• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    HEB ZO'N ZIN IN MOOOOORGEEEEENN. Eindelijk eens tijd met een superlieve, mooie en geweldige vrouw die ik mijn moeder mag noemen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Morgen weer autorijden en dan maandag weer naar school :l


    Caution first, always.

    Kut weekend dit. Kan niet wachten tot ik morgen naar huis ga. Klootzak.


    -

    Ik heb het gedaan. Ik ben eerlijk tegen hem geweest dat het niets tussen hem en mij zou worden, dat ik die klik niet voelde met hem. Ik voel mij nu best wel een hartenbreker, met alle in het verleden gebroken harten...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Stom wijf ben ik ooit. Diegene wou praten, ik binnen tijd zitten wachtten toen naar buiten gegaan. Ik zag hem weglopen en met mijn stomme koppe fietst ik erachter na en toen andere richting ingegaan. Stomme rotkop heb ik ook. Ga ik jankend ergens zitten dan kom ik thuis zie ik een bericht. Daarkomt op neer dat hij eigenlijkz geen zin heeft om te praten en niks van mij hoeft en dat achterna fietsen niet chill is en zegt die nog sorry ook. Stuur ik terug dat ik hoop dat hij wel normaal blijft doen en dat die het in mijn gezicht moest zeggen en zeg ik ook nog dat die het voor zich zelf moet houden. En toen zei ik geen sorry, verder geen reactie op gehoord. En wat het stomste nog ook is dat iemand anders mij ook nog zag, hoop nu dat die niks zegt. Sowieso zal ik er niet meer over praten, maar toch. Urrg.. waarom doe ik soms van die stomme acties en doe ik zoveel fout. Ik snap mij zelf echt niet meer.
    Nu hoop ik zo dat die het voor zich zelf houd en gewoon normaal doet zoals altijd en dat is alleen wat zeggen vanwege de winkel en zeggen van je mag naar huis toe.
    Stomme rotkop heb ik toch ook en het is mij zo gezegd door iemand doe er niks mee, maar natuurlijk luister ik naar mijn gevoel en heb ik wel en geen spijt ervan. Vet lullig hoe ik deed, maar hoe hij deed ook, want ik was ook te laf om in zijn face te zeggen dat ik met hem wilde praten in plaats daarvan doe ik het via internet.

    Waarom moest ik dan eerst wel huilen en nu niet meer. En loop ik toch nog de hele tijd aan hem te denken. Ik hoopte dat het na drie uur over zou zijn dat ik de hele tijd aan hem denk.
    En nu is mijn leven weer zoals altijd spijt van vele dingen.

    Dat was geeeeen leuke droom. :/


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nog maar een paar uur en ik ben weer eens de hele nacht opgebleven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik shake nog helemaal. Kutdroom. Waarom gebeurt dit nu weer net als ik veel slaap nodig heb?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil niet ziek zijn D;


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Al wakker, verdomme.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik gok op een totaal van vijf á zes hoofdstukken, dat zou wel mooi zijn. Nu doorschrijven, vanavond eventueel fouten eruit halen en de tekst verbeteren en morgen is de story klaar, zoals gepland.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben nog een beetje heel erg moe :') ach, nu lekker douchen en er dan weer tegenaan ^^ ontbijten, bij het zwembad liggen, dan lunchen en daarna naar het aquapark (: hopelijk word ik dit keer niet half aangerand door een jongen die werkt bij de glijbanen o.o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oké, zes hoofdstukken, en dan heb ik nog zes ideeën voor stories. LMAO.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben blij met mijn nieuwe username C:


    26 - 02 - '16

    Blij dat het een beetje uitgepraat is. Al wil ik wel dat je nu wakker word want ik verveel me.


    -