• iemand die je kent Quizlet aanmaakt en dan zijn profielfoto van fb gebruikt+voornaam en dat je diegene dan zegt maar 'welkom heet' hier en daarna zegt ze 'bedankt' terug en dan als je vraagt of ze wel doorheeft dat ik het ben wie haar welkom heet ze dan ontkent dat ze een Jolijn kent -dat ben ik dus- en dan haar profielfoto en voornaam verwijderd en dan een profielfoto van twee zoenende disney prinsessen als profiel foto neemt?n_n Like we zijn goede vrienden dus eh.....I don't get it....at all....


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik denk dat het haar bedoeling was om anoniem te blijven, of misschien schrok ze gewoon van je onverwachte verschijning - though, ik denk niet dat ze je verwachtte. PB haar en vraag ernaar als het je dwars zit. Misschien helpt het haar ook.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    vaag....


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Eerlijk? Ik snap er geen fuck van. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fake profiel?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Een leesteken in je zin was handig geweest? :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pabiloso schreef:
    Ik denk dat het haar bedoeling was om anoniem te blijven, of misschien schrok ze gewoon van je onverwachte verschijning - though, ik denk niet dat ze je verwachtte. PB haar en vraag ernaar als het je dwars zit. Misschien helpt het haar ook.


    Wel, ik kan haar ook op een andere site en daar zei ze dat ze Quizlet ging aanmaken op een soort prikboord zeg maar en toen zei ik van "Eindelijk!" dus eh ja, ze wist dat ik hier zat? Als ze dan anoniem wou blijven okey maar dan had ze dat moeten zeggen en niet haar eigen profielfoto gebruiken van fb?=x


    You were born original, don't die as a copy.

    Macabre schreef:
    Eerlijk? Ik snap er geen fuck van. :'D


    Van wat ik vertelde?


    You were born original, don't die as a copy.

    Melieke schreef:
    Een leesteken in je zin was handig geweest? :'D


    Eh ja, sorry gehehe.....vergeten in mijn haast.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Van wat ik vertelde?

    Ja, mede door dit:
    Melieke schreef:
    Een leesteken in je zin was handig geweest? :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    SPECS schreef:
    (...)

    Wel, ik kan haar ook op een andere site en daar zei ze dat ze Quizlet ging aanmaken op een soort prikboord zeg maar en toen zei ik van "Eindelijk!" dus eh ja, ze wist dat ik hier zat? Als ze dan anoniem wou blijven okey maar dan had ze dat moeten zeggen en niet haar eigen profielfoto gebruiken van fb?=x


    Spreek haar erop aan als je het raar vind. Je kunt beter haar PB'en dan een topic hierover openen. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Macabre schreef:
    (...)


    Yeah well....sorry about that.x3


    You were born original, don't die as a copy.

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Spreek haar erop aan als je het raar vind. Je kunt beter haar PB'en dan een topic hierover openen. (cat)


    He ik stuur haar berichtjes op haar profiel die meteen verwijderd zodra ik ze post en ik heb haar op een andere site ook al gevraagd wat er is maar eh ja ze antwoord niet en ik ben een beetje bezorgd.:p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    He ik stuur haar berichtjes op haar profiel die meteen verwijderd zodra ik ze post en ik heb haar op een andere site ook al gevraagd wat er is maar eh ja ze antwoord niet en ik ben een beetje bezorgd.:p

    Misschien vindt ze het leuker als je haar een pb stuurt? :p


    Take me to wonderland

    SPECS schreef:
    (...)

    He ik stuur haar berichtjes op haar profiel die meteen verwijderd zodra ik ze post en ik heb haar op een andere site ook al gevraagd wat er is maar eh ja ze antwoord niet en ik ben een beetje bezorgd.:p

    Oké, maar wat wil je bereiken met dit topic, als ik vragen mag?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Da fuq? Okee, dat is wel heel erg vaag van haar :')


    Inspiration can hit you any time