• Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar beelden voor de trailer van mijn nieuwe story.

    Elizabeth Carter is een gevreest meisje. Nadat ze een discotheek heeft afgebrand en daarbij vele mensen heeft verwond wordt ze naar een Engelse kostschool voor rebellerende jongeren gestuurd. Al snel word ze in sectie vijf geplaatst, de meest beruchte sectie. Het is niet gebruikelijk dat een meisje al zo snel daar wordt geplaatst, daarom deelt ze haar kamer met een jongen. Ze zijn beide erg fel en uitdagend. Elizabeth begint zich te irriteren aan de jongen en wilt hem het liefst zo snel weg hebben. De jongen daaraantegen is vastbesloten om haar hart voor zich te winnen. Maar Carter is gesloten geworden door het harde leven. Daarbij komt er een nieuwe psycholoog bij hen op school. Elizabeths kamergenoot word jaloers en vermoord hem bij zijn eigen sessie. De jongen krijgt onmogelijk veel problemen en trekt Elizabeth er mee in.


    Als je denkt dat je hierbij een stuk van een goede film/youtubevideo weet, plaats hem dan aub hier. (:

    Ik zie Elizabeth als een meisje met bruin/zwart haar, en haar lengte/postuur maakt niet echt uit.

    Haar kamergenoot zie ik als een sterke, gespierde jongen, haarkleur maakt niet zoveel uit.

    Verder heb ik niet veel nodig maar als ik via Google zoek kom ik niet op hetgene uit waar ik op hoopte. x3

    Niemand? :[

    In het begin dacht ik aan beelden uit deze film:


    Maar naar het einde toe, klopt dat niet echt meer. Hopelijk heb je hier toch al iets aan omdat zich dat ook op een kostschool afspeelt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Filmpjes met Emily Fields? (: Personage uit PLL



    Of zoek je meer een blanke? Want als ik jou was zou ik dan gewoon even wat personages uit series bekijken zoals ONce upon a Time, Carrie Diaries etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.