• De Hemel word aangevallen door Zijn gemene aartsvijand Hades die het rijk wil veroveren.
    Vele magische bewoners zijn bang en vluchten weg voor de duivels die hun land probeert te vernietigen. Iedereen die een tweede kans verdient ,komt bij God's rijk, maar die kunnen weer sterven en dan zijn ze voorgoed weg.Iets wat God niet kan aanzien.
    Daarom koos hij uitverkorenen, die bestaan uit verschillende wezens.
    Deze krijgen een trouwe helper, een Soul. De Souls horen hun baas te beschermen en raad te geven.

    Maar ,wat als er een uitverkorene sterft ,of als iemand ze verraad?
    This means war.


    Regels:
    - Minimaal 4 regels.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan. Verlopen is verlopen.
    - Afwezigheid of naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door mij of door Nyan.
    - OOC tussen haakjes.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - 16+ is toegestaan.
    - Houd rekening met elkaar.


    Invullijst:
    Volledige naam:
    Leeftijd: (Dit is meestal iets ouder dan gewoonlijk, aangezien het voornamelijk mythische wezens zijn)
    Soort wezen: (Probeer hierin origineel te zijn! Leg er ook wat over uit.)
    Soul: (Dit is een soort dier-geest)
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (met foto a.u.b.)
    Extra:


    Wezens:
    - Camille Vera Williams || Magicals ~ Veela.
    - Alexandra Elise Williams || Nyan ~ Veela.
    - Daya Felicia March || MinnieMouseX ~ Elf.
    - Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Leviosae ~ Doodsengel.
    - Lyan Rae "Lyre" Seal || LyricLie ~ Vuurelf.
    - Nathan Maxwell Scot || Nyan ~ Watergeest.
    - David James Morgan || Emrys ~ Natural Caster.
    - Brennen || Ewijn ~ Centaur.
    - Yinurru Brater || Baelo ~ Meerminman.
    - Darren Archer ||Mirare ~ Miànjù / Gemaskerde.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 17:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    changed ;3. nu beter?


    Giovanni

    Magicals schreef:
    @LyricLie, dan reserveer ik een meisje voor je.
    @Baelo, ik vind het goed, als je nog een echt persoon plaatje als uiterlijk zou willen zoeken en hem iets ouder wil maken, zou ik dat erg waarderen.
    Waarom heb je trouwens er een patronus bij gezet?
    @Mirare, heel graag (: .


    Omdat ik dacht dat dat leuker was xD?


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    Omdat ik dacht dat dat leuker was xD?


    lol die van mij is ook een patronus xd


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leviosae schreef:
    (...)

    lol die van mij is ook een patronus xd


    Neeoke, dat snap ik. Maar bij Soul staat luiaard, en vervolgens zet je bij uiterlijk "Patronus:"
    Dus ik snapte het niet helemaal
    Ook was het dier op het plaatje een otter, geen luiaard ;p


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Volledige naam: Lyan Rae "Lyre" Seal
    Leeftijd: ze lijkt 16 maar ze is 107.
    Soort wezen: Ze is een vuurelf, vuurelven lijken heel lief maar ze hebben een sluwe en gemene kant aan zich hangen.. Vuurelven kunnen vuur uit hun handen schieten als ze op volle kracht zijn en niet te gewond of verzwakt. Als er ergens vuur is kunnen ze dat ook besturen. Ze hebben hele mooie rode vleugels die lijken op vlammen, die niet zichtbaar zijn zolang er mensen in de buurt zijn.
    Soul: Een mooie tijger met de naam Sybil


    Innerlijk: Lyre is best een aardig meisje. Ze kan erg verlegen en zwak overkomen omdat ze niet goed weet hoe ze zich moet gedragen bij anderen in de buurt. Ze heeft niet zo'n groot inlevingsvermogen. Als ze je echt niet mag kan ze echt een bitch zijn en als je iets doet wat haar niet aanstaat kan ze heel fel zijn wat je nooit zou verwachten. Lyre observeert graag, om dan ergens een oordeel over te geven. Lyre is wel een van de dapperste en roekeloze personen, ze doet dingen zonder nadenken en kent bijna geen angst. Als ze je begint te vertrouwen en beter leert kennen is ze een heel aardig meisje en is ze erg gezellig.
    Uiterlijk:


    Ze heeft rood haar, donker bruine ogen en een blanke huid. Ze is niet groot 1.60 en is ook erg tenger. Ze draagt veel zwart en wit
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 21:39 ]


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Magicals schreef:
    (...)

    Neeoke, dat snap ik. Maar bij Soul staat luiaard, en vervolgens zet je bij uiterlijk "Patronus:"
    Dus ik snapte het niet helemaal
    Ook was het dier op het plaatje een otter, geen luiaard ;p


    Oh hahaha I see


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Volledige naam: Darren. Zijn soort doet eigenlijk niet aan achternamen, maar omdat die in de ‘mensenwereld’ wel nodig zijn, heeft hij er zelf een uitgekozen: Archer.
    Leeftijd: Hij houdt zich niet zo bezig met zijn leeftijd of verjaardag, maar hij schat zichzelf op een jaar of driehonderd. Fysiek gezien is hij twintig jaar oud, hoewel hij zichzelf wel het gezicht van een ouder of jonger iemand kan geven.
    Soort wezen: De officiële naam voor Darrens soort is Miànjù, maar ze staan beter bekend als de Gemaskerden. De Gemaskerden danken hun naam aan hun meest kenmerkende kracht: gedaanteverwisseling. Vanzelfsprekend is dit aan beperkingen gebonden; ze kunnen alleen hun gezicht en haar veranderen. Als het echt moet kan ook de huid gewijzigd worden, maar dat kost veel energie en die illusie kan niet lang worden volgehouden.
    Miànjù zijn erg soepel en behendig en in combinatie met hun veranderde uiterlijk zorgt dat ervoor dat ze geweldige spionnen zijn. Bovendien kiezen ze zelden partij uit zichzelf, maar werken in plaats daarvan voor de hoogste bieder. Ze hebben er geen problemen mee om van partij te wisselen als dat hen goed uitkomt.
    Soul: Een eekhoorn met de naam Ember.
    Innerlijk: Zoals alle Miànjù is Darren een egoïstische jongen. Hij is wel in staat vriendschappen te sluiten, maar die betekenen veel minder voor hem dan voor de gemiddelde mens. Wat er ook gebeurd, hij zal zichzelf altijd voorop plaatsen en hij helpt alleen anderen als hij verwacht daar zelf beter van te worden. Bovendien is loyaliteit een begrip dat hem vreemd is. Ook met liegen heeft hij geen enkele moeite – het kan nog wel eens verkeerd aflopen als je hem op zijn woord geloofd.
    Daar komt nog bij dat Darren sociaal gezien niet zo sterk is. Sarcasme is een taal die hij vloeiend spreekt en hij kan erg bot reageren als iemand een opmerking maakt die in zijn ogen dom is. Hij is erg ongeduldig en weigert vaak om op mensen te wachten of om dingen uit te leggen. Samenwerken is dan ook zeker zijn ding niet.
    Ter verdediging is zijn manier wel vaak de betere. Darren is goed in logisch nadenken, in plannen, in patronen vinden. Hij is erg intelligent en leest veel – zeker ’s nachts, want Miànjù hebben genoeg aan een paar uur slaap per nacht.
    Uiterlijk:


    Darren is met zijn 1,73 aan de kleine kant voor een man van zijn leeftijd. Hij is niet overdreven gespierd, maar ook zeker geen bonenstaak. Zijn huid is vrij bleek en hij heeft een smal litteken boven zijn rechterwenkbrauw. Dit zijn de enige vaste kenmerken, maar sinds hij zijn Soul kreeg, heeft hij voor het gemak een tijdje hetzelfde uiterlijk gebruikt. Dit gezicht heeft een scherpe kaaklijn, donkerbruin haar en hazelnootbruine ogen.
    Extra: Als dat handiger blijkt te zijn, zal Darren hoogstwaarschijnlijk niet aarzelen om over te lopen. Zoals de meeste Miànjù werkt hij voor de hoogste bieder.


    [Ik heb de Miànjù overigens zelf bedacht, dat mocht gewoon, toch?]

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 22:16 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Magicals schreef:
    (...)

    Neeoke, dat snap ik. Maar bij Soul staat luiaard, en vervolgens zet je bij uiterlijk "Patronus:"
    Dus ik snapte het niet helemaal
    Ook was het dier op het plaatje een otter, geen luiaard ;p


    Wou eerst een luiaard maar daar kon ik geen patronus van vinden ;c.


    Giovanni

    Zouden mensen hun rollen nog even willen maken?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    Zouden mensen hun rollen nog even willen maken?


    Ehh, alle rollen zijn nu toch af?
    En waneer beginnen we trouwens? ^^


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Ehh, alle rollen zijn nu toch af?
    En waneer beginnen we trouwens? ^^



    Ik had de veranderingen niet gezien :'D

    En ik denk dat ik zo het eerste topic open.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    is er nog plaats?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    MissCastle schreef:
    is er nog plaats?


    Nee het spijt me, ik had 5 om 5 in gedachten en dat wil het liefst zo houden. Sorry.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    *Zag dat de rollen al vol zijn. :(*

    Nou ja, wel een leuk idee voor een rpg.(:

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 16:37 ]


    Fantasy is in you.

    Ik zit te denken, als een van jullie een vrouw neemt, en de ander een man, dan blijft het half om half. Dat vind ik wel goed (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.