• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    zo dadelijk werken....

    bleh!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Fijne moederdag! :)

    Wat gaan jullie eigenlijk zoal doen met moederdag? Mijn moeder heeft haar cadeau (een wafelijzer) al, dus nu geef ik haar een ontbijtje, alleen moet ik tot 10.00 uur wachten van mijn vader om haar wakker te maken... :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    Fijne moederdag! :)

    Wat gaan jullie eigenlijk zoal doen met moederdag? Mijn moeder heeft haar cadeau (een wafelijzer) al, dus nu geef ik haar een ontbijtje, alleen moet ik tot 10.00 uur wachten van mijn vader om haar wakker te maken... :')


    Met mijn moeders verjaardag heb ik een Swarovski armband gegeven die ze al erg lang wilde hebben maar nooit kon betalen, en ze had daarvoor nog een ketting gezien die ik haar nu ga geven. Ook heb ik een heel ontbijtje voor haar gemaakt (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Die kut-reacties van jou halen mij het bloed onder de nagels vandaan,


    26 - 02 - '16

    FloraBunce schreef:
    Fijne moederdag! :)

    Wat gaan jullie eigenlijk zoal doen met moederdag? Mijn moeder heeft haar cadeau (een wafelijzer) al, dus nu geef ik haar een ontbijtje, alleen moet ik tot 10.00 uur wachten van mijn vader om haar wakker te maken... :')


    Ik ben met Moederdag in Turkije samen met mijn moeder, stiefvader, broers en zussen (: de zon schijnt en het is heerlijk warm, iets van 29 graden ^^ deze Moederdag is perfect tot nu toe (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Yeaaah vandaag een handbaltoernooi! Ik heb er zin in!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    FloraBunce schreef:
    Fijne moederdag! :)

    Wat gaan jullie eigenlijk zoal doen met moederdag? Mijn moeder heeft haar cadeau (een wafelijzer) al, dus nu geef ik haar een ontbijtje, alleen moet ik tot 10.00 uur wachten van mijn vader om haar wakker te maken... :')


    Mijn moeder heeft haar cadeau's ook al. (Twee boeken van een schrijver die ze erg goed vindt, en nog wat andere dingen.) En we gaan straks naar mijn oma toe.xD
    Vandaag hebben we allemaal gezamelijk ontbeten, en dat doen we zowat nooit. Alleen op dagen zoals vandaag.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    FloraBunce schreef:
    Fijne moederdag! :)

    Wat gaan jullie eigenlijk zoal doen met moederdag? Mijn moeder heeft haar cadeau (een wafelijzer) al, dus nu geef ik haar een ontbijtje, alleen moet ik tot 10.00 uur wachten van mijn vader om haar wakker te maken... :')


    Mijn moeder is morgen jarig, dus wij vieren geen moederdag. :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oh lord, my heart. It hurts, so good! Right in the feeeeeeels.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dit is geen verbeteren, dit is een tekst leesbaar maken. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je hebt geen tijd voor dit, maar wel tijd voor iets anders dat in principe gewoon hetzelfde is. Waarom zeg je dan tegen mij dat alles te veel voor je wordt?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zomer, zomer, zomer, zomer, zomer. :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik heb geen goede band met leren, buh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Soms heb ik het gevoel dat ik goed ben in muggenziften. oO


    Take me to wonderland

    Geeeeeeeeeeeeeeez. Ik wil niet meer leren! D: Just die, stupid exams! ;(


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)