• De Hemel word aangevallen door Zijn gemene aartsvijand Hades die het rijk wil veroveren.
    Vele magische bewoners zijn bang en vluchten weg voor de duivels die hun land probeert te vernietigen. Iedereen die een tweede kans verdient ,komt bij God's rijk, maar die kunnen weer sterven en dan zijn ze voorgoed weg.Iets wat God niet kan aanzien.
    Daarom koos hij uitverkorenen, die bestaan uit verschillende wezens.
    Deze krijgen een trouwe helper, een Soul. De Souls horen hun baas te beschermen en raad te geven.

    Maar ,wat als er een uitverkorene sterft ,of als iemand ze verraad?
    This means war.


    Regels:
    - Minimaal 4 regels.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan. Verlopen is verlopen.
    - Afwezigheid of naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door mij of door Nyan.
    - OOC tussen haakjes.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - 16+ is toegestaan.
    - Houd rekening met elkaar.


    Invullijst:
    Volledige naam:
    Leeftijd: (Dit is meestal iets ouder dan gewoonlijk, aangezien het voornamelijk mythische wezens zijn)
    Soort wezen: (Probeer hierin origineel te zijn! Leg er ook wat over uit.)
    Soul: (Dit is een soort dier-geest)
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (met foto a.u.b.)
    Extra:


    Wezens:
    - Camille Vera Williams || Magicals ~ Veela.
    - Alexandra Elise Williams || Nyan ~ Veela.
    - Daya Felicia March || MinnieMouseX ~ Elf.
    - Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Leviosae ~ Doodsengel.
    - Lyan Rae "Lyre" Seal || LyricLie ~ Vuurelf.
    - Nathan Maxwell Scot || Nyan ~ Watergeest.
    - David James Morgan || Emrys ~ Natural Caster.
    - Brennen || Ewijn ~ Centaur.
    - Yinurru Brater || Baelo ~ Meerminman.
    - Darren Archer ||Mirare ~ Miànjù / Gemaskerde.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 17:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ewijn schreef:
    (...)

    Daarom zei ik over het algemeen xD
    En Emrys, hoe durf je een door mij geliefde voornaam te stelen! :P alhoewel, moet denk ik niet teveel aan bepaalde namen vasthaken... Ow, wacht. Ik ging een oude OC gebruiken xD
    Maar dan ga ik nu mijn rol invullen.

    Bedoel je David? Heb ik van David Tennant geleerd net als James van Bradley James komt en Morgan van Collin Morgan


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ugh.. Ik heb echt geen inspiratie voor zijn karakter. Sowieso ontdek/verzin ik dat meestal tijdens de RPG. En ja, hij is een oude OC van mij, maar ik heb gewoon te lang niks met hem gedaan....

    Volledige naam: Brennen
    Leeftijd: 28
    Soort wezen: Centaur
    Soul:


    Innerlijk: Brennen is een jonge, strijdlustige centaur. Hij is erg loyaal naar zijn vrienden en wilt hen graag beschermen. Soms brengt dat hem in problemen, doordat hij iets te overmoedig is. Hij kan ook snel geïrriteerd raken als de dingen hem niet aanstaan.
    Uiterlijk: Brennen heeft lang bruin haar, dat ergens halverwege zijn rug komt, maar een deel komt maar tot zijn schouders. Zijn paardenlichaam is zwart en redelijk gespierd. Hij is met zijn 2.43 redelijk groot voor een centaur. Hij draagt meestal een lichtbruin shirt



    Extra: Hij is een uitstekend zwaardvechter en vecht met twee zwaarden.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 17:46 ]


    Stenenlikker

    Leuk idee voor een RPG!! (dat met die Souls doet me denken aan the Golden Compass;))
    Ik denk alleen niet dat ik, nu de school weer begint, er tijd voor heb.
    Good luck met de RPG verder! :)


    :)

    Emrys schreef:
    (...)
    Bedoel je David? Heb ik van David Tennant geleerd net als James van Bradley James komt en Morgan van Collin Morgan


    Jup David. Haha, wel grappig xD


    Stenenlikker

    Nu in eens maar 6 personen die mee kunnen doen ? )': ik was al klaar


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Nee! Je kunt gewoon je rol nog inleveren!

    Edit: Ik had niet eens gezien dat ik je weggehaald had. Sorry daarvoor.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 14:15 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    Nee! Je kunt gewoon je rol nog inleveren!

    Edit: Ik had niet eens gezien dat ik je weggehaald had. Sorry daarvoor.


    Oke dan tadaaa;

    Volledige naam: Amarí ''Amar'' voor in de mensenwereld heeft ze een achter- en tussennaam gekozen: Nanine Roshania.
    Leeftijd: 1409, ziet eruit als 18.
    Soort wezen: Doodsengel van de eerste rang, Doodsengelen kunnen zien wanneer mensen sterven en ook hoe en waarom, bij Doodsengelen zijn (net als bij normale Engelen) de vleugels niet zichtbaar voor het mensenoog. Alle Doodsengelen met een rang dienen voordat je tegen hen kan praten je hiervoor permissie te geven, dat is zo omdat ze de dood melden dat iemand tot hem spreekt. Vooral engelen van de eerste rang hechten veel waarde aan deze regel, voor hun is het ook een teken van respect en status. Ook normale Engelen en Engelen die gezonden zijn door God dienen zich beleefd en respectvol te gedragen naar Doodsengelen van de eerste rang omdat ze anders ''meteen weten wanneer ze zullen sterven''. Doodsengelen van 2e, 3e en rangloze Doodsengelen kunnen dood door hun ziel te verkopen aan de dood en te sterven als mens, Doodsengelen van de 1e rang kunnen alleen dood op een zeer ingewikkelde manier, feitelijk zijn ze dus onsterfelijk.

    Rangen onder Doodsengelen:
    1e rang: Slechts 20 Doodsengelen zijn van de eerste rang waaronder Amarí, deze Engelen zijn de hoogste onder alle Engelen en dienen met zeer veel respect behandelt te worden. Ze zijn 1e rangs geworden doordat ze de dood zo vaak hebben en gezien en ontdoken dat ze niet zullen sterven. Alleen Doodsengelen van de 1e rang kunnen de dood van andere Doodsengelen zien.

    2e rang: 2e rangs Doodsengelen zijn bijna hetzelfde als de 3e rangs het enige verschil is dat ze kunnen kiezen of ze de dood willen aankijken of niet. 3e rangs kunnen dit niet en zien de dood altijd en overal.

    3e rang: De meeste Doodsengelen zijn van de derde rang en zijn normale Doodsengelen die vaak angstig zijn voor de dood en daarom Doodsengel zijn geworden.

    Geen rang =''Mortui Ponendi'' (wat staat voor ''Rangdoden'') Er bestaan ook Doodsengelen die geen rang hebben, deze Engelen zijn verbannen tot de dood en meer slaven van de dood dan echte Doodsengelen, vaak worden ze veracht en verkopen ze hun ziel aan de dood om als mens te sterven.


    Soul: Phoenix. die Talis heet.
    Innerlijk: Amarí is erg strak in haar patronen, kortaf tegen onbekenden en ze houdt niet van te veel gedoe, alles moet van haar rustig en duidelijk zijn. Ze is zeer recht door zee en eerlijk maar niet vuil van arrogantie en soms kan ze erg laks over komen. Amarí wil zich niet binden aan anderen en is graag alleen, echter heeft ze een liefde; haar vriendje (en gevallen engel) Rafaël die ze nooit meer zal zien, hiervoor heeft ze nog steeds grief en verdriet wat haar nogal heeft verbitterd. Ze heeft om diezelfde reden vaak laks aan regels die met God te maken hebben en ze waardeert de dood omdat ze als ze sterft zo misschien ooit Rafaël nog kan zien. ''Hij heeft Rafaël laten vallen en verdoemd naar de aarde, dat zal ik hem nooit en te nimmer vergeven.''
    Uiterlijk: Amar heeft donker haar en donkere ogen net als elke andere doodsengel. Ze is van gemiddelde lengte (1.70) en heeft een lichte huidskleur niet kan bruinen in de zon ook draagt ze altijd zwarte kleding ten teken van haar rol die verbonden is met de dood.


    Extra: /

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 20:32 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    amy66 -> MinnieMouseX


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Kan ik een meisje reserveren?


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    LyricLie schreef:
    Kan ik een meisje reserveren?


    Vind je een jongen ook goed? dan is het een beetje verdeeld.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    (...)

    Vind je een jongen ook goed? dan is het een beetje verdeeld.

    Liever niet ik kan me niet zo goed inleven in jongens


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    KAN IK MEERMAN WORDEN???


    Giovanni

    Volledige naam: Yinurru Brater.
    Leeftijd: 19.
    Soort wezen: Meerman. Een meerman is een mannelijke versie van een meermin, een wezen dat als zijn benen/voeten nat worden gemaakt veranderd een eng wezen met vinnen en schubben over zijn benen heen. Je kunt ook alleen nog maar in het water leven anders zul je overlijden. Denk genoeg info, anders pas ik wel aan hoor.
    Soul: Een otter.
    Innerlijk: Yinurru is een jongen die voor zichzelf durft op te komen en niet bang is om in een gevecht te raken. Yinurru is snel gekwetst dus als iemand hem kwetst heeft hij een kort lontje en neemt hij het voor zichzelf op. Yinurru is verder nog erg kinderachtig, droge humorloze humor en hij is impulsief.
    Uiterlijk: Patronus:

    Uiterlijk:


    Wit/bond haar. Blanke huidskleur met rode wangetjes. In transformatie - Als zijn benen nat zijn, krijgt hij blauwe schubben over zijn benen heen met groene vinnen.
    Extra: Zijn haarkleur kan veranderen naar de kleur van de emotie. Rood - beschaamd & woest/boos. Blauw - Blij en Impulsief. Geel - Relaxed en eigenwijs.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 20:16 ]


    Giovanni

    [Ik kan anders wel een jongen maken? Ik had eerst een meisje gereserveerd, maar die is verlopen. Ik was al begonnen aan het meisje maar ik denk dat ik haar vrij makkelijk in een jongen kan veranderen, dan is die zo klaar en is het weer wat beter verdeeld.]

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 20:05 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    @LyricLie, dan reserveer ik een meisje voor je.
    @Baelo, ik vind het goed, als je nog een echt persoon plaatje als uiterlijk zou willen zoeken en hem iets ouder wil maken, zou ik dat erg waarderen.
    Waarom heb je trouwens er een patronus bij gezet?
    @Mirare, heel graag (: .

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 20:15 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.