen, en eindig ik met een fluistering. 'Wil je dat zometeen nog een keer proberen ...? Als je me daarin vertrouwt?'



    @home, straks heel veel hw maken, weinig reageren dus xxxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin