• We gaan eventjes brainstormen over de verhaallijn van Pokémon ;3.


    Giovanni

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Omdat 1 topic genoeg is en mensen geen spam in hun Actieve Topics willen :W
    Volgens mij was dat wel duidelijk gemaakt.


    Exactly.
    En volgens mij mogen dubbele topics niet eens :')

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 11:27 ]


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Omdat 1 topic genoeg is en mensen geen spam in hun Actieve Topics willen :W
    Volgens mij was dat wel duidelijk gemaakt.


    Ik heb hier niet echt last van eigenlijk. Meer van al die RPG's en de 'ik zoek een story' topics.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind dan al die 1D rpg's ook spam. Elke week komt er een nieuwe bij.


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    Ik vind dan al die 1D rpg's ook spam. Elke week komt er een nieuwe bij.


    Maar daar valt nou eenmaal niets aan te doen. Jij had ook gewoon je beginpost kunnen veranderen. Ik heb het trouwens gemeld aan een mod en die heeft je andere topics erover gesloten, als je het nog niet gezien had.


    Your make-up is terrible

    Bytheway, ik vind pokémon black en white en die hele shizzle niet eens interessant qua pokemon. Doe mij maar lekker ouderwets pokémon silver, gold en crystal.


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Bytheway, ik vind pokémon black en white en die hele shizzle niet eens interessant qua pokemon. Doe mij maar lekker ouderwets pokémon silver, gold en crystal.

    Dat is al te nieuw voor mij. Pokemon Blue, Red en Yellow ftw.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gehenna schreef:
    Bytheway, ik vind pokémon black en white en die hele shizzle niet eens interessant qua pokemon. Doe mij maar lekker ouderwets pokémon silver, gold en crystal.


    Het idee word Next Generation, Ash word vader van 2 kinderen samen met iemand maar dat blijft nog geheim, en dan heel veel characters die zo gaan.


    Giovanni

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat is al te nieuw voor mij. Pokemon Blue, Red en Yellow ftw.


    De pokemon daarvan ja, maar qua graphics toch echt silver en gold etc.


    26 - 02 - '16

    Oja, en je kunt alle pokémon vangen die er zijn.


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    (...)

    Het idee word Next Generation, Ash word vader van 2 kinderen samen met iemand maar dat blijft nog geheim, en dan heel veel characters die zo gaan.


    Dan ga ik niet van de partij zijn denk ik. Ik vind het verhaal met ash, misty en brock etc. veel leuker.


    26 - 02 - '16

    Paranormaal schreef:
    Oja, en je kunt alle pokémon vangen die er zijn.


    Dus ook alle legendarische pokémon? Nee. Gewoon nee.


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    (...)

    Dus ook alle legendarische pokémon? Nee. Gewoon nee.


    Hier ben ik het mee eens. Van alle regio's, dat is wel leuk voor de mensen die de nieuwere ook leuk vinden. Maar alle pokemon die er bestaan...


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gehenna schreef:
    (...)

    Dan ga ik niet van de partij zijn denk ik. Ik vind het verhaal met ash, misty en brock etc. veel leuker.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gehenna schreef:
    (...)

    Dus ook alle legendarische pokémon? Nee. Gewoon nee.


    Zo bedoel ik dat niet, alle gewone onzeldzame. Legendarische moet je langer over doen, die zijn alleen op speciale plekken, vlakbij gyms enzo en een aantal legendarische zullen met je meereizen zonder je hem hebt, zo kun je er langer over doen om ze te vangen, snap je/


    Giovanni

    Gehenna schreef:
    (...)

    Dan ga ik niet van de partij zijn denk ik. Ik vind het verhaal met ash, misty en brock etc. veel leuker.


    Helaas, jou keuze ;p


    Giovanni