• Wanneer Victoria een oude dagboek vind in haar eigen betrouwbare huis veranderd haar hele leven. Antwoorden krijgen op al haar vragen is haar eerste prioriteit. Waarom ligt het dagboek in haar huis? Waarom heeft haar moeder het dagboek? Waarom word er zo schuw over gedaan? Wat heeft dit allemaal te betekenen? Het 19 jarige meisje zoekt dit tot op het bodem uit. Tenminste, zover het haar lukt en ze het aankan. Hoe meer ze haar best zou doen om er achter te komen, des te meer spijt ze zou krijgen. Is dit de moeite waard? Wat als alles wat zo betrouwbaar lijkt helemaal niet zo betrouwbaar is?
    Don't trust your mind, it only plays evil games with you.

    __________________________________________________________________________________________________

    - Kan 18+ en horror bevatten
    - Neem Abbo, ik meld het niet
    - Een mysterieus verhaal met veel fantasy
    - Nederlands gesproken
    - Nederlands geschreven
    - Het kan zijn dat ik er beroemdheden in gooi maar daar ben ik nog niet zeker over. (Geen JB/1D)
    - Ik heb totaal geen problemen met reacties =3






    Ik begin binnenkort met het verhaal, dus neem alvast abbo als je het verhaal wil volgen.
    EDIT: Eerste hoofdstuk staat online.


    Link naar storie:http://www.quizlet.nl/stories/114745/old-memories/[/b]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 18:12 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 20:50 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    klinkt spannend, ik neem een abo! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    klinkt spannend, ik neem een abo! (:


    Yayy, dankje =3 haha.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Lijkt me een leuk verhaal. Ik zet er een (tijdelijke) abo op, tenzij je je proloog/eerste hoofdstuk online zet en je schrijfstijl me niet bevalt -niet grof bedoeld- :')


    Some people are art and do art at the same time

    abbo :3


    hier hou ik van


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Proudfoot schreef:
    Lijkt me een leuk verhaal. Ik zet er een (tijdelijke) abo op, tenzij je je proloog/eerste hoofdstuk online zet en je schrijfstijl me niet bevalt -niet grof bedoeld- :')


    Thanks (: Begrijp ik hahah.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Eerste hoofdstuk staat online (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.