• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Alvast Mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [mijn topics]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Infelia schreef:
    [Alvast Mijn topics.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    | mijn topicccs . |

    [ mijn topicss]

    Aideen Nessa Horan
    Ik glimlachte en stond op. Ik liep rustig met haar mee. De sleutel had ik in mijn achterzak gestoken. Dat Niall op de kamer lag kon me echt geen barst schelen. Hij had me zo vaak zien omkleden. Het deerde me gewoon niet meer. Als Lexi zou willen zou die wel in de badkamer kunnen omkleden. Ik liep naar de trap. Onze kamer lag maar op de 3e verdieping. Dat viel ook nog wel te lopen. Ik wachtte even op Lexi. Als ze graag met de lift wilden konden we dat ook doen, maar ik had al zo veel gezeten vandaag. Ik wilde wat gaan doen nu ik weer wat drank door mijn aderen had lopen.

    Liam Payne
    Ik glimlachte breed en kuste haar zacht terug. "Dat is het zeker." De stralende glimlach was niet van mijn gezicht te slaan. Ik voelde me geweldig. Ze was mijn allerbeste vriendin, en dat was ze nogsteeds, maar nu deelden we nog meer, op een dieper niveau wat voorheen onderdrukt was gebleven. Dar die onderdrukte gevoelens er nu uit waren voelde ook heel goed. Ik keek naar haar en drukte een kus op haar voorhoofd. "Geweldig. Jij ook, of heb je spijt?" Ik aaide even door haar haren. We waren over de jaren steeds kleffer samen geworden, maar nooit dat we echt iets hadden gehad. Toch nu ik zo terug dacht had ik daarom misschien zo vaak een gebroken hart opgelopen. De meiden wilden dat ik tussen hen en Lie koos en mijn beste vriendin ging altijd voor. Dan maakten ze het uit en lag ik weer een week of drie te janken. Gelukkig was Lie er altijd voor me geweest. Ik glimlachte naar haar. "Zeker. Ik denk namelijk niet dat hier met een gebroken neus of kaak rondlopen een groot succes is." Ik lachte wat en boog mijn hoofd wat en kuste haar zacht op haar lippen.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson

    Ik keek Harry doodserieus aan. 'Wacht maar af, Styles, over een tijd piep je wel anders. Deze superman word echt een superman.' zei ik met een lichte grinnik. Misschien was dit niet iets waar je je vereerd om moest voelen, maar dat deed er niet toe. 'Dat is het inderdaad en ik zal iets voorzichtiger worden. Ik wil Hazza deze vakantie wel hier houden.' zei ik lachend. Het zou moeilijk worden op sommige momenten, maar alsnog zou ik het wel proberen. Ik stak mijn tong naar hem uit en een vrolijke lach verliet mijn mond toen ook. 'Maar alsnog is het voor mij beschamend. Maar dat je het lief vond, is weer een voordeel.' zei ik . Het bleef vreemd om tegenover hem te staan, maar het voelde ook nog steeds vertrouwd, ondanks alles. 'Ik heb je gemist, Hazz.' zei ik zacht. Het einde was voor geen van ons alle goed verlopen, maar om nu weer tegenover mijn oude vriendje te staan, maakte toch alweer een hoop goed. 'We zorgen er voor dat het niet nog een keer zo eindigt. En ik ben blij dat jij het bent.' zei ik met een glimlach. 'Toch ben je echt niet veranderd. Ja, qua leeftijd, maar met sommige dingen dat nog geeneens.' Ik schrok toen hij me lachend onderwater duwde, maar eenmaal boven toen ik klaar was met hoesten, kon ik er ook wel om lachen. 'Je bent echt nog steeds hetzelfde. En dankjewel.' zei ik lachend. Ik voelde een blik op ons branden en keek even om. Louise zag ik ons met een schuin hoofd aankijken, maar toen ze zag dat ik haar zag, zwom ze snel weer in de richting van Austin en richtte ik me weer op Harry. 'Een goed begin van de vakantie.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emilie Joanne Bond

    Ik keek lachend naar Liam. ''Je bent wel heel erg blij, zie ik.'' grinnikte ik. Ik was ook heel blij, maar ik liet dat niet echt zien doordat ik bijna al mijn energie kwijt was. Ach, zo kon ik nog wel weggaan en nog druk rondlopen om mensen te laten schrikken, maar op het moment niet nee. ''Hoezo zou ik spijt moeten hebben? Ik voel me werkelijk geweldig.'' Ook al waren we klef op school, een stel waren we niet en nu ik er over dacht was het nogal raar. Het zou wel komen omdat ik raar was - wat iedereen al wist natuurlijk. Zelfs Craig. Ach, de hele school wist het onderhand al. Als we weer op school, misschien alleen ik. ''Wacht, jij bent al klaar met school, niet? Dat gaat een hel worden zonder jou. Ik méén het. Zo kunnen zij mij weer doodleuk de grond instampen, omdat mijn vader later weer al zoveel jaar is overleden..'' zuchtte ik. Mijn mond vormde weer een glimlach bij Liam's woorden. ''Als dat een succes was, zou het hilarisch zijn en kon ik niet stoppen met lachen, je weet nou eenmaal hoe ik ben.'' Liam boog zich wat voorover en kuste me zacht op mijn lippen. Ik glimlachte licht en kuste hem terug, liefdevol en teder. Wat was ik toch blij. Ik trok hem wat dichterbij me en sloeg mijn armen om hem heen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles

    ik begin te lachen en knik, 'Is goed Lou, ik zou het onthouden, supermen' lach ik en kijk hem vrolijk aan, ' Ooh dat hoeft niet hoor, zolang ik geen pijn krijg vindt ik het prima, dat is mooi want ik wil ook graag hier blijven' grinnik ik. Hij steekt zijn tong uit en ik schud even lachend mijn hoofd. 'Ach je hoeft je nergens voor te schamen vindt ik maar als je dat toch doet' grinnik ik en haal mijn schouders op. 'Ik heb jou ook gemist Lou' zeg ik en druk hem even wat dichter tegen e aan maar laat hem dan weer los. Jammer dat ik hem daarna nooit meer had gesproken maar ik ben echt heel blij dat ik dat nu wel weer kan, wel heel toevallig dat ik daar nu net weer ben als hij er ook is. De andere jongens waar we toen mee omgingen miste ik eigenlijk ook nog wel af en toe, zo'n leuke tijd hadden we samen gehad en opeens hadden we gewoon geen contact meer. 'Daar moeten we inderdaad voor zorgen en ik ben ook heel blij dat jij het bent' zeg ik met een glimlach. Ik begin te lachen en schud mijn hoofd, 'Mijn leeftijd ja maar eigenlijk ben ik nog net zo kwa gedrag als toen, net als jij' zeg ik lachend. Ik begin te lachen om zijn geschrokken gezicht als ik hem onderwater duw. 'Dat weet ik' lach ik en glimlach even. Louise kijkt naar ons en ik glimlach even naar haar. Als ze terug naar Austin zwemt begint die wat water op haar te spetten, volgens mij hebben die het wel leuk met elkaar. 'Een heel goed begin en volgens mij wordt die nog beter dan een paar jaar geleden.'

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 18:43 ]

    Louis Tomlinson
    'Met je leeftijd zou je het ook niet zeggen, want je bent echt nog precies hetzelfde. Ik vind het vreemd dat ik je net niet herkende.' zei ik en knikte toen. 'Ik ben inderdaad ook niet veel veranderd, alleen nog ouder geworden. Al zou je dat ook niet zeggen.' vervolgde ik en spetterde wat water zijn kan op. 'Lach niet, Styles. Maar goed dat je dat weet.' Ik keek naar Louise die wat water terug spetterde naar Austin, nadat ze glimlachte naar Harry. Ik was blij dat Austin een leeftijdsgenootje had gevonden en dan ook nog het zusje van mijn vroegere vriendje. 'Dat weet ik bijna zeker, maar toch is het moeilijk te overtreffen, want het was echt geweldig. Al gaat dit wel de goede kant op.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    'Ik ben inderdaad hetzelfde, en dat vindt ik ook raar van je hoor' zeg ik lachend al herkende ik hem zelf eerst ook helemaal niet. 'Nee dat zou ik inderdaad niet zeggen, want je gedraagt je hetzelfde en je ziet er nog hetzelfde uit, al ben je misschien nog knapper geworden dan je al was.' zeg ik lachend en glimlach even. 'Ik lach lekker wel zeg ik en steek plagend mijn tong uit. 'Het is inderdaad moeilijk, maar met zo'n leuk gezelschap als jou moet het wel lukken' zeg ik met een knipoog. Lou was nog steeds echt leuk, net als toen.

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar woorden. Die glimlach zou niet van mijn gezicht te slaan zijn, ik was namelijk nu de gelukkigste jongen van de wereld. Dat had ik dus fout, want zodra ze over school begon betrok mijn gezicht. Gelukkig kon ze wel lachen van mijn volgende woorden en mijn kus. Fijn om te weten hoe ik haar kon opvrolijken. Ik trok zacht terug ergens halverwege. "Het is nog maar een jaar. Dan trekken we samen in een flatje bij de campus en maakt de hele wereld niets meer uit. En als ze je pesten zeg je maar dat je sterke vriendje ze wel een pak rammel komt geven." Ik gaf haar tussen door nog heel snel een kusje. "Ik zal het echt voor je doen hoor." zei ik voor ik haar weer kuste. Iets minder zacht dan daarnet, maar nogsteeds met evenveel liefde. Zij zag ook wel in hoe hilarisch dat zou moeten zijn. Ik was namelijk een van de meest zachtaardige personen op deze aardbol. Misschien dat de Dalai Lama nog zachtaardiger was, maar het zou niet veel schelen. Toch zou ik het voor haar doen. Niemand kwam aan mijn geliefden. Ik sloot bij die gedachte mijn armen stevig om haar middel en likte zacht langs haar lip.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 20:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    We lopen samen naar de kamer en ze opent de deur. Voor haar is het makkelijk om zich zo om te kleden, Niall is haar familie. Ook al slaapt hij, ik kleed me toch liever om in de badkamer. Ik haal de bikini eruit en zeg 'Ik ga me even omkleden' terwijl ik de badkamer inloop.
    Ik trek mijn bikini aan. Ik loop de kamer in en zoek mijn zonnebrand. Als ik die gevonden heb, begin ik mezelf alvast in te smeren. Als ik klaar ben, vraag ik aan Aideen: 'Jij ook zonnebrand?'


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Emilie Joanne Bond

    Ik glimlachte waterig en grinnikte. "Ik kan ook best gelijk bij je wonen. Ik bedoel, we zijn beste vrienden en mijn moeder zal het heus niet erg vinden." Mompelde ik. Ik lachte even kort om Liam's worden, hij was dan wel echt zachtaardig, maar hij deed echter alles voor zijn dierbaren, dus ja. Liam kuste me opnieuw en likte langs mijn lip. Ik grijnsde kort en opende mijn mond om zo met zijn tong te gaan spelen. Dit was gewoon fantastisch, het voelde alsof een hele last van mijn schouders is gevallen, maar ik er niets van wist. We waren echt klef bezig op het moment, meestal deden we gewoon een simpele korte kus op de lippen en dat was het. Dat was dan ook gewoon voor de grap, maar dit voelde gewoon veel beter. Ik woelde door zijn haren heen en glimlachte opnieuw licht. "Ik wil je nooit meer kwijt." Prevelde ik tegen zijn lippen aan en ging weer op in de kus. Dit overtrof mijn eigen gedachtes, dat ik iets met Liam zou krijgen wist ik niet - we waren veel te goede vrienden daarvoor. Ik grinnikte even en beëindigde de kus even. "Ik had nooit gedacht dat dit zou gebeuren." Mompelde ik en kuste hem opnieuw.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 23:02 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.