• Vier jaar geleden werd een meisje dood gevonden in de kelder van een school, Alexis Campbell was haar naam. De doodsoorzaak? 50 messteken in haar buik. Alexis was populair op school, zij kende iedereen en iedereen kende haar. Het was een lief meisje, met een sluwe kant. Ze kon de dingen die ze wou makkelijk krijgen. Zo kon ze ook makkelijk zorgen voor het ontslag van kantine medewerker John. Toen ze dood was gevonden na 6 maanden van vermissing was hij meteen een verdachte, en hij bekende. Hij had de dood van de 15-jarige Alexis Campbell op zijn geweten. Hij werd veroordeeld tot 15 jaar cel, en de begrafenis van Alexis zorgde ervoor dat iedereen het een beetje kon afsluiten..
    Nu zijn we vier jaar verder, en vijf jongens zijn nu een wereldberoemde band. One Direction. De vijf hadden allemaal een band met Alexis. De een was haar vriendje, de ander haar beste vriend en een ander was haar vijand. Nu ze zo beroemd zijn hebben ze er nooit meer aan gedacht, tot nu. Het is precies vier jaar geleden, en ze krijgen een smsje. Van A. Twijfels komen in het spel. Leeft Alexis nog of speelt iemand een ziek spelletje. Wat is het doel van A? Wil ze de vijf gewoon bang maken of wil ze een einde maken aan hun carriere. En tot hoever gaan de jongens mee in het spelletje.. Is het wel geheel ongevaarlijk? En dan nog de grootste vraag.. Hoe kent A de geheimen van de vriendinnen, en waarom worden ook hun meegetrokken in het spel...


    Jongens:
    Harry Styles: - Danosaur || Vijand
    Zayn Malik: - Sempra || Beste Vriend
    Niall Horan: - nessje
    Louis Tomlinson: - AppleBottom || Vriendje
    Liam Payne: - Depay || Beste Vriend

    Meisjes:
    Vriendin Harry: Alivia ‘Ali’ Parker - Erestor
    Vriendin Zayn: Alexandra Bella-Rose Montoya - Malino
    Vriendin Niall: Aliz Zarah Tayson - Luminoase
    Vriendin Louis: Leslie Cadence Shore - Arriver
    Vriendin Liam: Charmila Mely Donoghue - Infelia

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karaktertrekjes:
    Uiterlijk:
    (Voor de jongens) Wat was je van Alexis:
    Extra:

    Regels:
    - Geen oneliners! Je moet minstens 3 regels schrijven!
    - Geen perfecte personages!
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik (Malino) doe de berichtjes van A! Tenzij ik tegen iemand zeg dat die het kan doen
    - Alleen ik maak de topics, behalve als ik offline ben maar dan wil ik wel een linkje naar het topic!
    - Geen ruzie OOC en OOC tussen haakjes!
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na één topic niet meer reageren!
    - We sluiten niemand buiten en zorgen dat iedereen het kan volgen
    - Maximaal 2 personages, dan wel een jongen en een meisje!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 22:01 ]


    El Diablo.

    Alivia is klaar!


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Kennen Zayn en Liam elkaar aangezien ze allebei haar beste vriend waren?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Kennen Zayn en Liam elkaar aangezien ze allebei haar beste vriend waren?

    ze zitten met zijn alle in 1D ze kenne elkaar allemaal?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 20:49 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ja nu zijn ze beroemd, maar als ze daarvoor elkaar vaag kennen van school ofzo is goed ja.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rol: Vriendin Liam
    Naam: Charmila Mely Donoghue
    Leeftijd: Achttien, geboren op 12-3-1995
    Karaktertrekjes: Ze is een aardig en spontaan meisje, gewoon een meisje-meisje. Charmila praat graag de hele dag door en leert ook graag nieuwe mensen kennen.
    Uiterlijk


    Extra:

    Just a moment (:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:09 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik denk dat we nu wel kunnen beginnen.. Aangezien nessje op vakantie is denk ik niet dat Niall al zo snel word ingevuld..


    El Diablo.

    jeah ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Even een beginpost schrijven en ik zet het topic online (:


    El Diablo.

    Yaaaay (:


    The artist is the kid that survived.

    Yay (':

    Topic O1


    El Diablo.

    ik vind alles best en kan af en toe ook miss reageren.. is het goed dat ik dan mijn rol invul als ik terug ben?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Sure!


    El Diablo.

    Arriver schreef:
    Rol:
    Vriendinnetje van Louis
    Naam:
    Leslie Cadence Shore
    Leeftijd:
    18
    Karaktertrekjes:
    Leslie is heel erg eigenwijs, en ze luistert bijna nooit naar iemand, nouja, naar haar vriendje en andere vrienden wel, maar daar houdt het ook bij op. De reden waarom ze niet meer naar haar ouders luistert is omdat haar ouders heel erg streng zijn, ook al is ze achttien, ze mag nog steeds nauwelijks iets, toch doet Leslie het wel, dat heeft haar al heel wat problemen opgeleverd, bijvoorbeeld huisarrest, of dat ze haar vriendje een week of twee niet mog zien, of dat ze niet meer mog afspreken, doordat ze heel veel dingen stiekem doet, is ze heel sluw geworden. Verder is Leslie heel lief, en kan je heel goed met haar praten, Leslie is heel behulpzaam, en met problemen kan je altijd naar haar toe komen, zelf wilt ze echt niet geholpen worden, ze wilt altijd alles zelf oplossen, ook al weet ze dat het in haar eentje toch niet lukt. Leslie heeft ook een groot doorzettingsvermogen, als ze iets echt wilt, en als ze iets echt leuk vindt, zal ze er alles aan doen om het te krijgen, ook al worden er dan mensen gekwetst of vernederd. Wanneer Leslie je totaal niet mag laat ze dat ook duidelijk merken, ze gaat dan heel erg bitchy reageren tegen je, en ze zal bijna nooit aardig tegen je doen, maar wanneer je vrienden met Leslie bent, zal ze er alles aan doen om die vriendschap te blijven behouden.
    Uiterlijk:


    Leslie heeft lang, lichtbruin haar, dat heel vaak in een staart of een vlecht zit, ze heeft een hekel aan los haar, haar oogkleur is mooi lichtblauw en ze heeft een lichtgetinte huid, ze heeft een paar sproetjes die je eigelijk niet ziet en ze heeft een lengte van 1M74.
    (Voor de jongens) Wat was je van Alexis:
    Extra:
    Er zijn een aantal geheimen van Leslie die niemand weet, zoals dat ze drugs gebruikt als ze in haar eentje uit is, of als er niemand thuis is en ze gewoon haar gang kan gaan, ze krijgt die drugs van een aantal jongens die bekend staan als gevaarlijk. Verder sneed Leslie zichzelf soms toen ze depressie had, ook nu doet ze het nog heel soms, de littekens die ze er aan over heeft gehouden probeert ze zoveel mogelijk te verbergen doormiddel van armbanden of andere dingen.


    Donee (:


    That is a perfect copy of reality.

    ga zo mijn rol invullen, waar kan ik dan invallen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'