• Wat betekent jou naam in het echt? Ik heet Hayden, en het betekent van de hrandd - in vallei. Geen idee wat ze daar mee bedoelen, maar oké.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Nadal schreef:
    Demi is een Griekse jongens en meisjesnaam en betekent 'aarde godin'. Mijn tweede naam is Joszefine, een naam die officieel niet bestaat, maar hij is afgeleid van Joszef: een Hongaarse jongensnaam dat 'God zal toenemen' betekend.

    Het is gewoon een variatie van spelling, jouw tweede naam, want de naam Josephine bestaat wel.


    Ex astris, sciencia

    Sarah - vorstin. Hehe, die past leuk bij mijn achternaam.
    Julia - de jongeling, gewijd aan jupiter.


    i put the fun in funeral

    Mulford schreef:
    (...)
    Het is gewoon een variatie van spelling, jouw tweede naam, want de naam Josephine bestaat wel.


    Oh dat kan best. Ik wist in ieder geval dat het van Joszef kwam :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    De naam Erieka komt van Erika en dat betekend 'altijd machtig heerser'. De naam komt uit Duitsland.
    Mijn tweede naam is Willemiek en dat betekend 'welgevormd, schoon'. Waar de naam vandaan komt is onbekend.


    26 - 02 - '16

    Shana: de oude wijze.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Kim, staat voor oorlogsaanvoerder of bosweide van Cyneburg...
    Oorlogsaanvoerder klinkt dan toch nog het beste.:Y)

    Mijn zus heet kelly en dat wil zeggen "Komend uit de oorlog"
    Toevallig of niet dat onze beide namen in verband staat met de oorlog.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Myke (uitspraak: Meike) heeft geen betekenis, maar het is een rasechte Friese naam en dat vind ik zelf wel awesome.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Stephanie is een Griekse naam en betekent zoveel als krans of kroon.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heet Zenzy en, al sla je me dood, ik zou niet weten wat het betekend. Het internet volgens mij ook niet, of ik kan gewoon slecht opzoeken.

    Meike heeft als betekenis 'meisje'.
    Ontzettend origineel moet ik toegeven (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Glenn betekent 'bewoner van het dal'. :')

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 20:23 ]


    Take me to wonderland

    Esra is een Herbeeuwse meisjesnaam.
    De betekenis van de naam is help.

    En het betekent ook 'De trap naar de hemel'.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heet Belle en het betekend mooi in het frans xD
    Zucht, en dat weet denk ik ook wel iedereen, dus dat laatste was een beetje overbodig xD


    Stenenlikker

    Vinter schreef:
    Sarah - vorstin. Hehe, die past leuk bij mijn achternaam.
    Julia - de jongeling, gewijd aan jupiter.

    Grote plannen voor de toekomst Sarah? Misschien een rijke vent trouwen (wiens achternaam toevallig hetzelfde is als de kleur van een sinaasappel) (cat)


    From these ashes, I will rise

    Thirza betekent zoet van nature. Okay, lol.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.