• Om maar even met de deur in huis te vallen: m'n hart doet pijn. Letterlijk en figuurlijk.

    Afgelopen maandag had ik precies elf maanden een relatie met de meest lieve jongen ooit. Hij heeft me aangemoedigd om door te zetten als ik iets graag wilde, mij gesteund wanneer ik er echt even doorheen zat en bovendien laten zien dat ik ook gelukkig mag zijn. Na ontelbare pogingen van zijn kant en afwijzingen van de mijne, ben ik uiteindelijk toch met hem op date gegaan en verliefd geworden - de rest is geschiedenis, maar het was de mooiste tijd van mijn leven.

    Was, ja. Maandagavond kwam hij ineens langs, wat een half uur rijden is, en bleef hij eten. Hij deed al wat vreemd, maar toen hij vroeg of we even naar boven konden had ik nooit verwacht dat hij datgene ging doen wat hij heeft gedaan.. Hij zei dat hij niet meer verder wilde en mijn wereld stortte in. Oprecht.
    In mijn ogen ging alles prima en was er niets aan de hand, maar blijkbaar had ik het mis. Ik begon te huilen en ben er eigenlijk nog steeds niet mee gestopt. Hij nam gelijk alles mee; kleding, toiletspullen, en zelfs het kettinkje wat hij voor mijn verjaardag had gegeven, een maand nadat we officieel iets hadden. Dat deed pijn.
    Hij heeft me vorige week nog gezegd dat we samen op vakantie konden gaan, dat ik bij hem in mocht trekken als hij eenmaal zijn appartementje zou hebben, mijn broertje geeft hij een cadeau van €70 afgelopen weekend. Ik snap het niet. Was dit dan gelogen? Waren zijn lieve woorden van de afgelopen tijd niet gemeend? Waarom ben ik ineens niet goed genoeg meer? Ben ik dat überhaupt ooit wel geweest?

    Op school en bij mijn familie probeer ik me groot te houden, maar ik ben er echt kapot van. Ik snap het gewoon niet. Hij heeft niet gezegd wat de reden is; hij was gewoon ineens weg.
    Mijn beste vriend, de enige bij wie ik het gevoel heb alles kwijt te kunnen.. Degene die me heeft laten zien wat 'houden van' betekent. Hij is weg en ik ben hem kwijt. Voor altijd.
    Ik kan me niet concentreren, dwaal constant af met mijn gedachten en barst om het kleinste dingetje in tranen uit. Mijn hoofd voelt aan alsof het op ontploffen staat en mijn hart doet letterlijk pijn.

    Ik weet het allemaal gewoon niet meer.

    sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest het echt even ergens kwijt

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 17:19 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    What the fuck. Ik vind dit echt heel erg voor jou, want godsiedorie ik weet hoe dit voelt. Het is zó fucking raar dat hij geen reden heeft gegeven? Kijk als hij zegt "Ik voel niets meer" (oke dit is hard maar ik leg het uit!!) dan kan je er sneller doorheen. Dan weet je dat het niet jouw schuld is geweest. Nu lijkt het me zó lastig om door te gaan, omdat je niet weet wat hij voelt en waarom. Ik kan echt niet tegen zulk soort dingen, echt fucking hell wat lullig.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ah, jeetje zeg. Ik vind het zo rot voor je. En zo stom van hem dat hij geen reden geeft, niks. En dat hij dat kettinkje meeneemt! Ik snap zo goed hoe je je voelt, want om hiermee verder te gaan is zo ontzettend lastig.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Nawh, wat stom zeg! Ik hoop echt dat het allemaal goed komt hoor *hugs*


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Standal schreef:
    What the fuck. Ik vind dit echt heel erg voor jou, want godsiedorie ik weet hoe dit voelt. Het is zó fucking raar dat hij geen reden heeft gegeven? Kijk als hij zegt "Ik voel niets meer" (oke dit is hard maar ik leg het uit!!) dan kan je er sneller doorheen. Dan weet je dat het niet jouw schuld is geweest. Nu lijkt het me zó lastig om door te gaan, omdat je niet weet wat hij voelt en waarom. Ik kan echt niet tegen zulk soort dingen, echt fucking hell wat lullig.


    Ja precies dat dus. Ik heb ook al een paar pogingen gedaan om met hem te praten op whatsapp of af te spreken om dingen op te helderen etc., maar hij wordt alleen maar boos als ik een klein dingetje tegen hem zeg..
    Ik snap gewoon echt niet wat ik fout gedaan heb of waar ik dit aan heb verdiend ._.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    O, dear. Wat verschrikkelijk dat het ineens zo is gelopen! De hele situatie is al hartstikke klote en het feit dat hij je totaal geen reden geeft maakt het alleen maar erger. Misschien is het een idee om het even een tijdje te laten rusten en hem er daarna nog eens over aan te spreken? Sigh, ik weet het ook niet. Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar ik zou niet weten hoe...


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ach jongens, ik vind jullie stuk voor stuk echt heel erg lief; dankjewel. c:
    Geeft toch een soort kleine troost dat ik niet de enige ben die het allemaal maar vreemd vindt.

    Ik kan mezelf ook wel voor m'n hoofd slaan dat ik gewoon nog steeds van hem houd. Het doet zo'n pijn allemaal..


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~