• ... Wat gebeurt er als een Golden Member zichzelf op inactief zet, en tijdens zijn periode van inactief zijn zijn GM verloopt? Verdwijnt zijn ananas naast zijn naam dan wanneer je het profiel op het forum ziet, of blijft hij GM totdat hij weer inlogt? En hoe zit dat dan met mensen die een hele tijd niet meer ingelogd zijn op Quizlet, verloopt hun GM ook pas wanneer ze terug inloggen? En wat als een crewlid zegt dat-ie ermee wil stoppen en zichzelf dan vervolgens op inactief zet/een hele tijd offline blijft? Blijft die dan crewlid totdat-ie terug inlogt, ook al is-ie al eerder ontcrewd?

    Sorry, ik vroeg me dit af tijdens een moment van verveling en ik vraag het maar eens aan jullie, wat denken jullie? Ja, nutteloze vragen allemaal, ik weet het, maar ik ben nieuwsgierig. (krul)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 13:59 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Heh? Na twee keer lezen begrijp ik het nog niet, dus ik heb hier geen antwoorden op. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Inderdaad een beetje nutteloze vragen, haha. (krul) Volgens mij verloopt GM gewoon op een bepaald tijdstip, dus ook als iemand niet meer inlogt na dat punt, of als die persoon op inactief staat. Het lijkt me sterk dat je GM blijft tot je weer inlogt. Ik denk dat dat hetzelfde zit bij crewleden, eigenlijk; als je bent ont-crewd, dan is dat gewoon zo, niet pas wanneer je weer inlogt. Nieuwe crewleden worden immers ook meteen deel van de crew, niet pas wanneer ze voor het eerst inloggen nadat ze aan de crew zijn toegevoegd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou zeggen dat dat gewoon kan tijdens dat diegene offline/inactief is. Ik heb het (geloof ik) in het verleden wel eens zien gebeuren bij crewleden. Bij een inactieve gewone user weet ik het niet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik weet alleen dat Gm gewoon doorloopt, aangezien het tot een bepaalde datum en tijdstip gaat. Ook als je je profiel op inactief zet.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mulleroni schreef:
    Heh? Na twee keer lezen begrijp ik het nog niet, dus ik heb hier geen antwoorden op. x)

    Stel dat jij nu op het modforum zegt, zeg mensen, mod zijn is toch niets voor mij, ik stop ermee, en vervolgens blijf je een jaar offline, ben je dan geen mod meer zodra je ontmod wordt of zodra je terug inlogt? (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    GM loopt af wanneer de tijd voorbij is, ongeacht of die online komt of niet. =)
    Dus als het over 2 dagen afloopt en je gaat nu op inactief, loopt het over 2 dagen af. Het is niet dat wanneer je terug online komt, je dan nog 2 dagen hebt.

    Op de 2e vraag twijfel ik zelf. Ik vermoed dat iemand ontcrewd kan worden ook al staat die op inactief. Dat weet ik niet aangezien enkel Rutger en Krull kunnen ontcrewen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat ik me afvraag is hoe het kan dat iemand die een jaar niet online is geweest nog steeds GM heeft (heb dat ooit eens ergens gezien). Dat is toch praktisch onmogelijk, aangezien je maximum één jaar GM kunt kopen in één keer?


    Shall we dance, friend of my heart?

    COBAI schreef:
    (...)
    Stel dat jij nu op het modforum zegt, zeg mensen, mod zijn is toch niets voor mij, ik stop ermee, en vervolgens blijf je een jaar offline, ben je dan geen mod meer zodra je ontmod wordt of zodra je terug inlogt? (krul)

    Ik heb werkelijk geen idee. :')


    Pretty is just a pretty word.

    Aiedail schreef:
    Wat ik me afvraag is hoe het kan dat iemand die een jaar niet online is geweest nog steeds GM heeft (heb dat ooit eens ergens gezien). Dat is toch praktisch onmogelijk, aangezien je maximum één jaar GM kunt kopen in één keer?

    Ja, ik heb ooit eens in een heel oud topic een GM zien reageren en toen ik naar z'n profiel wilde gaan, bleek het dat-ie inactief was, maar dat vind ik een beetje vreemd. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    COBAI schreef:
    (...)
    Ja, ik heb ooit eens in een heel oud topic een GM zien reageren en toen ik naar z'n profiel wilde gaan, bleek het dat-ie inactief was, maar dat vind ik een beetje vreemd. :')


    Dat valt nu nog te begrijpen, want stel dat-ie een GM had en zijn profiel pas op inactief had gezet, kan dat, maar Youleftme is al een jaar offline geweest en ze is nog steeds GM ^^


    Shall we dance, friend of my heart?

    Er ging ooit een bèta op inactief en toen ze uit de crew werd gehaald, werd ze meteen groen, ook al stond ze op inactief. :')


    Take me to wonderland

    Aiedail schreef:
    (...)

    Dat valt nu nog te begrijpen, want stel dat-ie een GM had en zijn profiel pas op inactief had gezet, kan dat, maar Youleftme is al een jaar offline geweest en ze is nog steeds GM ^^

    Ik denk dat dat een foutje in het script is.
    Zij is ooit bemiddelaar geweest. Aangezien iedere crew GM krijgt, zal er daar misschien een foutje gebeurd zijn. Want normaal bij een 'ontcrewing' gaat ook de GM weg. Maar dat is nu. Misschien dat het toen nog niet ingesteld was of een foutje in het script bij bemiddelaars.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat een foutje in het script is.
    Zij is ooit bemiddelaar geweest. Aangezien iedere crew GM krijgt, zal er daar misschien een foutje gebeurd zijn. Want normaal bij een 'ontcrewing' gaat ook de GM weg. Maar dat is nu. Misschien dat het toen nog niet ingesteld was of een foutje in het script bij bemiddelaars.

    Oh, ik dacht dat ze mod was geweest, maar dat doet er nu niet toe. :')


    Take me to wonderland

    Verdwijnt de ananas?
    Welke ananas?
    Ananas?
    Wut?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Verdwijnt de ananas?
    Welke ananas?
    Ananas?
    Wut?


    Dat dinkie naast je naam.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''