• Stuck in school - One Direction

    Een meisjesschool, The Marie Antoinette Academy en een jongensschool, The Newton Academy. De twee scholen liggen vlak buiten London gelegen, maar de leerlingen zijn zelden toegestaan om naar London te gaan. De leerlingen zijn nooit toegestaan om met jongens/meisjes in contact te komen, dat is uiterst verboden en als je dat doet, heb je een grote kans dat de raad wordt opgeroepen en je van school werd gestuurd. Op een dag mogen alle leerlingen van beiden scholen naar de stad om iets leuks te gaan doen, wel moeten ze voor achten thuis zijn. Tien leerlingen, vijf jongens en vijf meisjes, breken de regels en gaan uit. Ze worden goede vrienden en misschien wel meer...?

    Dit is zo crappy..


    Jongens
    - Louis Tomlinson AppleBottom
    - Harry Styles Sempra
    - Niall Horan Emrys
    - Zayn Malik Luminoase (R)
    - Liam Payne Depay

    Meisjes

    - Emilie Joanne Bond Infelia
    - Abbygail Morris Gehenna
    - Mabel Sonny Puckerman Danosaur
    - Alexandra Bella-Rose Rivera Malino
    - Jade Skyler Prime HurtedHeart

    Lijstje :

    Volledige naam :
    Leeftijd :
    Geboorteplaats:
    Karakter:
    Uiterlijk :
    Verleden/Reden van toesturing naar academie :
    Extra:

    Regels :
    - Minimaal drie volle regels schrijven
    - Drie waarschuwing is out
    - 16+ is toegestaan
    - Geen Mary-Sue's en/of Gary-Stu's
    - Niemand buitensluiten
    - Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij anders gemeld of ik offline ben
    - Beetje ervaring in RPG [Twee topics minimaal]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 12:39 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jezus, ging even fietsen - is het al bijna vol XD


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Infelia schreef:
    Jezus, ging even fietsen - is het al bijna vol XD


    Racefietsen ;o

    Clarissa is klaar (:


    The artist is the kid that survived.

    Sempra schreef:
    (...)

    Racefietsen ;o


    Soort van, maar op mijn gewone fiets naar hockeyclub gegaan voor de route, maar heb de hele tijd een wedstrijd gedaan met mijn vader (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik pas alles aan als ik op de laptop ben (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Als er nog een meisje vrij is, kan ik die dan nog reserveren? laat maar, volgens mij zijn ze al vol

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 20:22 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Volledige naam : Emilie Joanne Bond
    Leeftijd : 17, 19-6-1995
    Geboorteplaats: Belfast, Noord-Ierland
    Karakter: Emilie is een vrolijk en spontaan meisje die graag met mensen omgaat, ze is totaal niet verlegen. Ze heeft last van hyperactiefheid en stemmingswisselingen, maar kan daar goed mee handelen. Ze kan absoluut niet tegen mensen die haar en/of haar vrienden niet mogen, in zulke omstandigheden kan ze als een bitch en arrogant overkomen. Niemand mag aan hasr geliefden zitten. Emilie is nogal onzeker over zichzelf, maar probeert dat te verbergen door haar spontaniteit. Ze weigert nooit een glas alcohol en gaat graag uit. Nu ze op de academie zit, kan dat niet meer.
    Uiterlijk :



    Verleden/Reden van toesturing naar academie : Emilie's familie is nogal rijk en daarom werd ze altijd verwend met dure merkspullen, ze kon doen wat ze wilde totdat haar ouders het genoeg vonden en haar maar naar een meisjesschool stuurde. Emilie vond het té erg dat ze een paar keer probeerde te ontsnappen, alle pogingen waren mislukt.
    Extra: Ze heeft een paar tattoo's, één op haar rechter onderarm wat een grote gitaar is. Gitaarspelen is een grote passie van haar, of het nou elektrisch is of akoestisch. De ander is er één achter haar rechter oor met een muzieknootje. Dansen is ook een grote passie van haar, wat het ook is - van ballet tot hip-hop, het maakt haar niet zoveel uit.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 10:14 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik Zayn?
    Laat maar haha, Liam dan please!

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 20:32 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Euhm, we hadden een meisje teveel, maar Malino had eerder gereserveerd dan AppleBottom. I'M SORRY.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Infelia schreef:
    Euhm, we hadden een meisje teveel, maar Malino had eerder gereserveerd dan AppleBottom. I'M SORRY.


    Geen probleem, mag ik Louis Tomlinson?


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    (...)

    Geen probleem, mag ik Louis Tomlinson?


    Of course :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ga nu Liam invullen =)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Volledige naam : Liam James Payne
    Leeftijd : 19
    Geboorteplaats: Wolverhampton
    Karakter: Liam is een lieve jongen met soms opstandige buien. Hij heeft het beste met iedereen voor en is sociaal aangelegd. Hij geeft veel om zijn vrienden en familie. Kom je aan hen, dan heb je een groot probleem en is Liam zeker niet degene die een gevecht uit de weg zal gaan als dat nodig is. Hij haat hem om gecontroleerd te worden en maakt zijn besluiten het liefst zelf.
    Uiterlijk :



    Verleden/Reden van toesturing naar academie : Liam heeft een keer de hoofdrol gespeeld bij een grote vechtpartij op zijn oude school. Zijn 'tegenstander' was hierbij zwaar gewond geraakt. De leraren vonden het genoeg en hebben zijn ouders geadviseerd om hem naar de academie te sturen. Liam is hier absoluut niet blij mee en heeft hier al flinke ruzie over gehad met zijn ouders. Inmiddels accepteert hij het en leert hij er de positieve kanten van in te zien, namelijk, zichzelf verbeteren.
    Extra: -


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ik weet even geen reden voor Mabel haar toesturing naar de academie ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik Nialler reserveren?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."