• Ik ben bezig met een nieuw verhaal. Alleen ik twijfel nu heel erg of ik het in tegenwoordig of verleden tijd moet schrijven. Dus mijn vraag aan jullie, wat vinden jullie fijner om te lezen? Want ben wel van plan om op gegeven moment het verhaal 'online' te pleuren:Y). Dus, verleden tijd of tegenwoordige tijd?


    xoxo


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Rajah schreef:
    Ik vind verleden tijd prettiger.


    26 - 02 - '16

    Ik schrijf en lees zelf het liefst in de verleden tijd, maar zoals hierboven al gezegd is moet je doen wat jij het prettigst vindt.


    Tell me about it, stud.

    Britsanity schreef:
    Persoonlijk gaat mijn voorkeur naar de verleden tijd.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind verleden tijd leuker lezen, maar schrijf gewoon in de tijd die jij gemakkelijk vindt. :')


    Take me to wonderland

    Ik lees het liefste verleden tijd.


    I am an idiot, I move.

    Maakt me eigenlijk niets uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tegenwoordig.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    DarkSavior schreef:
    Verleden tijd, maar schrijf wat jij het fijnst vind.


    Bad decisions make good stories.

    xShaaronn schreef:
    Verleden tijd vind ik zelf altijd fijner lezen. Bij tegenwoordige tijd heb ik meestal het gevoel dat ik kinderboeken lees. ;p


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Verleden tijd voor mij. ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Het ligt eraan. Verhalen met veel actie lees ik liever in de tegenwoordige tijd en verhalen met veel gevoelens en gedachten lees ik juist liever vanuit de verleden tijd. Maar verder maakt het me niets uit.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik vind persoonlijk verleden tijd fijner lezen.


    I still think of the guitar bible.

    Verledentijd.


    Pretty is just a pretty word.

    Mij maakt het niet uit (: het gaat er meer om wat jij lekker vind schrijven!


    Believe in yourself.

    Als je een verhaal wil vertellen in hij/zij vorm is het net wat je fijn vind, als je in de ik-vorm gaat schrijven zou ik tegenwoordige tijd doen.

    Maar ik weet niet of andere mensen daar anders over denken. :Y)