• Wat betekent jou naam in het echt? Ik heet Hayden, en het betekent van de hrandd - in vallei. Geen idee wat ze daar mee bedoelen, maar oké.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Marlijn welgevormd schoon


    •*• Lululu •*•

    Claire

    Franse naam voor (ver)licht, helder etc.


    ars moriendi

    Menno,
    Betekent kracht, sterkte.
    Herkomst onbekend. ):

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 15:50 ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Kevin
    Engelse jongensnaam.
    Betekenis: Knap, aardig, geliefde

    Niet lullig bedoelt, maar het is eigenlijk: 'Wat betekent jouw naam?' :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Carlisle schreef:
    Jacco betekend bedrieger

    *high five*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Demi is een Griekse jongens en meisjesnaam en betekent 'aarde godin'. Mijn tweede naam is Joszefine, een naam die officieel niet bestaat, maar hij is afgeleid van Joszef: een Hongaarse jongensnaam dat 'God zal toenemen' betekend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Demi is een Griekse jongens en meisjesnaam en betekent 'aarde godin'. Mijn tweede naam is Joszefine, een naam die officieel niet bestaat, maar hij is afgeleid van Joszef: een Hongaarse jongensnaam dat 'God zal toenemen' betekend.


    Jij houdt ervan de betekenis van namen te kennen, hè? ;)
    Tenminste de betekenis van je eigen namen in ieder geval wel.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jij houdt ervan de betekenis van namen te kennen, hè? ;)
    Tenminste de betekenis van je eigen namen in ieder geval wel.

    Één woord, Google.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 16:01 ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Laura betekent Laurier of gelauwerde.


    Ex astris, sciencia

    Owlsome schreef:
    (...)
    Één woord, Google.


    Jaa, dat snap ik, op google kun je alles erover vinden.
    Ik denk alleen dat als je je doopnamen ook nog bij googled en de manier waarop ze het zegt, denk ik dat ze dit al eerder wist, maar kan heel goed zijn dat ze het gegoogled heeft. Alleen dacht dat ze het van te voren al wist op de manier waarop ze het verteld.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nana: It is of Hawaiian origin. Name of a spring month and the name of a star.
    In Greek mythology, Nana was a naiad nymph of the river.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Destined schreef:
    (...)

    Jij houdt ervan de betekenis van namen te kennen, hè? ;)
    Tenminste de betekenis van je eigen namen in ieder geval wel.


    Huh? Waar maak jij dat uit op? Haha. Ik gebruik gewoon Google hoor :')
    En daarbij weet ik dat mijn ouders mijn tweede naam zelf hebben gecreëerd en mijn eerste naam wist ik al. Het is niet dat ik er geïnteresseerd in ben. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Honing, o god ;p


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Effy schreef:
    Honing, o god ;p


    Honingbij is erger. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yasmine; Jasmijn (bloem)


    Birds born in a cage think flying is an illness.