• De Hemel word aangevallen door Zijn gemene aartsvijand Hades die het rijk wil veroveren.
    Vele magische bewoners zijn bang en vluchten weg voor de duivels die hun land probeert te vernietigen. Iedereen die een tweede kans verdient ,komt bij God's rijk, maar die kunnen weer sterven en dan zijn ze voorgoed weg.Iets wat God niet kan aanzien.
    Daarom koos hij uitverkorenen, die bestaan uit verschillende wezens.
    Deze krijgen een trouwe helper, een Soul. De Souls horen hun baas te beschermen en raad te geven.

    Maar ,wat als er een uitverkorene sterft ,of als iemand ze verraad?
    This means war.


    Regels:
    - Minimaal 4 regels.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan. Verlopen is verlopen.
    - Afwezigheid of naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door mij of door Nyan.
    - OOC tussen haakjes.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - 16+ is toegestaan.
    - Houd rekening met elkaar.


    Invullijst:
    Volledige naam:
    Leeftijd: (Dit is meestal iets ouder dan gewoonlijk, aangezien het voornamelijk mythische wezens zijn)
    Soort wezen: (Probeer hierin origineel te zijn! Leg er ook wat over uit.)
    Soul: (Dit is een soort dier-geest)
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (met foto a.u.b.)
    Extra:


    Wezens:
    - Camille Vera Williams || Magicals ~ Veela.
    - Alexandra Elise Williams || Nyan ~ Veela.
    - Daya Felicia March || MinnieMouseX ~ Elf.
    - Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Leviosae ~ Doodsengel.
    - Lyan Rae "Lyre" Seal || LyricLie ~ Vuurelf.
    - Nathan Maxwell Scot || Nyan ~ Watergeest.
    - David James Morgan || Emrys ~ Natural Caster.
    - Brennen || Ewijn ~ Centaur.
    - Yinurru Brater || Baelo ~ Meerminman.
    - Darren Archer ||Mirare ~ Miànjù / Gemaskerde.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 17:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Okee, ik ga nu een personage bedenken :)


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Volledige naam: Daya Felicia March
    Leeftijd: (Dit is meestal iets ouder dan gewoonlijk, aangezien het voornamelijk mythische wezens zijn) 51, ziet eruit als 17
    Soort wezen: (Probeer hierin origineel te zijn! Leg er ook wat over uit.) Bos-elf. Elven lijken op zich erg op mensen. Qua uiterlijk zijn ze alleen iets kleiner, altijd groene ogen en ze hebben een lichtere huid. Oh ja, en natuurlijk kleine puntoren, maar dat is niet echt makkelijk zichtbaar. Ze leven vooral in bossen aan rivieren, maar dat licht aan de soort elf. Ze kunnen ook erg goed boogschieten. De meest elven zijn erg vriendelijk, maar dat zijn ze niet allemaal. En ze kunnen de weg in het bos supergoed. Verder hebben ze ook veel met de natuur en dus ook een speciale band met dieren. En ze zijn heel erg snel. Zelf is ze een bos-elf
    Soul: (Dit is een soort dier-geest) Hermelijn, ze noemt haar soul Cato Klik en klik
    Daya heeft lange, dikke, roodbruine haren en donkere mosgroene ogen. Ze is 1.56 meter klein en is erg slank.
    Innerlijk: Daya is erg nieuwsgierig en vindt het geweldig om nieuwe dingen te ontdekken. Soms te veel nieuwe dingen en dan komt ze in de problemen. Daarnaast is ze ook erg behulpzaam. Soms kan ze wat verlegen zijn tegenover niet-elven. Nou ja, vooral tegen mensen. Ze is bij mensen vooral bang dat ze ontdekken dat ze een elf is.
    Uiterlijk: (met foto a.u.b.)



    Extra:

    Alvast een paar basisdingetjes

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 10:45 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Zou ik een jongen mogen reserveren?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    @Amy66, ik zet je er vast bij, maar ik reken er op dat je haar nog af maakt
    @Emrys, is goed ^^

    De meisjes zitten nu vol.

    Edit: Mirare en HurtedHeart hebben hun rol niet optijd ingeleverd, dus die komen weer vrij. Willen ze toch hun rol terug, zullen ze die opnieuw moeten reserveren.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 12:51 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Volledige naam: David James Morgan
    Leeftijd: 23
    Soort wezen: Naturel Caster [Een soort van tovenaars. Naturel is het sterkste soort Caster en heeft onder andere de gave om het weer te controleren.]
    Soul:


    Innerlijk: David is van zichzelf best wel druk. Hij is opgevoed door zijn oom en tante die nogal streng waren en heel veel gaven om opvoeding en scholing. Waardoor hij wel weet hoe je je moet gedragen als een echte "heer". En hij heeft natuurlijk veel geleerd over hoe Casters horen te leven en met hun krachten om moeten gaan. David heeft daar echter nogal vaak problemen mee en heeft soms nogal spontane uitbarstingen waardoor er vaak stormen zijn op de plekken waar hij op dat moment woont.
    Uiterlijk:



    Extra:/


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Volledige naam: David James Morgan
    Leeftijd: 23
    Soort wezen: Naturel Caster [Een soort van tovenaars. Naturel is het sterkste soort Caster en heeft onder andere de gave om het weer te controleren.]
    Soul:


    Innerlijk: David is van zichzelf best wel druk. Hij is opgevoed door zijn oom en tante die nogal streng waren en heel veel gaven om opvoeding en scholing. Waardoor hij wel weet hoe je je moet gedragen als een echte "heer". En hij heeft natuurlijk veel geleerd over hoe Casters horen te leven en met hun krachten om moeten gaan. David heeft daar echter nogal vaak problemen mee en heeft soms nogal spontane uitbarstingen waardoor er vaak stormen zijn op de plekken waar hij op dat moment woont.
    Uiterlijk:



    Extra:/


    Merlin!


    Maar het lijkt me wel leuk om mee te doen.
    Zou ik dan een mannelijke centaur mogen reserveren? En moeten ze perse van jongerenleeftijd zijn, of mogen ze ook iets ouder?


    Stenenlikker

    Kan ik een meisje reserveren?
    Zal zo invullen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ewijn schreef:
    (...)

    Merlin!


    Maar het lijkt me wel leuk om mee te doen.
    Zou ik dan een mannelijke centaur mogen reserveren? En moeten ze perse van jongerenleeftijd zijn, of mogen ze ook iets ouder?

    Leeftijd: (Dit is meestal iets ouder dan gewoonlijk, aangezien het voornamelijk mythische wezens zijn)
    Dus ze mogen ook ouder alleen mijn wezen heeft niet zo'n hoge levensverwachting net als sommigen anderen zo te zien. En inderdaad MERLIN!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Leeftijd: (Dit is meestal iets ouder dan gewoonlijk, aangezien het voornamelijk mythische wezens zijn)
    Dus ze mogen ook ouder alleen mijn wezen heeft niet zo'n hoge levensverwachting net als sommigen anderen zo te zien. En inderdaad MERLIN!


    Maar een centaur heeft geloof ik ook niet bepaald een hoge levensverwachting. Geloof ongeveer vergelijkbaar met mensen. Dusja xD
    Haha, ik was eerst echt verslaafd aan Merlin. Totdat we het elke avond keken, toen werden we het een klein beetje zat. Moet dus nog half seizoen 5 zien, maar moet gewoon weer een keertje met een vriendin afspreken en de hele avond Merlin kijken xD


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Maar een centaur heeft geloof ik ook niet bepaald een hoge levensverwachting. Geloof ongeveer vergelijkbaar met mensen. Dusja xD
    Haha, ik was eerst echt verslaafd aan Merlin. Totdat we het elke avond keken, toen werden we het een klein beetje zat. Moet dus nog half seizoen 5 zien, maar moet gewoon weer een keertje met een vriendin afspreken en de hele avond Merlin kijken xD

    OH de laatste paar aflevering zijn juist de beste. Behalve de laatste dan als jhe het mij vraagt maar dat heeft zo´n zen redenen.
    Maar zover ik weet kunnen centaur vrij oud worden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    OH de laatste paar aflevering zijn juist de beste. Behalve de laatste dan als jhe het mij vraagt maar dat heeft zo´n zen redenen.
    Maar zover ik weet kunnen centaur vrij oud worden.


    Ah, owke. Hmm, ik heb al zo'n vermoeden... Maarja, binnenkort maar weer eens een logeerpartij regelen :')
    Zou kunnen, weet het niet echt meer. Even googelen ^^
    Neej, laat maar, ze kunnen zo'n 200 jaar worden xD


    Stenenlikker

    Mag ik mijn oude centaur OC weer in het leven roepen?
    Alleen waarom volledige naam? Mythische wezens hebben over het algemeen geen achternaam, laat staan tweede naam xD

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 17:33 ]


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Mag ik mijn oude centaur OC weer in het leven roepen?
    Alleen waarom volledige naam? Mythische wezens hebben over het algemeen geen achternaam, laat staan tweede naam xD


    Nee, is ook zo. ;p

    Maar bij sommige wezens wel. Casters en Veela hebben wel een achternaam. Dit komt nu wel een beetje in de knoei. ;x
    De wezens die geen achternaam hebben zijn voornamelijk Half-mens, terwijl de wezens met een achternaam een volledig menselijk lichaam hebben. Zo heeft bijvoorbeeld een centaur een half paardenlichaam. Een Caster ziet er menselijk uit, maar heeft wel een soort krachten.

    Zo bedoel ik het.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 17:52 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ewijn schreef:
    Mag ik mijn oude centaur OC weer in het leven roepen?
    Alleen waarom volledige naam? Mythische wezens hebben over het algemeen geen achternaam, laat staan tweede naam xD

    Sommige wel :O


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Sommige wel :O


    Daarom zei ik over het algemeen xD
    En Emrys, hoe durf je een door mij geliefde voornaam te stelen! :P alhoewel, moet denk ik niet teveel aan bepaalde namen vasthaken... Ow, wacht. Ik ging een oude OC gebruiken xD
    Maar dan ga ik nu mijn rol invullen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 17:59 ]


    Stenenlikker